1943- Paris |Fransa|
Yağmur damlaları şehrin her bir köşesine yağarken, çıplak ayaklarını daha da hızlandırdı. Gökyüzünün hüznü onunkiyle birleşiyor gözlerinden akan damlalar küçük su damlacıklarına karışıyordu.
Koştu,
Koştu,
Ve koştu.Nereye gittiğini bilmeden ayaklarının onu götürdüğü yere doğru.
Dünyanın öbür ucuna gitmek istedi o an,
Tüm bu insanlardan kaçmayı.İzini kaybettirdiğini düşünerek durdu. Derin bir nefes çekti içine. Başını yukarı kaldırdı, gökyüzünün karanlığı onu saklasın istedi.
~
"Durdurun lütfen." Hayatındaki en güzel şeyi gördüğüne emindi. Aralarındaki uzak mesafeye rağmen, kalbinde bir ağrı hissetti.
"Efendim bir sorun mu var?"
"O bir melek olmalı."
Bembeyaz bir kıyafet içerisindeki, güzelliğini mesafelerin bile gizleyemediği o kadın için durdurdu arabayı. Yağmurlu havaya rağmen ıslanmayı göze aldı.
"Madamé neden ağlıyorsunuz?"
Çıplak ayakları ürkekçe geri adımladı.
"Korkmayın ben size zarar vermeyeceğim." Büyülenmişti. Onun yer yüzüne inen bir melek olduğuna emindi artık. Daha yakından inceledi küçük suratını.
Güzeldi... İnsan olamayacak kadar güzeldi...
"Ayaklarınız çıplak üşüteceksiniz, izninizle sizi istediğiniz yere bırakmak isterim."
Konuşmaya tereddüt etti. Bu adamı daha önce görmediğine emindi. O gördüklerini asla unutmazdı. Rahatladı.
"Gidecek bir yerim yok bayım teşekkür ederim."
Kesinlikle o bir melekti. Acaba nasıl bir günah işlemiştide cennetten kovulmuştu.
Ama yuvarlak gözleri günahkar olamayacak kadar masum bakıyordu.
"Yanlış anlamayın isterseniz benimle gelebilirsiniz. Sizi bu havada burada yalnız bırakamamı beklemeyin benden."
Bu adamı karşısına Tanrı çıkarmış olmalıydı.
Lütfen medyadaki mükemmel müziği dinleyin bölümü buram buram hissedeceksiniz.Bu fikir ne zamandır aklımdaydı ve kendimi daha fazla tutmak istemedim. Biliyorum daha öbür ficlerimi bitirmedim ama bazen hep aynı konu ilhamımı kaçırıyor onları da bitireceğim tabiki ama bunu fikri sizden daha fazla mahrum bırakmak istemiyorum ve çok heyecanlıyım.
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Encore | Taelice
Romance"Bir gün yeniden doğsam bile yine seni bulacağım sevgilim." "Dünyanın öbür ucunda olsan bile."