9

768 13 2
                                    

2 nap telt el, hogy szemtanúja voltam Tiffany és Mr.Johnson enyelgésének a folyosón. Azóta folyamatosan kerülöm őket. Nem tudom felfogni, hogy Tiffany hogy lehet együtt vele főleg úgy, hogy az egész iskola tudja szerintem. Sebet meg nem értem, hogy nem fél, hogy lebukik, már a múltjából indulok ki.

Egyébként Olivérrel kicsit megromlott a kapcsolatunk mostanában elhidegültünk és nem beszélünk annyit. Kicsit hiányzik de úgyis átvészeljük ezt közösen, vagyis remélem.

Mindenesetre most próbálok kicsit lelazulni ezért is hívtam át legjobb barátnőmet ma, hogy aludjon itt és beszélgessünk.

Éppen a konyhában ülünk és esszük a saját kezem által készített rántottát.

-Hallod amúgy van egy tervem!-Szólalok meg

-Jézus, mondjad kiváncsi vagyok.

-Na szóval, ügye elmondtam, hogy mi történt a terembe mikor beszélgettünk a tanár úrral.

-Igen

-Na és ott ő eléggé hát lehet félre értelmezem de szerintem féltékeny Olivérre szóval miért ne lehetnék én is az? Mármint ne értsd félre nem tetszik nekem az az ember, fúj. Csak kapja vissza azt amit én kaptam. Úgyhogy kerülni fogom őt ameddig csak tudom, hagy élvezze Tiffany társaságát.-Fejeztem be nagyszerű tervemet büszkén.

-Hát oké, eléggé összetett de szerintem jó ötlet! Úgyis holnap van biosz, majd rá se nézel közben és akkor lehet észreveszi, hogy valami van.-Értett velem egyet Petra

-Igen pontosan, csodálatos.-Csaptuk össze tenyerünket.

Az este további részében beszélgettünk még az iskoláról meg pár leckét megcsináltunk, hogy azért ne a szünetekbe kelljen majd. Olivér is szóba került de megnyugtatott, hogy minden rendben lesz kettőnk között és, hogy minden kapcsolatban vannak hullámvölgyek.

Reggel 7-kor már a buszon ülünk és megyünk iskolába. Biológiával kezdünk ami jó is és rossz is. Rossz mert most a témát amit veszünk nem értem annyira szóval azt majd tanulnom kell. Viszont jó mert a tervünk elkezdődhet.

-Még mindig áll az akció?-Kérdezte Petra felém fordulva

-Még szép!-Mosolyogtam rá

Beérve gyors megvettem a szendvicsem majd mentünk is a teremhez. Folyosón pont láttam Tiffanyt kisétálni a női mosdóból és hát hogy is mondjam nem változott semmit. A miniszoknya meg a kis magassarkúján sem enyhített, de ezt már megszoktuk.

Óráról tanárunk késett 3 percet ami igazán meglepő hisz mindig pontosan érkezik. De ami még jobban feltűnt, hogy Tifanny Seb érkezése után toppant be 2 perccel és egymásra mosolyogtak alig láthatóan. El sem kell mondanom ölni tudtam volna a szememmel.

Elégedetten ült le a helyére haját megigazítva. Ennyi nekem elég volt.

-Kimehetek mosdóba?-Néztem szúrósan Sebastian szemébe

-Most kezdődött az óra, szünetben mit csináltál?-Kérdezett vissza. Felálltam és elkezdtem előre sétálni. A terembe megfagyott a levegő, minden egyes lépésemet tisztán lehetett hallani, hisz a tanár engedélye nélkül cselekedtem. Mikor tanárunk mellé értem halkan megszólaltam, hogy csak ő hallja.

-Ezt én is kérdezhetném.-Mosolyogtam rá bájosan és kisétáltam a teremből.

Alig értem be a mosdóba, egyből üzenetem érkezett.

Seb: Óra után beszélünk! Szó nélkül maradj a terembe!

Már írtam volna a választ, hogy kioktassam de aztán Petra írt

Side by you (ff. Tanár-diák)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang