helloo herkese tekrardann 2. ebgas fici ile karşınızdayımm bu sefer farklı bir şeyler denedik hadi bakalım iyii okumalar umarım beğenirsiniz!
xsultanstrange askim icin
melisa, parmaklarının arasında tuttuğu sigarayı gökyüzüne doğru usulca üfledi antrenman arasındaydı, yaşadığı onca şeyden sonra yeni transfer olduğu kulübü ile antrenmandaydı, yaklaşık 1 senedir beraber olduğu sevgilisinden yeni ayrıldığı için dışarı çıkmış fazla içmemesine rağmen kötü ruh halini yaşadığında yanından ayırmadığı sigarasına sarılmıştı.
dıştan hala enerjik olarak görülsede, içinde kopan fırtınalardan hiç kimsenin haberi yoktu. sevgilisini özlüyordu ondan hiç ayrılmak istememesine onu hala çok sevmesine rağmen kendisini bırakıp gitmesine katlanamıyordu içinde kızgınlık, dargınlık ve birazda aşk varmıydı bilmiyordu belirsizlik vardı ona karşı, hatta hissizliğe evrilmiş bir belirsizlik.
hayatındaki sorun, kimsesiz kalmasıydı.
o hayattaki tek varlığıydı, bir tek onu korur onun yanında dururdu. ailesi uzaktaydı zaten arkadaşları ise arkadaşı da yoktu. ve artık bağrına bastığı sevgiliside yoktu ondandı bu acısının büyüklüğü.
"antrenman arasında sigara mı içiyorsun?" kulaklarını dolduran o karizmatik ses tonu, gözlerini devirmesi için bir nedendi. evet, sesten etkilenirdi. bunu severdi de. ama söz konusu yeni voleybol kulübünün lideri olduğunda tüm bu etkilenişleri silip attı zihninden.
"evet," dedi kestirip atarak. upuzun boylu kız, kızın esmer parmaklarının arasındaki sigarayı alarak yere attı ve spor ayakkabısının ucuyla izmaritini ezdi. "ne yapıyorsun?"
kız omzunu silkti. keskin yüz hatlarına sahip, kısa pembe saçlarıyla da bir o kadar çekici duruyordu. iç çekerek gökyüzünü izledi. "gökyüzünü kirletmek için antrenmandan kaçmak pek hoş bir hareket değil."
melisa, cevap vermedi. parmaklarının arasına bir sigara daha alacakken ebrar onu durdurdu. pakete uzandı, elinden aldı ve ceketinin cebine yerleştirdi. bunları yaparken elini hala esmer kızın elinin üstünden çekmemişti.
onunda aşk hayatının pek düzgün gittiği söylenemezdi, imge onun için hala bir yaraydı. elleri temas ettiğinde ebrar dudağının kenarını usulca kıvırdı. gözleri esmer kızın gözleriyle dahada yakından buluştu, gözlerindeki acıyı gördü.
"neden kaçıyorsun?" dedi oldukça yakından bakan kızın gözlerine gülümsedi. "antrenman arasında olduğumuzu sanıyordum" dedi esmer gözlerini kaçırarak. "ve verirmisin şunu lütfen ihtiyacım var ona", ebrar kızın buna ihtiyacı olduğunu çok iyi anlamıştı zaten ama gencecik ruhunu bu sigara dumanıyla yaşlandırmasını istemedi ebrar kim olsa ona öyle yapardım diye söylendi içinden.
"hayır" diyerek net bir cevap geldi ebrardan. esmer kız tekrar göz göze gelmelerini sağladı. "çıkışta gel al." arkasını döndü, ebrar. yanından ayrılırken daha fazla bunaltmak istemedi onu, gözlerinden okunuyordu acısı.
melisa antrenman çıkışında sigarasını çoktan unutmuştu. oysa ebrar onun gelmesi için beklemişti yarım saat. gelmeyince pes edip arabası ile evine gitmişti.
melisa & ebrar whatsapp özel sohbeti.
bilinmeyen numara: sigaran? :) (21.32)
melisa tarafından görüldü.
melisa yazıyor...
melisa: ne saçmalıyorsun kimsin (21.40)bilinmeyen numara: sigaran diyorum ceketimin cebinde kalmış (21.41)
bilinmeyen numara ebrar olarak kaydedildi.
melisa: zorla aldığın?ebrar: zorla demeyelim...
ihtiyacın varsa getirebilirim yoksa yarını mı beklersin :)melisa: senin olsun ben alırım yenisini
ebrar: sigara kullanmıyorum küs şansına
melisa: sabır ya demiştim benden alma diye
yarın getir o zaman.ebrar: düşündüm de canım sigara istiyor
bu yüzden bu paket senin eline geçmeyecek, güzellik
melisa: al senin olsun yeter ki sal beniebrar: işte ona ben karar veririm gibi duruyor
GÜZEL OLUCAZ DEĞİL Mİ!!
yıldıza basıp bolca yorum yapmayı unutmayın.