Gojo X Reader yazmaya başladım eğer ilginizi çekerse profilimden bakabilirsiniz!Karakterler : Gojo, Geto, Nanami
depresif bir döneminin ortasında jjk erkekleri seninle nasıl ilgilenir?
Gojo Satoru :
- Gojo sizi yataktan kaldırıp, duş almanıza yardım edecek bir erkek
- Ne olursa olsun, size katılıp katılmayacağına kesinlikle sorar. Orada olmaktan mutlu.
- Sizinle birlikte duş almasına izin verirseniz, saçınızı yıkamanıza yardımcı olur ve tüm gergin kaslarınıza gevşeyene kadar masaj yapar.
- Ne kadar uzun sürdüğü, ne kadar dağınık olduğun ya da ona ne kadar az yardım etmeye çalıştığın onun için önemli değil. O her şeyi üstleniyor.
- Sizinle duş almasına izin vermezseniz yere oturur ve dışarı çıkmanızı bekler.
- Sizi sohbete boğmaz, ancak konuşmaya başlamayı seçerseniz dinler veya ondan sessizliği doldurmasını ve düşüncelerinizi durdurmasını isterseniz, mırıldanır.
Geto Suguru :
- Geto, depresif bir döneme girdiğinizin işaretlerini sizden önce biliyor ve buna hazırlanıyor.
- İşini evde yapmaya çalışır, böylece ona ihtiyacınız olursa yanınızda olabilir ve nadiren hatırladığınız için yemek yediğinizden emin olur.
- Her saat başı sizi kontrol eder. Bu eskiden sizi çıldırtıyordu, ama fark ettiniz ki tamamen izole olmanızı engelliyor.
- Kendini kapatıp izole ettiğin an seni günlerce, hatta haftalarca göremez.
- Ve bundan sonrasının senin için ağır olduğunu biliyor.
- Bu senin için büyük bir şey olmasa da, tüm dünyalara bedel.
- Kafasını kapıdan uzatırken ki kapı gıcırtısını duymak bile, düşüncelerinin sana yalnız olduğunu söyleme başladığı an, onun orada olduğunu hatırlatır.
Nanami Kento :
- Nanami size zaman verir. Bazen kendi düşüncelerinizle başa çıkmak için gerçekten zamana ihtiyacınız olduğunu anlıyor.
- Ama sonunda onu aramaya karar verdiğiniz anda ya da birkaç saattir sizden haber alamadığında hemen orada oluyor. hangisi önce gelirse
- Sizi dışarı çıkarır, biraz temiz hava ve güneş ışığı almanızı sağlar.
- Size her zaman d vitamininin mevsimsel depresyonla savaşmanın iyi bir yolu olduğunu hatırlatır ve güneşi yanaklarınızda hissedene kadar alay eder
- Belki de haklıdır.
- Eve dönmeden önce, alkol dışında sizi en çok mutlu eden içecek ne olursa olsun size ısmarlıyor.
- Yeniden gülümsemeye başladığınızı görmek ona yeniden yükselişte olduğunuzu gösteriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt