Ben Havin bu kitabın yazarı biliyorsunuz zaten.
En son olayda Mina tam tamına bir ay boyunca Egeyi Minasız bıraktı.
Hemde Egeyi dinlemeden.
Minanın da tek sorunu ve hastalığı...
Nazik olabilir ama öfke problemi olması piskoloğu sayesinde böyle sakin kalabiliyor. Ama bu bir ay için de kimse Minanın öfke sorunlarını bilmiyor. Evet bunu hiç bir bölümümde bahsetmedim ama zaten Minanın en küçük yanlış anlaşılmada sinirlenmesinden anlayabilirsiniz. Mina bunu hiç kimseye söylemedi. Ailesi tabi kii biliyordu. Söylemedi kimseye çünkü kardeşleri ve aşkının onu bırakacağından korkmuştu.Şimdi Minanın bir ay içinde yaşadıklarını hiç bilmediniz. Benim ağzımdan dinleyin.
MİNA VE BİR AY İÇİNDE YAŞADIKLARI:
Mina kendini durduramıyordu. Saçını yolmaktan avucunun içi saç dolmuştu. İçinden bir,iki,üç bir,iki,üç diye tekrarlıyordu. Piskoloğu sinirlendiğinde sayı saymasını istemişti. Genellikle bu taktik işe yarıyordu. Ama şuan Mina o kadar sinirliydi ki oku hiç bir taktik durduramazdı. Evde hiç kimse yoktu ailesi bir iş için şehir dışına gitmişti. Bir kaç gün gelmezlerdi.
Odanın içinde kırk takla atıyordu. Mina resmen delirmişti. Egeye karşı olan sinirini artık sadece içinden küfürler saydırmıyordu, dışındanda tüm öfkesini, kinini kusuyordu.
Bu gidişle Mina gerçekten çıldıracaktı.
Aklında bin tür şeyler geçiyordu.
Ege ona nasıl öyle bir şey yapardı aklı almıyordu.Minanın Egesi onu aldatmıştı...
Aklına bu cümle geldi.
"Benim Egem beni aldattı. Minanın Egesi onu aldattı"Kahkaha atmaya başladı ve bu cümleleri tekrar tekrar söylemeye başladı.
Mina dqyanamayıp yere oturdu ve öyle sessiz sessiz oturmaya başladı.
Bağırmaktan kin dökmekten yorulmuştu.
Mecali kalmamıştı.
Mina artık omzundaki tüm yüklerden yorulmuştu.Kendini öldürmeyi bile düşünüyordu. Neden vardı ki onu seven kişi bile onu aldatmıştı. Kızın fotoğrafını bile görmüştü ama Minanın inandığı nokta Egenin mesajları okumaması için ona sinirle bakıp kolunu sertçe sıkmasıydı. O kadar sert sıkmıştı ki Minanın kolu resmen morarmıştı.
Minanın nefes alış verişleri bile azalmaya başlamıştı. Minanın gözü kararmaya başlamıştı.
Minanın tek hatırladığı şey bayılıp kafasının sert bir zemine çarpmasıydı.
Gözünü hastanede açmıştı. Ne ara hastaneye gelmişti, kim onu hastaneye getirmişti?
Ailesi şehir dışındaydı onlar asla olamazdı. O zaman kimdi ?
Gözünü hastane odasında gezdirdi ama kimseyi göremedi.
Hastane odasında yalnızdı
Tüm hayatında hep yalnız olduğu gibi...Kapı birden açıldı. İlk giren Lâra oldu Mina ya sarıldı.
Lâra dan sonra kapıdan Burak gözüktü.
O da Minaya koşup kocaman sarıldı.Ama "o" yoktu. Peki."o" neredeydi. Minanın ufak bur fikri bile yoktu.
Az da olsa merak etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK
Teen FictionBirden beş kız ceplerinden bıçaklar çıkarıp üstüme atılmaya başladılar. Ah, biri görse gerçekten bir erkek için onları öldüreceğimi sanarlardı ama o erkek umrumda bile değildi. O erkekte benim oyunumun bir parçasıydı. Masum bir hikaye sandığınız hik...