Uyanıp, üstümü değiştirdim ve mahkemeye gittik.
(Giydiği kıyafet olarak düşünebilirsiniz.)
Hakim "Sanık joo Ha-na'nın adam kaçırmadan 4 yıl tehdit ve alıkoymadan 6 yıl 3 ay ve haneye tacizden 2 yıl 1 ay olmak üzere toplam 12 yıl 4 ay hapis cezasına çarptırılmıştır.
"Sanık Park Do-hwa suça ortaklıktan 9 yıl 4 ay hapis cezasına çarptırılmıştır..."
Ha-na giderken benimle konuşmak istedi, görevliler 2 dakikalığına izin verdi.
Ha-na "Min-cha! Bunun be-"
Min-cha "Nasıl bir yüzsüzlükle benimle konuşmak istedin!?"
Ha-na "Do-hwa, bebeğim ne söyleyeceğimi ona benim yerime söyler misin?"
Do-hwa " Bunun bedelini ö-"
Min-cha " Sevgilinin özgüvensizliği yüzünden senin konuşmana gerek yok!"
Do-hwa "Dinle! Zorundasın!"
Kulaklığımı taktım "Hayır! Değilim..." Bizimkilerin yanına gittim.
Na-ra "Ne dedi iki yüzlü?"
Telefonu uzattım güldü ve ses kaydını dinledi. Diğerlerinin yanına döndük.
Chan "Bir sorun yok değil mi Min-cha?"
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
Lee Know "Ne dedi!?"
Telefonu uzattım. Ben Na-ra ve Soo-jin bir kahkaha patlattık. Diğerleri şaşkınlıkla bakıyordu.
Na-ra " O anlatmaz, buna üşenir... Her zaman ses kaydı alır ve bizim dinlememizi ister..." Hepimiz gülmeye başladık. Lee Know oppa ses kaydını açtı ve tekrar hep birlikte dinledik.
Soo-jin gelip sarıldı ve ; "Hep böyle ol; havalı ama aynı zamanda tatlı, güzel ama aynı zamanda korumacı..."
Min-cha " Hey! Üstümüzdeki stresi atmaak için bir piknik yapmaya ne dersiniz?"
Chan " Bir hafta boşuz, olabilir."
N-ra "Bizde 3 güz izinliyiz, sorun olmazsa gelebiliriz..."
Chan " Hayır, hiçbir sorun yok."
Min-cha "Yarın piknik var!"
Uyandım ve hemen duşa girip piknik için ayarladığım elbiseyi giydim. Baharın ve mutluluğun gelişine, pikniğe hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 NUMARA -SKZ-
Fanfic"Ağaç kurumuş muydu? Kelebek ölmüş müydü? İnsanlar artık zamanın kıymetini biliyor muydu? Anne yavrusunu daha kucağına bile alamadan kaybetmiş miydi? Artık deniz kurumuş gökyüzü de kararmış mıydı? "