İçtima bitmişti şuan dinlenme odasında oturuyorduk. Uğur ofluyor. Sezgin abi uyukluyor. Burak, mert ve rüzgarda el kızartma a oynuyordu. Yağıza köşede yine kitap okuyordu. Bende alpin façamı nasıl aşağı alacağını düşünüyordum. Ne soracaktı kestiremiyorum. Zaten soracağı tek soruya bile cevap verebilir miyim orası muamma. Bütün dinlenme saatimi sırf alple karşılaşmıyayım diye dinlenme odasında geçiritordum. Alp anlamış gibi bu seferde dinlenme odalarını geziyordu. Erler aralarında kontrol yaptığını söyleyince odadan anında tüymüş ve bahçeye kaçmıştım. Yarım saat sonra alpin karargah tan çıktığını gördüm. Anında arkadan dolanıp kenardan koşarak içeri girdim. Bu sefer kendi odama geldim. Camdan alpi dikizlerken anında arkasını döndü ve camıma baktı. Anında aşağı eğildim. Hızlıca odadan da çıktım çünkü alp bahçede yoktu içe girmişti. Konuşmamızı erkene almamak için kaçıyordum. Odadan çıktım ve lavoboya girdim. İçeride boş boş durduktan sonra kapıyı açtım. Kapının önünde durmuş kartal timine beni soran alple yutkunup kapıyı kapattım. Benim artık odam burası. Tek buraya giremiyor. Biraz zaman geçince kapı açıldı ve içeri bir er girdi.
"Komutanım temizlik yapılacak."
"Off tamam aslanım kolay gelsin."Resmen girdiğim yerleri yavaş yavaş kapatıyordu. Tim odalarının olduğu koridora girince kartal timinin kapısında olduğumu görür görmez. Yanımdaki tim kapısını açıp içeri girdim. İçerideki adamlar bana şaşkın şaşkın bakınca içimden sert bir küfür savurdum ve yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.
"Ee nassınız gençler?"
"İyiyiz komutanım bişey mi oldu?"
"Yok canım öyle bir dolaşıyım dedim. Bu arada tanışıyorduk biz timin adı neydi?"Arkadan bir ses yükseldi amman şaga şaga...
Sıçtım. Cafer bez getir cafeeer."Ateş timi 🔥"
Ağğğğğğ kaçan kovalanır sonra da uçurumdan yuvarlanır..
Derince bir yutkunuyoruz. Ayaklanıyoruz. Arkamızı dönüp hızlıca selam veriyoruz. Ve nasıl kaçacağımızı planlıyoruz.
Plan milan yok bam bam bam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK AMAÇ VATAN
Teen FictionYa annen delirtilerek öldürülseydi. Canice değil mi? Ya baban gerçek değilse. Bir umut değil mi? Ya tanımadığın kardeşlerin varsa. Keşkeler olur değil mi? Ya tanımadığın abin asker ve tanımadığın gerçek baban da askerse. Çok gururlu değil mi? Ya bi...