Εύας POV
Αφού ετοιμάστηκα με ένα γκρι σκούρο τζιν και μία μαύρη στενή μπλούζα έβαλα τα (γνωστά) αθλητικά μου και έφυγα.
Μπορώ να πω ότι νιώθω λίγο αμήχανα για αυτή τη συνάντηση. Δεν ξέρω κατά πόσο θα καταλήξει καλά...
Τη συνάντησα κάτω από τον πλάτανο που μου είχε πει.
Υπάρχει ένα μικρό πεζούλι κάτω από το δέντρο. Εκεί καθόμασταν πάντα και εκεί κάθεται τώρα η Λυδία.
Τη πλησιάζω και κάθομαι δίπλα της
-Τι κάνεις..? Τη ρωτάω μη μπορώντας να κρύψω την αμηχανία μου
-Μια χαρά είμαι! Εσύ? Αγνοεί την νευρικότητα μου ή απλά δεν την έχει καταλάβει, πράγμα που με κάνει να νιώθω λίγο πιο άνετα.
-Καλά, εδώ... Ήρθα σήμερα το μεσημέρι και θα φύγω 2 μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία. Λέω και χαμογελάω ψεύτικα..
-Μεε... Το σχολείο.. Τι γίνεται..? Με ρωτάει η Λυδία με νόημα...
Δεν ξέρω αν πρέπει να της πω για την Οδύσσεια... Τι κι αν νομίζει ότι εγώ είπα στα άλλα παιδιά για τη σεξουαλικότητά της και τώρα θέλει να πάρει εκδίκηση?
Βέβαια δεν είναι τέτοιος άνθρωπος, αλλά κι για άλλες τις νομίζαμε για καλές και τελικά μας έδειξαν άλλο πρόσωπο...-Εμμ μια χαρά..Εύκολα τα μαθήματα... Κάνω ότι δεν καταλαβαίνω
-Εύα ξέρεις ότι δεν εννοώ αυτό...
-Λυδία θέλω να σου ξεκαθαρίσω ότι εγώ δεν είπα τίποτα στα άλλα παιδιά τότε, έπρεπε να ήξερες ότι δεν θα στο έκανα ποτέ αυτό και δε-
-Εύα το ξέρω ότι δεν το έκανες εσύ... Λέει με τρυφερή φωνή, αλλά σοβαρό ύφος..
-Ο Στράτος το έκανε επειδή με ήθελε και του είπα ότι είμαι λεσβία και φυσικά το έμαθαν οι φίλοι του και μετά κατάλαβες.. Ο λόγος που απομακρύνθηκα από εσένα ήταν επειδή δεν ήθελα να σε μπλέξω στον ίδιο μπελά...-Και ο λόγος που απομακρύνθηκα εγώ από εσένα είναι επειδή νόμιζα πως είχες θυμώσει μαζί μου..
-Λοιπόν θα μου πεις τώρα τον λόγο που είσαι σε αυτά τα χάλια?
-Αχχ...Λοιπόν.. Όλα άρχισαν στις 19 Οκτωβρίου.
...
-Κάτσε... Δηλαδή ο πρώτος σου έρωτας είναι μια καθηγήτρια? Λέει και αρχίζει να γελάει
-Ναι. Λέω προσπαθώντας να μην γελάσω
-Αχαχχαχαχαχα και δηλαδή σε έφτασε σε αυτά τα χάλια μια ξινή 30αρα που γουστάρει μαθήτριες?!?!?!
أنت تقرأ
PRINCIPESSA
أدب المراهقينΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...