2016- Seul |Güney Kore|
"Yg"nin yeni kız grubu birazdan sahneye çıkacakmış ben performanslarını merak ediyorum sen ne düşünüyorsun Tae?."
Hoseok Hyung'un heyecanla sorduğu soruya göz devirmekle yetindim. Ben sadece aylarca bu kadar abartılmanın hakkını verebilecekler mi bunu düşünüyordum.Bizim debut zamanlarımızdaki hallerimiz geldi gözümün önüne. Hiç kimsenin beni ve arkadaşlarımı tanımadığı zamanlar...
Biz her şeye sıfırdan başlamıştık. Merdivenin ilk basamağından yükselmeye değil, sıfırdan bir merdiven inşa edip en yükseklere çıkmayı hedefliyorduk. Ne tanınmış bir şirketimiz vardı ne de abartıp reklamımızı yapacak insanlar.Müzik tüm mekanda yankılandığında o kadar da ilgimi çekmemişti. Sahneye bakma gereği bile duymamıştım. Ne müzikleri ilgimi çekmişti ne de kızl...
Bir saniye
Hepsine hafifçe göz değdirip önüme dönmeyi planlamıştım ancak gözlerim onda takılı kaldı.
Mesafelerin bile güzelliğini gizleyemediği o kadına.Hadi ama Taehyung sıradan bir idol işte.
Hayır hayır o sıradan olamazdı.
Kalbime giren ağrı onun sıradan olmadığını kanıtlayacak cinstendi.
"Hey ben beğendim gayet başarılılar ne düşünüyorsun Taehyung-shi?"
Sen kimsin? Ve neden kalbim sana böyle çarpıyor?
"Taehyung-shi ne düşünüyorsun?"
Seni yakından görmek istiyorum.
"Taehyung nereye daldın gittin böyle?"
Bakışlarım bana seslenen Jimin'e döndü. Sonra tekrar ona kaydı.
"O bir melek olmalı."
"Hangisi? Ah yoksa şu kahverengi saçlı olan mı evet güzel kız."
"Sarışın olan."
Jimin ani bir refleksle çıkıştı.
"Hey! sarışın olanı ben beğendim."
Neden sinirlenmiştim? Yeni gördüğün bir kızı benimseyip kıskanmam ne kadar normaldi?
"Jimin-shi az önce kahverengi saçlı olanı beğendiğini söylememiş miydin? Sarışın olandan uzak dur."
"Aptallar iki tane sarışın var hangisinden bahsediyorsunuz?"
Hoseok hyungun söylediğiyle, doğru olduğunu fark edip aynı anda vevap vermiştik.
"Sağdaki."
"Soldaki."
Jimin'le aynı anda birbirimize dönüp gülümsedik.
"İkinize de yetecek kadar sarışın var problem çözüldü.
Ne yaşanıyordu burada? İlk kez gördüğüm kızı benimseyecek kadar aptallaşmış olamazdım. Toparlanmalıydım. Ama neden hala gözlerimi ondan alamıyordum ve o her yaklaştığı adımda neden kalbim çarpıyordu? Tabiki de ilk görüşte aşk saçmalığına inanan biri değildim. O zaman bu da neyin nesiydi böyle?
Kendi yerlerine geçerlerken düşürdüğü çiçeği yavaşça yerinden kaldırdı. Her hareketi kalbimi hızlandırıyordu.
"Taehyung önüne dön arkadaşları sana bakıyor. Çok belli ediyorsun."
"BANGTAN SONYEONDAN."
İsmimizin yankılanmasıyla hepimiz ayağa kalktık ancak şuanda ne aldığın ödül umrumdaydı ne de insanlar.
Gözlerimi neden ondan alamıyordum?
Bana baktı.
Bana baktı ve gülümsedi...
İşte o an bu kızın benim için sıradan biri olmadığını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Encore | Taelice
Romance"Bir gün yeniden doğsam bile yine seni bulacağım sevgilim." "Dünyanın öbür ucunda olsan bile."