Sınır: 10 yorum
/////////////////////////////////////////////////////////////
"Sen??"
"Ya benim sanırım senin yardımına ihtiyacım var."
"Nedir?"
"Changbin'e açılmak istiyorum...ama nasıl yapacağım hakkında herhangi bir fikrim yok."
Hyunjin aşık olduğu çocuktan başkasını dinliyordu. Changbin'i..
"Felix onu cidden seviyor musun?"
"Evet. Hem de ço-"
"Anladım."
"Ne yapacağım ben?"
"Tek yapman gereken gereken gidip ondan hoşlandığını söylemek Felix abartacak bir şey yok."
"Peki nasıl söylemem gerek? Yani direk 'senden hoşlanıyorum.' mu demeliyim?"
"Evet.."
"Tamam... Sağol."
"Rica ede-" telefon yüzüne kapanmıştı. Hyunjin aldırış etmedi. Sinirliydi ama
Felix'i de kırmak istemiyordu."GİT YUMURTA AL BANA!" Babası bağırdı tekrardan. Çocuk üstüne uzun bir şeyler geçirip elindeki parayla dışarı çıktı. Market evlerinin bir kaç sokak ötesindeydi. İçeri girip yumurta reyonuna doğru ilerledi.
Eline aldığı 15'li yumurta kutusunu ödeyip evine geri gitti. Babasının bağırışlarını görmezden gelip yumurtayı haşlamaya koydu.
"Yarın deneme sınavı varmış. Birinci olmazsan olacakları biliyorsun."
Hyunjin kafasını salladı.
Merdivenlere yöneldi."Nereye?"
"Dinlenmem gerek sonra calışacağım."
"O dinlenme uzun sürmesin mümkünse 5 dakikaya başla."
Yukarı çıkıp yatağına uzandı. Başı dönüyordu açlıktan. Başucunda bulunan bardaktan bir kaç yudum su içti.
"Şu hayattan kurtulmanın bir yolu yok mu?" Gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Uyumaması lazımdı çünkü uyursa ders çalışmazdı. Ama ne kadar dirense de göz kapakları bir süreliğine kapandı.
...
Kısa oldu farkettim
Sınır koymaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you drew stars around my scars / hyunchan
Fanfictiondaddy ıssues• Hyunjin çocukluğundan beridir babasından şiddet gören bir öğrenciydi. Chan ise onu bu hayattan kurtaracak olan bir iş adamı.. Yaş farkı içerir!!!!