Γειά... Είμαι ο Μάρκος είμαι 14 χρόνων και πάω Δευτέρα Γυμνασίου. Η μαμά μου τους Τελευταίους 10 μήνες δουλεύει σε ένα mini market της περιοχής ως διευθύντρια...Μαζί της δουλεύει και ο Άρης ένα παιδί κοντά στα 27 οποίος είναι πολύ καυλα....Εγώ δεν ανέφερα ότι είμαι ανήλικος όπως καταλάβατε αλλά και bisexual και γενικά έχω προτιμήσει στα ποιο ώριμα αγόρια....Το στορυ ξεκινάει όταν πήγα πρώτη φορά στης δουλειά της μητέρας μου και τον αντίκρισα καυλωσα αλλά δεν ήθελα να το δει..... Πέρασαν μήνες που πήγαινα για βοήθεια στην δουλειά της μαμά μου και τον συναντούσα. Τον τελευταίο καιρό δεν άντεχα άλλο και μια μέρα του έδειξα τι νιώθω για αυτόν τον καυλιάρει άντρα
Ήταν απόγευμα όταν η μαμά μου με πρόσταξε να πάω μαζί με τον Άρη στης αποθήκες για να φέρουμε τα νέα προϊόντα....Για να πας στην αποθήκη έπρεπε να κατέβεις με τον ανελκυστήρα....εγώ δεν έχασα ευκαιρία και τον έπιασα από τα στιβαρα του μπράτσα με την δικαιολογία ότι φοβάμαι τους ανελκυστήρες για ανήλικος ξέρω να ρίχνω εύκολα άντρες..... Κατεβήκαμε κάτω και μόλις σήκωσε μια κούτα με τρόφιμα φάνηκε η στήσει του εκεί καυλωσα δεν άντεξα και πήγα δίπλα τους τον κράτησα από το μπράτσο με τον ένα χέρι και με το άλλο του χαϊδεύα τον μεγάλο και χοντρό πουτσο του έξω από το παντελόνι......(εγώ επειδή ήξερα ότι αυτό το Σάββατο δεν θα δούλευε του είπα) Τι θα έλεγες αυτό το Σάββατο να έρθεις σπίτι μου μιας και η μαμά μου θα δουλεύει;......Που απάντησε καταφατικά κάτι που δεν τον περίμενα.....Τότε τον άφησα και ανεβήκαμε επάνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα........
Το Σάββατο έφτασε και είχαμε δώσει ραντεβού στης 5 έτσι ώστε να έχουμε πολύ χρόνο να γαμηθουμε.....Το κουδούνι χτύπησε και ήταν αυτός με μια λευκή μπλούζα και ένα μαύρο σορτσάκι ήταν φοβερό φορούσαμε τα ίδια ρούχα όχι για πολύ μέχρι να πάμε στην κρεβατοκάμαρα..... Λοιπόν πέρασε μέσα και πριν κάτσει του είπα να του κάνω ένα House tour.... Του είχα δείξει όλο το σπίτι εκτός από τον δωμάτιο που θα με έκανε να χάσω την παρθενιά μου..... Του έδειξα το δωμάτιο γεμάτο με κουτιά από προφυλακτικά Φάνηκε να του αρέσει και αυτό δεν άργησε να δειχτεί από είδα τον πουτσο που καυλωμένο.....βγάζω την μπλούζα μου και μετά του βγάζω την δικιά του πιάνει κατευθείαν το νόημα και μου δείνει ένα γερό γλωσσο φίλο.....του βγάζω εκείνη την στιγμή και το παντελόνι και μένει με τον μποξερακι δεν πρόλαβα να αφήσω το παντελόνι του κάτω με πετάει στο κρεβάτι με άγριο και σέξι τρόπο και που κατεβάζει και εμένα το παντελόνι και μένουμε και η δυο με το μποξερακι......τον κοιτάω με κοιτάει και κατεβάζει τον σέξι εσώρουχο του και αρχίζω να του παίρνω πιπα πολύ άσχημα και καυτά με την γλώσσα του άρεσε γιατί τα πρώτα βογκιτα δεν άργησαν να έρθουν με πιάνει με πετάει και μου παίρνει και αυτός πίπα αλλά αυτός το έκανε καλά έκανε έξαλλα παιχνίδια με την γλώσσα από την καύλα άρχισα να φωνάζω με άκουσε όλοι η γειτονιά τότε με άρπαξε και με φίλησε..... Άρχισε να μου μιλάει πρόστυχα και αυτό μου άρεσε τον έβλεπα γυμνό και ήθελα να του ξανά πάρω πίπα αυτή την φορά όμως μετά από δέκα λεπτά έχυσε μέσα μου οποία και την τελευταία σταγόνα από τα χυσια του.... Τότε με παίρνει με βάζει στα τέσσερα και μου τον χώνει με δύναμη φώναζα από ηδονή έκανα και εγώ τον ίδιο σε αυτό αλλά τραβήχτηκαμε και η δυο για να χύσουμε ο ένας στο στόμα του άλλου....για όλοι αυτή την ώρα με Πιπονε και με γαμαγε άγρια όταν τελείωσε με πήρε αγκαλιά άρχισε να με φιλάει και να με χαϊδεύει στο κρεβάτι ενώ ήμασταν και η δυο γυμνή..........
Συνεχίζεται.....
YOU ARE READING
Sex Stories 🔞
FantasyΕδώ θα ανεβάζω sex stories 🔞.....Προσοχή διαβάζετε με δικοί σας ευθύνη......Κάθε κεφάλαιο θα έχει και διαφορετική ιστορία