Abi ya şu an 2NE1 Ugly dinliyorum, kızlar 'tatlı olmayı umuyorum' dediklerinde kendimi kötü hissettim ya. Çirkin değiller bence ve gayet tatlılar. İnsanları asla anlamıyorum.
Medyaya ekleyemediğim için buraya koydum, bölümden önce bunu bölüm arasında da diğer videoyu izlemenizi öneririm ama yine de size kalmış
Herkes dışarıda etkinlik dersindeyken biz dördümüz sınıfta temizlik yapıyorduk. Dara' nın temizlik yapar gibi bir hali yoktu aslında. Daha çok tahtaya resim çizmekle meşguldü. Bom' dan ses çıkmıyordu. Minzy ise kapının camlarını silerken kendi kendine söyleniyordu.
Sıraları düzeltirken sınıftaki piyano gözüme takıldı. Onu incelemeye giderken Dara' nın yüksek sesle 'sıkıldım' dediğini duydum. Onu umursamadan piyanonun birkaç tuşuna basıp küçük bir ritim oluşturdum. Kızların dikkati bana çevrilmişti. Aynı ritmi biraz daha tempolu çaldım.
"Eh-eh-eh-eh-eh-eh-eh-eh 2NE1"
Dara kendini ritme kaptırmıştı bile. Diğerleri de bize katıldığını göstermek için ellerini birleştirdi. Dördümüz aynı anda '2NE1' diyebağırdık. Bu ismi sevmiştik, aynı zamanda benimsemiştik de.
🍀
İşimizi erken bitirince oturup biraz dinlenmeye karar vermiştik. Ben yeni bir şarkı üzerine çalışmaya başlamıştım. Dara ise canlı yayın açıp takipçilerimize Minzy' i tanıtıyordu.
"Herkese merhaba arkadaşlar! Bu yeni grup üyemiz Minzy. Kendisi gerçek bir dans kraliçesidir. İsterseniz kendisi göstersin. Minzy, seni sahneye alalım."
Minzy yerinden kalkıp telefonundan birkaç beatlik bir hip-hop müziği açtı. Bize kısa bir gösteri sergiledi. O gün parkta gördüğümüzden farklıydı, kendini daha da geliştirmiş gibiydi. Bunu fark eden tek kişi ben değildim anlaşılan, Dara ve Bom' un da gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
"Minzy bu şekilde dans etmeyi nereden öğrendin? Hareketlerin çok keskin."
"Michael Jackson' ın performans videolarını izleyerek tek başıma öğrendim."
Bir süre bundan bahsedip kamerayı bana çevirdi Dara. "CL, yine ders çalıştığını söyleme sakın! Arkadaşlar kendisi biraz fazla zeki olduğundan bazen devreleri yanabiliyor."
Dara' nın bu sözlerine gülümseyerek karşılık verdim. "Dara, takipçilerimize yeni grup adımızdan söz ettin mi?"
"Ah, ne şapşalım! Aklımdan çıkmış. Arkadaşlar biliyorsunuz ki bir müzik grubu isimsiz olamaz bu yüzden biz de kendimize bir grup adı belirledik. Öyle sıradan bir isim değil, üstünde çok düşündük. Kızlar beraber söylemeye ne dersiniz?"
İki Elimizi kaldırıp zafer işareti yaptık. '2NE1' diye bağırırken de elimizi çevirip işaret parmağımızı gösterdik. Aynı anda yapınca çok eğlenceli olmuştu.
Bir anda yorumlar yağmaya başlamıştı. Dara hepsine yetişmeye çalışsa da bu çok zordu.
♠︎2NE1 ne demek kızlar?
♠︎Neden 21, ben anlamadım.
♠︎Özel bir anlamı var mı?
♠︎Parmaklarınızla yaptığınız Hareket çok tatlı ve havalı.