Emma szemszöge:
Hazaérve anyut a konyhában találtam, így odalépve hozzá, megszólaltam:
-Szia anya! Ma este lesz egy buli Topperéknél, elmehetek?-kérdeztem reménykedve.
-Mióta is vagy jóban Topperrel-meredt rám furcsán.-Amíg Sneci voltál, azt hallgattam végig, hogy a Flúgosok milyen bunkók.
-Oké, de ti is azt mondtátok, hogy lógjak inkább velük-feleltem frappánsan.
-Hogy változott meg a véleményed ilyen hirtelen?-csodálkozott.
-Csak...rám fér a tiszta lappal kezdés-mondtam őszíntén, mire anyu elmosolyodott.
-Rendben, elmehetsz!-engedett el végül, mire a nyakába ugrottam.
-Úristen, köszönöm!-öleltem szorosan magamhoz.A szobámban sebtében kezdtem el készülődni, és végül egy mély kék színű, kissé kivágott, estélyi ruhát vettem fel. A sminkem alapja egy kevés korrektorból és kontúrból állt, majd tettem fel csillogós fehér szemhéjpúdert, szempillaspirált, egy matt rúzst, és pirosítót. Készen álltam a bulira.
Belépve Noah szobájába, kiskutya szemekkel néztem rá.
-Szeretnél valamit?-találta ki egyből.
-Hogy te milyen okos vagy-nevettem fel.-El tudsz vinni Topper bulija helyszínére?
-Nem inkább a...Snecikkel leszel?-lepődött meg ő is úgy, mint anya.
-Mindegy-zártam rövidre.-Légyszíí! Neked van kocsid, sétálva vagy 20 perc lenne az út-nyavajogtam.
-Oké, csak ne nyávogj please-sóhajtott, mire öröm táncot jártam boldogságomban.Kie szemszöge:
-Na én kész vagyok. Te?-kérdeztem Saraht, miután befejeztem a sminkem.
-Beragadt ez a rohadt cipzár-rángatta a ruhája cipzárát, mire hangosan felnevettem.
-Ajj, te szerencsétlen, segítek-léptem oda hozzá még mindig röhögve, majd meg is oldottam a problémát.
-Köszke-mosolyodott el, majd utána a hajával bíbelődött. Hirtelen nyílt az ajtó.
-Jajy, alapszabály, hogy nem nyitunk rá a másikra csak úgy!-mentem oda hozzá, ő pedig nevetve belefúrta a fejét a vállamba.
-Nem baj az-kuncogott aranyosan, majd az ajkát az enyémhez érintette.
-Oké, lassan már zavarba hoztok azzal, hogy előttem...ja-szólt be Sarah, mire röhögve eltoltam magamtól JJ-t.
-**** legyen már Sarah-csaptam vállba, mire nála is megtört a jég, és felröhögött.A buli helyszínére odaérve egy csomó Flúgos trónolt ott, mire mind elfintorodtunk.
-Pontosan miért is jöttünk el egy Flúgos bulijára?-öklendezett Pope.
-Mert...szeretünk veszélyesen élni-vágta rá JJ, mire az egész társaság jóízűen felnevetett. JJ kezét fogva, bementem a házba, ahol vagy 50 decibellel üvöltött a zene, söröspoharak szanaszét, és mindenki ordítva próbálta túlkiabálni a zenét.
-Tipikus Flúgos parti-undorodott John B.
-Valami baj van Sneci?-érkezett meg Rafe, és gúnyosan meredt rá.
-Ja, hogy én? Meg se szólaltam-röhögött össze JB Pope-al.
-Ha gond van, el lehet menni!-érkezett meg Topper is, a házigazda.
-Lehet jobban járnánk-szóltam be, mire Topper felém magasodott, és emelte volna rám a kezét, hogy megüssön, amikor is hirtelen elém ugrott JJ, és határozott mozdulattal a fiú felé fordította az egyébként fölém magasodó karját.
-Akkor most befejezem azt a mozdulatot veled, amit tenni akartál Kie-vel-mondta JJ egyszerűen, majd bevert egyet Toppernek. A buliban elhalkult a zene, és mindenki a jelenetre kapta fel a fejét.
-JJ, elég!-szóltam a szőke fürtökkel rendelkező fiúra, aki úgy ütötte Toppert, hogy annak már az álkapcsa is tiszta véres volt.
-Haver, fejezd most már be!-próbálta megállítani John B JJ-t, de nem járt sikerrel. Pope is próbálta leállítani a srácokat, de az sem ment túl fényesen.
-Istenem, még csak most jöttünk!-temettem az arcom a tenyerembe, majd Sarahra néztem, aki pont úgy gondolkodott, mint én.Emma szemszöge:
A bulin miközben táncoltam, feltűnt, hogy kikapcsolódik a zene, és a tömeg ki megy a ház elé. Furcsálltam a dolgot, majd én is kimentem, és csak annyit láttam, hogy a Snecik megint bajba keverednek, vagyis JJ és Topper verekednek.
-Mi a franc?-döbbendtem meg, és földbe gyökerezett a lábam, ahogy mindenkinek. Láttam olyat, aki ahelyett, hogy segített volna a fiúkat szétszedni, levideózta a netre a jelenetet, mire elöntött a méreg.
