Widmo Zaginionej Dziewczynki

2 0 1
                                    

Gęsta mgła powoli wpełzła nad małe miasteczko Willington, przytulone do brzegów mrocznego jeziora. Kiedy noc już zapadła, a ciche uliczki opustoszały, mieszkańcy przycupnęli w swoich domach, starając się nie myśleć o starożytnych opowieściach krążących po okolicy.

W karczmie "Zakrzywiony Kielich" zgromadziło się kilku odważnych. Podobno to noc, gdy widmo zaginionej dziewczynki wraca, by szukać swojej ostatniej zabawki. Miała na imię Emily i zniknęła bez śladu kilka lat temu, pozostawiając jedynie niewielką lalkę.

Patrzyli na siebie w milczeniu, nasłuchując każde skrzypnięcie wiatru. Nagle drzwi karczmy zaskrzypiały, a zimny podmuch wiatru wdarł się do środka. Wszystkie oczy zwróciły się ku wejściu, a w oczach gości malował się strach.

Wtedy usłyszeli ciche kroki, stukot niewidzialnych nóżek na drewnianej podłodze. Kierowali wzrok w stronę dźwięku, a tam, na oczach zdumionych świadków, lalka Emily zaczęła się poruszać sama w sobie. Jej małe ręce unosiły się i opadały, jakby bawiła się sama sobą.

Czarne oczy lalki świeciły w ciemności, a włosy zdawały się poruszać nawet bez wiatru. Nagle lalka zatrzymała się i wydobył się z niej cichy szept: "Czy ktoś widział moją zabawkę?"

Mężczyzna, siedzący najbliżej lalki, przestraszony cofnął się na oślep i przewrócił swoje krzesło. Lalka Emily uniosła się w powietrze i zaczęła zbliżać się w stronę mężczyzny, nie dotykając ziemi. Panika ogarnęła zgromadzonych, kobiety zaczęły krzyczeć, a mężczyźni rzucili się do ucieczki.

Lalka dryfowała w powietrzu, śledząc każdego z uciekających, jej czarne oczy świeciły jak dwie krople krwi. Wszyscy wrzeszczeli i wpadali w siebie nawzajem, starając się zbiec z karczmy, która nagle stała się areną chaosu i paniki.

Następnej nocy, mieszkańcy miasteczka znaleźli karczmę "Zakrzywiony Kielich" opuszczoną i zdewastowaną. Emily zniknęła, ale lalka pozostała, leżąc na podłodze wśród rozbitych mebli.

Widmo zaginionej dziewczynki zniknęło, a miasteczko Willington pozostało na wieki przeklęte strachem, który wszyscy poczuli tamtej przerażającej nocy.

Cienie Mrocznych OpowieściOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz