* Tom szemszöge *
Láttam Y/n-n,hogy eléggé idegesítem őt,ezért is fordult el tőlem. Én meg ott néztem őt.
Egy kicsit már fáradt voltam,és gondoltam le fekszek mellé. Le feküdtem és az egyik kezemet a derekára helyeztem majd egy kicsit a vállára dőltem.
Egyszer csak hallom hogy Y/n hozzám szól.
*Tom mitcsinálsz?* kérdezte tőlem.
*Semmit* válaszoltam vissza neki.
*Menj vissza a helyedre!" vágta hozzám.
*Miért? Utálsz engem? Mert látszik rajtad hogy valami bajod van velem* mondtam neki egy kicsit szomorú hangon.
*Nem utállak,és nincs bajom veled,csak aludni szeretnék* mondta Y/n.
*Én nem* mondtam neki.
*Akkor te ne aludj* vágta megint hozzám.
Már egy kicsit vágytam rá,ezért mondtam neki.
*Ha hozzám bújnál,lehet elaludnék* mondtam kicsit neki mosolyogva.
*És ha nem szeretnék?* mondta nekem megint Y/n.
*Akkor nem alszok* mondtam neki.
Egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy Y/n velem szembe fordul,és hozzámbújik. Nagyon piros lettem,amit ő is látott.
Elég közzel volt a szánk,ami nagyon tetszett.
Aztán fogta magát és ledölt a melkhasomra és lehunyta a szemét.Nem akartam hogy elaludjon,ezért még hozzászóltam.
*Majdnem megcsókoltál* mondtam neki mosolyogva.
*Ember,mivan?* vágta hozzám,majd kinyitotta a két szemét.
*Igen* mondtam neki.
*Nem jézus Tom,aludj már* majd amikor ezt kimondta újra lehunyta a szemét.
Én már alig bírtam.
*Én megcsókoltalak volna* mondtam neki,kicsit perverz mosolyommal.
Majd egyszer csak látom,hogy Y/n megint kinyitja a két szemét,majd rámnéz a nagyon vörös arcával..
*Mi?* kérdezte tőlem meglepődve.
*Mi?* én is kérdeztem tőle,kicsit röhögve.
*Aludjunk* vágta rá.
*Jólvan édes,aludjunk* mondtam neki,majd lehunytam a szememet.
*Édes?* kérdezte tőlem.
Én már tényleg nembirtam ki,kinyitottam a szememet.
*Najó én ezt nembirom már ki* mondtam neki.
Aztán felültem,majd Y/n-t is felültettem,megfogtam az egyik kezemmel az arcát,és közelebb hajoltam,majd megcsókoltam.
Annyira jó érzés volt,mindkettőnk tiszta vörös lett,és jót éreztünk.
Már régóta meg akartam tenni ezt vele,mondtam magamba.Majd eltávolodtam tőle,és rá néztem.
*Tudtam,hogy erre vártál már mióta* mondtam neki komolyan,és mosolyogva.
*Igen* vágta rá,majd ő is mosolyogni kezdett.
*Akkor felteszem neked mégegyszer a kérdést,tetszem már neked?* kérdeztem tőle,majd mélyen a szemébe néztem.
*Igen,eddig is tetszettél már mióta,amikor megláttalak az interjún* mondta nekem,majd elnézett.
*Ugyanez...tudod én ennyire szerelmes még sose voltam,mint most* mondtam neki őszintén.
*Énse* vágta rá.
Már eléggé későre járt,és mind a ketten álmosok voltunk..
*Most már aludjunk,joéjt édes* mondtam neki,majd rá kacsintottam.
Majd rá dőltem a melkhasára és egyből elnyomott az álom.
Reggel eléggé jól ébredtem,hallottam hogy Y/n alszik még,nagyon aranyos tényleg. Majd felültem és elkezdtem simogatni az arcát.
Egyből felkelt,és felült,megcsókolt majd mondta hogy jóreggelt. Ugyanezt tettem én is.
Majd még egy kicsit beszélgettünk,majd egy nagyon fontos kérdést tettem fel neki.
*Y/n,leszel a barátnőm?* kérdeztem tőle kicsit félve
*Ez nem kérdés!* egyből rá vágta,és elmosolyodott. Majd újra megcsókolt.
Azután még egy kicsit beszélgettünk,majd persze csókoloztunk. Míg Bill bennem rontott.
*Jó reggelt,hát ti?* kérdezte Bill kicsit furán.
*Hát mi?* kérdeztem tőle furcsa arccal.
*Hát ti csókoloztatok,nem?*
kérdezte picit szomorú és féltékeny hangon.*Igen,mert együtt vagyunk* vágtam rá.
*Azjo,mikor jötettek össze?* kérdezte féltékeny hangon.
*Ma reggel* mondtam neki.
*Sokaig* majd kiment,és be baszta az ajtót.
Y/n egész végig hallgatott,és láttam hogy furcsálja az egészét.
*Ez mi volt,mibaja?* kérdezi Y/n fura arccal.
*Nem mondtam még,de neki is tetszel* mondtam picit ideges hangon.
*Kajak?* kérdezte Y/n röhögve.
*Igen,de te már csak az enyém vagy,és senki nem vehet el téged tőlem* mondtam neki komolyan.
*Ígyvan,a tiéd vagyok!* vágta rá.
Sziasztok itt a part 10!
Remélem tetszik nektek!
Legyen szép napotok!<3
YOU ARE READING
Erre nem számítottunk..
RomanceEgy híres táncos lány találkozik egy bandával és belőle megpillantja a legszimpatikusabb srácot. Talán összejönnek? Vagy csak barátok lesznek?