-Inkább segíts nekik, ne kamerázz!-ripakodtam rá, mire a kiáltásomra felfigyelt az aggódó Sarah, Kie, Pope, és a Toppert, JJ-t próbáló szétszedő John B, de még a verekedő JJ is. Na jó, ezt elég rosszul fogalmaztam meg.
-Emma?-csodálkozott el Sarah.
Én azonban nem figyeltem rá, hitetlenkedve figyeltem a durva eseményeket. A következő pillanatban Topper összeszedte magát, és akkorát ütött vissza JJ-nek, hogy azt még nézni is rossz volt. Mindenki aki ott volt, Snecik, Flúgosok, a szájuk elé kapták a kezüket a rémülettől. JJ orra rettenetesen vérzett, és persze a főhös barátnője, Kiarácska rögtön odaugrott hozzá, és azt se tudta, hogy mit csináljon.
-Tesó, jól vagy?-aggódott JB és Pope. Sarah és Kie majdnem elsírta magát. És hogy én mit éreztem? Nos, fura módon boldogságot. Megkapta JJ, ami járt neki. Megcsalt, és most jól meg is lett verve.Elégedett vigyorral néztem a Snecikre, olyan sátáni arccal, hogy az már nekem fájt. Hirtelen mellém lépett Rafe, és a fülembe suttogta:
-Jó nézni, ahogy JJ-écske szenved?
Egy darabig nem válaszoltam, de végül őszíntén feleltem:
-Azt hiszem igen.[...]
A mentősök rögtön kijöttek, és elátták mindkét fiút. Bekötözték a sebüket, majd utána a Snecik inkább el is húztak, de előtte odajöttek hozzám.
-Jól vagy Jajy?-kérdeztem kamu mosollyal.
-Úgy nézek ki?-meredt rám a szemeivel. Istenem, bármennyire is utálom, a szemei még mindig hatásosak rám...
-Van ott valami az orrodon-gúnyolódtam, és muszáj volt felnevetnem.
-Mi bajod van? Egyáltalán miért lógsz a Flúgoksokkal??-akadt ki Kiara.
-Azért, mert mellettük legalább önmaga-lépett ismét mellém Rafe, és átkarolta ,,haver" módon a vállamat.
-Emma, mellettük pont nem lehetsz az!-ellenkezett Sarah.-Miért pont ők? Vagy talán csak JJ és Kie miatt döntöttél úgy, hogy Flúgos leszel?
-Hát...az már nem a te dolgod-vontam a vállam.
-Te...teljesen megváltoztál-képedt el Pope.
-Ez volt a cél-vigyorodtam el.
-Mi ütött beléd?-könnyezett be Kie.-És még én bocsánatot akartam kérni! De tudod ki fog sajnálkodni azok után, amilyen a stílusod most!-kiabált eszeveszettül.
-Ó, ne haragudj, bocsánatot akartál volna kérni?-,,esett meg rajta a szívem".-És szerinted az megoldott volna mindent? Egy átkozott bocsánatkérés? JJ-vel ugyanúgy együtt leszel, én meg ugyanúgy depizni fogok. Kell ez nekem? Inkább társaságot váltok, hogy ne kelljen néznem drága Jajy és Kiarácska pof@ját, akik tönkretették az életem-fröcsögtem, és még engem is megdöbbentett a beszédem.
-Talán jobb is, hogy most már nem velünk lógsz-nézett mélyen a szemembe JJ.-Lehet, hogy a bocsánatkérés nem lenne elég, de ahogy megváltoztál ilyen stílusba, már bocsánatkérésre se számíts! És tudod mit? Egyáltalán nem bántam meg utólag, hogy megcsaltalak, mert így legalább együtt lehetek Kie-vel!
-És Pope-al mi a helyzet? Rá nem gondoltok?-dobtam be az adu-ászt.
-De, gondoltunk, és nem haragszik. Megbocsátott-mondta Kie.
-Úgy tűnik, hogy neki elég egy bocsánatkérés?-kérdeztem gyanúsan.
-Ja, valamennyire-vágta rá Pope.
-Igazi Snecik vagytok-szaladt ki a számon.
-Te meg igazi Flúgos-vágta hozzám John B.
-Pár nap múlva újra suli, szóval készülj fel, hogy, levegőnek fogunk nézni!-tette hozzá Sarah.
-Szerintem ennek inkább örülni fog-védett meg Rafe, azonban nekem a ,,barátaim" szavai hallattán könnybe lábadt a szemem. Valóban jól döntöttem-e, hogy inkább Flúgos leszek? Biztos jó ötlet-e, csak JJ és Kiara miatt eldobni a ,,csapatot"?
-Ahogy mi is-forgatta a szemét JJ, majd elmentek mindannyian, és vissza se néztek. Teljesen lessokolódtam, és szó nélkül berohantam a fürdőszobába, hogy egyedül lehessek. Nem érdekelt se a buli, se az, hogy Rafe utánam szalad. Fel kellett sok mindent dolgoznom magamban.
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...