"Back..."

221 27 8
                                    

Rue

'Dus de afgelopen zes jaar heb je Anita gewoon serieus helemaal alleen opgevoed?' ik knik met een glimlach op mijn gezicht naar Minho die me stom verbaasd aankijkt. 'Respect.'

'Wie gaat er mee zwemmen?' vraagt Thomas met een glimlach.

'Ik wil wel maar ik moet op Anita passen,' fluister ik zacht en kijk naar mijn handen die samen gevouwen op mijn schoot liggen. Anita is bij Frypan in de keuken.

'Ik ga Frypan vragen of hij vandaag op Anita kan passen. Zoals ons allemaal ben je te snel op gegroeid Rue. Je verdient het om gewoon voor één dag minstens weer even kind te kunnen zijn,' besluit Newt en staat op. Ik wil hem nog tegen houden maar voordat ik daar de kans voor krijg is Newt al naar de keuken gelopen. Ik grinnik zachtjes en kijk naar de jongens.

'Als het dan al mag heb ik nog altijd een probleem. Ik heb geen bikini,' ze lachen.

'Dan moeten we denk ik eerst naar de winkels want Newt heeft het volgens mij al weer geregeld,' zegt Thomas lachend en trekt me overeind van de bank.

'Dus zullen we dan maar gaan?' vraagt Newt lachend en slaat zijn arm rond mijn schouders.

'Eerst naar de winkels en dan naar het zwembad,' bevestig ik zijn zeggen en sla mijn arm rond zijn middel. Hij glimlacht naar me als we vervolgens de kamer uit lopen.

'Laat me raden eerst een bikini kopen?' ik knik tot Newt' bevestiging en met zijn vieren lopen we het appartement uit. Ik loop bij de eerste winkel naar binnen de jongens achter latend en kom binnen vijf minuten weer naar buiten met een tasje met daarin mijn nieuwe bikini in mijn hand. Mijn armen haak ik door die van Newt en Minho om vervolgens met de jongens verder te lopen naar het zwembad. Ik maak mijn armen los en loop naar één van de kleedhokjes. Ik draai hem op slot en maak met mijn tanden de kaartjes van mijn bikini los.

Ik open het hokje en kom naar buiten. Sommige jongens beginnen te fluiten maar ik vestig mijn aandacht er niet op en loop gewoon in één keer door naar Minho, Thomas en Newt die al op me staan te wachten. Ik druk een kus op Newt lippen maar het gefluit blijft gewoon door gaan. Hij glimlacht tegen mijn lippen aan en plaatst zijn handen op mijn kont.

'Drie twee één,' ik gil als we beide in het water worden geduwd en kom hikkend en lachend boven. Newt komt naast me boven en begint ook te lachen. Ik zwem zonder moeite naar de kant om mezelf er vervolgens weer op te trekken. Minho doet een stap achter uit maar doordat Thomas blijft staan sluit ik hem met een glimlach op mijn gezicht in een knuffel. Hij schrikt ik merk het aan de manier waarop zijn schouders schokken blijkbaar had hij niet verwacht dat ik hem zou gaan knuffelen. Maar waarom zou ik dat niet doen waarom eerst naar Minho gaan als er een versuft iemand voor je staat? Vooral als dat één van de mensen is die je er in heeft geduwd terwijl je aan het zoenen was met je vriendje. Logisch toch. Ik laat Thomas los om vervolgens ook Minho in een knuffel te sluiten. Hij begint te lachen om me vervolgens ook in een knuffel te sluiten. Ik voel dat ik opgetild word en begin hevig tegen te werken om niet veel later weer op de grond te worden gezet vlak voor het zwembad.

'Ik dacht het niet,' zeg ik lachend draai ons om en duw hem het zwembad in. Newt begint te lachen als hij vervolgens uit het zwembad komt geklommen. Ik loop naar één van de ligbedden en ga er met een glimlach erop liggen terwijl de jongens elkaar in het zwembad proberen te duwen. Mijn ogen sluiten zich als bescherming tegen het zonlicht dat in mijn ogen schijnt en ik hoor hier en daar nog altijd gefluit van jongens die ik niet eens ken.

'Hey schatje, moet ik je insmeren?' ik open mijn ogen en kijk de jongen schattend aan. Ik voel Newt' blik op mij branden en weet dat hij me vooral nu in de gaten houdt.

