0.5

22 5 23
                                    

Heliiii.

Hemen geçelim hemen.

Bazı arkadaşlara kıyamadım hemen yazdım.

Kiymeyltimi bilin...

(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

Neyseeeee.

Hadi gecelimmm.

&

Saatlerdir düşünüyordum. Nasıl böyle bir şey olabilirdi. Bana yalan mı söylemişti. Ya da konuştuğu kişinin ben olduğumu biliyor muydu? Bilmiyor da olabilirdi. Sonuçta fotoğrafım fake di. Adım- her neyse buraya girmeyelim.

Günlerdir telefonuma ondan mesaj geliyordu. Ama yalancı olan yerden yazıyordu.

Beni sevdiğini bilseydim zaten beni onu kırmazdım ki. Ben hiç bir zaman böyle biri olmamıştım.

İnsanları sırf beni seviyor diye kırmazdım. Çok da seven olmamıştı ya zaten.

Telefonuma gelen bir mesajdan sonra da dayanamayıp mesaja girdim. Büyük bir hayal kırıklığı ile bakıyordum mesaja. Beni salak yerine mi koymuştu yoksa anonimcilik mi oynuyordu.

Ama amaçları dalgaysa bu beni çok kırmıştı. Azat'ın beni kırmak isteyeceğini sanmıyorum. Çünkü çocukluktan beri başıma ne geldiyse beni koruyan ilk o olurdu.

Daha fazla dayanamadı mesaja girdim.

Mert
Güzelim günaydınnnn.

Mert
Asi?

Mert
Bir sorun mu var?

Mert
Asina bir gündür yazmiyorsun iyi misin?

Mert
Sana bir şey olduğunu düşünmeye başladım.

Mert
2 gün oldu.

Mert
Hala yazmiyorsun.

Mert
İyi misin?

Mert
Güzelim...

Mert
Geri mi gelsen artık.

Siz
Merhaba...

Mert
Asi günlerdir neredesin sen.

Siz
İşim vardı.

Mert
Bari haber verseydin.

Siz
İşim vardı dedim ya. Yoğundum. Yazamadım.

Mert
Tamam anladım.

Siz
İyi.

Mert
Bir şey olduysa anlatabilirsin.

Siz
Anlatmaya gerek duyacağım bir şey değil sadece kalp kırıklığı ve yalan hissi.

Mert
Sen yalandan nefret edersin değil mi.

Siz
Evet bunu bilmen güzel. Unutma bana yalan söyleyen kişilerle konuşmayı sevmem.

Mert
Kendimi suçlu gibi hissediyorum.

Siz
Belki de hissetmelisin.

Mert
Ne neden?

Siz
Bilmem. Belki de beni yanlış tanımış birileri bana yanlış yerden yazıyordur.

Mert
Bu kişi ben olmadığıma gore sıkıntı yok.

Siz
Nasıl düşünürsen.

Mert
Böyle düşünüyorum

Siz
Peki görüşürüz.

Mert
Asi...

Kafamı telefondan kaldırıp telefonu kitledim. Sonrasında da kulağıma kulaklığını takıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Ne yaşıyordum ben ya...


Dönerse Senindir TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin