Janek jest 16stoletnim chłopcem, który chodzi do drugiej liceum. Jego matka Rozalia ma 35lat.
Chłopiec miał także ojca, który 2lata temu odszedł z tego świata. Janek jest jedynakiem co oznacza że nie ma on rodzeństwa.
Pewnego razu, kiedy wracał ze szkoły napisała do niego matka.
20.08.2023
Dryń, dryń!
-Janek- Ciekawe kto pisze? Sprąwdźmy?
-Janek-Ach no tak mama pisze.
Messages
Wrócę dziś późno wieczorem, nie bój się kotku na pewno wrócę. Nie czekaj na mnie bo przyjdę po 24ej.
Okej mamo będę spać.
-Janek- Wrócę domu i pooglądam telewizję, bo dziś piątek.
kilka godzin później
-Janek-Nosz kurwa!
-Janek-Nie ma nic ciekawszego w tej telewizji to może na netflixie będzie? Ale zanim to zamówię pizzę.
Po zamówieniu pizzy
-Janek-Wiem co mogę obejrzeć! Przecież niedawno była premiera Barbie. Podobno dobry film.
22godzina
-Janek-Dobra, dosyć tych filmów! Śpiący jestem. Mama pewnie jeszcze pracuje jako programistka w Korpo. Jednak fajnie by było, aby mogła pracować z domu. Ja idę spać.
21.08.2023
2godzina
-Mama=Rozalia- Moja malutka już śpi. Muszę ją przenieść bo w tą noc muszę zrobić mojej małej księżniczce zrobić pokoik.
5godzina
-Mama=Rozalia- Dobra teraz idę spać obok mojej małej.
9godzina
-Janek-Chwila ja spałem w swoim łóżku. Co jest?
-Mama=Rozalia-Cześć misiaczku, jak się spało?
-Janek-Dobrze, ale czemu jestem w twojej sypialni?
-Mama=Rozalia-Bo zrobiłam Ci niespodziankę w pokoju, chcesz zobaczyć?
-Janek-Tak mamo!
-Mama=Rozalia-To chodź i patrz.
-Janek-Mamo spodziewasz się nowego dziecka?
-Mama=Rozalia-Nie księżniczko! Podniosła mnie na ręce
Chodź na przewijak. Musimy Ci założyć to:
-Janek-Nie chcę kurwa!
-Mama=Rozalia-Nie przeklinaj, rozszerz nogi muszę Ciebie ogolić.
-Janek-Ej no kurwa babo co robisz!
-Mama=Rozalia-wsadza smoczka :
-Mama=Rozalia-Od teraz jesteś Janka, ogoliłam Cię. Pora zakładać pas cnoty i pampersa księżniczko. Podnieś pupkę, Super! Piękna z Ciebie dziewczynka.
-Janka-Wyrywa się
-Mama=Rozalia-Kochanie nie wyrywaj się bo muszę Cię ubrać, a małe dziewczynki nie umieją się same ubrać. Założę Ci to :
-Mama=Rozalia-Musisz mieć stanik tak jak prawdziwa dziewczynka, a także makijaż oraz pończochy i krótką małą słodką spódniczkę, + niespodzianka od mamusi na zgrabne ciało.
:
CZYTASZ
Sissy moja księżniczka
Random16Letni chłopiec zostaje wciągnięty w proces feminizacji/sissyfikacji przez swoją matkę, która podjęła wszelkie starania po śmierci ojca, aby mieć małą sissy baby girl. Bohater o niczym nie wie, co jego matka ma za zamiary. Pewnego dnia, gdy chłopi...