'Sorry, ik ben al bezet. En als ik ingesmeerd moet worden dan vraag ik hem wel om me in te smeren,' hij steekt onschuldig zijn handen in de lucht om vervolgens weg te lopen. Ik kijk om naar Newt en zie dat hij uit het zwembad komt en naar me toekomt gelopen. Hij grijpt een handdoek die hij vervolgens over zijn schouders heen slaat en dichter naar me toekomt gelopen. 'Dus zou je me in willen smeren of moet ik die jongen maar roepen? Of natuurlijk één van de andere jongens die heel de tijd aan het fluiten zijn.'

'Ben je me nu al aan het vervangen?' vraagt hij semi beledigd en pakt de zonnebrandcrème uit mijn tas. Ik draai me om mijn rug en ril even als de koude zonnebrand mijn rug raakt. Hij masseert mijn rug terwijl hij me insmeert en verberg mijn hoofd in mijn armen. Ik voel dat zijn handen onder de touwtjes van mijn bikini gaan en voel mijn ogen open vliegen.

'Newt? Wat ben je in shuckingsnaam aan het doen?' vraag ik verbaasd als hij mij onder de touwtjes van mijn bikini begint te masseren en in te smeren. Het is niet zo dat ik dadelijk zonder bikinitopje hier ga liggen. Sowieso ga ik nergens überhaupt zo liggen.

'Ik ben je aan het insmeren zoals je me vroeg te doen,' reageert hij lachend op mijn vraag.

'Maar waarom in vredesnaam onder de bandjes van mijn bikini?' hij lacht nog steeds maar reageert niet op mijn vraag. Hij masseert me nog altijd als hij een kusje op mijn schouderblad drukt. Hij draait me om, om vervolgens een kus op mijn lippen te drukken.

'Moest ik ook je buik en alles insmeren?' fluistert hij tegen mijn lippen aan. Gaat met zijn handen over mijn buik heen. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en dwaalt iets verder af met zijn handen maar als ik op zijn lip bijt glijden zijn handen weer naar boven.

'Moest jij niet gaan zwemmen,' fluister ik als ik langzaam terug trek en me weer omdraai. Hij zucht reageert niet om me vervolgens toch los te laten waardoor ik me weer op mijn rug draai. Ik laat mijn hoofd op mijn armen rusten en voel een zachte hand door mijn haar gaan.

'Rue had je mij niet nog iets uit te leggen?' vraagt hij en gaat naast me zitten op de ligbank.

'Misschien kan je mijn geheugen even opfrissen,' hij lacht en ik draai mijn gezicht naar hem toe waardoor ik kan zien dat hij aan het glimlachen is. Hij gaat met zijn hand door mijn haar maar reageert weer eens niet op mijn vraag. Ondertussen ben ik het wel van hem gewend geraakt want ja hij is niet echt de snelste met reageren. Dat is hij in de Glade ook nooit geweest maar hij was wel de enige die op deze manier mijn hart heeft weten te veroveren.

'Dat we voor Anita een broertje of zusje moesten kopen,' ik lach en knik dat ik het begrijp.

'Ik ga een zes en een half jarig meisje niet uitleggen waar een baby vandaan komt maar ze wil een broertje of een zusje. Volgens mij is ze een beetje eenzaam,' hij lacht.

'En dat moeten wij bespreken om welke reden?' vraagt hij lachend door.

'Om de reden dat ik geen zin heb om nog een kind in mijn eentje op te moeten voeden voor zes en een half jaar lang. Zeker niet als er nog een kleine rond loopt,' zijn hand legt hij op mijn rug terwijl hij begint met cirkeltjes te tekenen met zijn vingers.

'Ik zal bij je blijven zolang als ik maar kan maar misschien is het dan wel handig om mijn spullen naar jullie appartement te verhuizen,' zegt hij met een glimlach en drukt een kus op mijn wang voordat hij weer weg loopt naar de jongens toe. Mijn ogen sluiten zichzelf weer en ik voel de zon heerlijk branden op mijn rug. Ik ga met mijn hand in mijn tas om niet veel later twee oortjes in mijn oren te drukken en naar mijn eigen muzieksmaak te luisteren. Zachtjes neurie ik mee met de melodie als er niet veel later wat druppels op mijn kokende huid valt. Ik draai me om en doe mijn oortjes uit om vervolgens weg te kruipen voor de jongen die voor me staat. Zijn aderen zijn opgezwollen en zijn ogen met bloed doorlopen. Ik wil gillen maar zie dat het niet nodig is omdat er al tientallen jongens op me afkomen gerend. Newt en Minho zijn als eerste bij me en zodra Minho de onbekende jongen vast heeft neemt Newt me in zijn armen. Ik verberg mijn gezicht in zijn schouder als ik twee armen van achter om mijn lichaam voel komen. Een klap tegen mijn hoofd volgt en niet veel later zak ik weg.


Back To Where We BelongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu