Fizik tedavi sayesinde azda olsa ayakta durabiliyordum ve bir kaç adım atabiliyordum.
Ama yinede merdivenlerden inemiyordum.
Yine Felix beni uyandırmıştı beni kucağına alıp merdivenlere doğru gitti ama tam inecekti ki ben durdurdum
Yuna: Felix dur!
Felix: Ne oldu kedicik?
Yuna: İndir beni!
Felix: B-bir şey mi yaptım?
Yuna: Hayır ama sen beni indir.*Felix Yuna'yı indirir*
Derin bir nefes aldıp merdivenlerden inmeye çalıştım o sırada merdivenlerin sonunda diğer üyeler vardı ve hepsi bana bakıyordu.
Yuna: Of bu, bu çok zor!
Han: Sadece kendine inan.
Changbin: Hepimiz burdayız merak etme.Merdivenin son basamağından inice herkes bana sarıldı.
Seungmin: Yakında eskisinden daha iyi olacaksın.
Yuna: Umarım..*Kapı çalar*
Kapıyı açtığımda karşımda iki ayı belirdi.
Adam1: Kim-Yuna siz misiniz?
Yuna: E-evet?
A2: Bizimle gelin.
Yuna: N-nereye?
A1: Bizi Min Yoongi yolladı.
Yuna: Size neden inanmalıyım?
A2: Lütfen zorluk çıkartmayın._________________________________
SugaOnlara güvenebilirsin.
Tamam geliyorum.
_________________________________Adamlar beni ajan konseyine getirmişlerdi, bizimkilerde arkadan geliyordu.
_________________________________
Civcivim♡Bebeğim iyi misin??
Evet iyiyim civcivcik🐣
_________________________________Beni zorla götürdüler sanki kaçacağım, zaten zar zor yürüyorum kapının önünde Suga beni yanına aldı orada abim hariç diğerleri de vardı arkamdan bizimkilerde geliyordu.
Suga: Özür dilerim Yuna.
Yuna: Ne?Suga eliyle işaret etti ve adamları beni bir sandalyeye bağladılar.
Chan: S-suga ne yapıyorsun?
Suga: Yuna çipi çıkartacağız.
Yuna: A-ama sonra sizi hatırlamıyor olacağım.J-Hope: Bu ne demek oluyor Suga?
Suga: gelin anlatacağım.*Suga ve diğerleri çıkar*
Suga'dan
Suga: Şimdi her ajana ajan olmadan önce bir çip takılır, dövüşmeyi bilmeyen biri çip sayesinde dövüşmeyi sanki yıllardır biliyormuşcasına dövüşebilir.
Hyunjin: Yani?
Suga: Ama kovulan veya görev süresinden önce ajanlığı bırakan birisinin çipi çıkartılır, o kişide çip çıktıktan sonra tanıştığı herkesi ve her şeyi unutur.Minho: Y-yani bizi unutacak?
Suga: Malesef.Felix: (Ağlayarak) Olmaz daha yeni çıkmaya başladık beni unutamaz!
JungKook: Neden!?
Suga: Öyle gerekti.*Tekrar girerler*
Yuna: Suga, bizim ana patron kim? Yani çipin çıkartılmasını o istemiştir.
Jimin: Evet kim o oruspu.*Taehyung gelir*
Taehyung: Benim Jimin benim.
Suga hariç herkes: Taehyung!?
Han: Taehyung bunu yapma!
Taehyung: Çıkartın.Yuna: Durun bi saniye! Felix bi gel.
*Felix gelir*
Yuna: Bak Lixie evet seni unutacağım ama şunu unutma seni seviyorum civcivim.
Felix: Bende seni kedicik.Felix'ten
Çipi çıkartırken Yuna'nın acı dolu çığlıkları bütün odayı kaplıyordu.
Herkes ağlıyordu, Suga kendini zor tutuyordu, ama Taehyung, onun yüzünde hiç bir ifade yoktu.
Felix: KIM TAEHYUNG SEN NASIL BIR ABISIN!?
Ben o an ki sinirle Taehyung'a doğru koştum ama adamları bana engel olmaya çalıştılar ama onları hallettim tam Taehyung'a vuracakken bana sarıldı.
Taehyung: Başka şansım yoktu, inan bana sebeplerim var ve bu sebepler hepimizi ilgilendiriyor.
Rm: Y-Yuna'nın ağzından neden k-kan akıyor?
Suga: Merak etmeyin bu normal, onu eve götürün kapısını kilitleyin.Seungmin: Tamam, merak etme.
*Evde*
Yuna'yı odasına götürdüm dudaklarına bir buse kondurdum ve odadan çıktım.
Yuna'dan
Uyandığımda tanımadığım bir yerdeydim hızla yataktan kalkıp kapıya ilerledim ama kilitliydi, sertçe kapıyı yumruklamaya başladım
Yuna: KIMSE YOKMU!? AÇIN KAPIYI! IMDAT!
Felix'ten
Evet Yuna uyanmıştı herkes bunun farkındaydı tam hepimiz odasına çıkacakken Minho'nun aklına bir fikir geldi.
Minho: Ya gelin küçük bi şaka yapalım.
Jeongin: Nasıl?
Minho: Ya önce bi korkutalım.
Han: Oha iyi fikir.
Chan: Olmaz, komik ama olmaz.
Minho: Lütfen🥺
Chan: Iyi tamam.Minho hemen mutfağa gidip İsviçre çakısı getirdi.
Felix: Oha abartma.
Minho: Ya sadece korkutmak için.
Hyunjin: Emin misin? Şaka boka dönmesin.
Minho: Saçmalama.Yuna'dan
Kimse gelmiyordu yatağın üstüne oturup dizlerimi kendime çektim o an kapının açılmasıyla irkildim, içeri 8 tane adam girdi o an "şimdi Sıçtım" dedim kendi kendime.
Felix'ten
Odaya girince Yuna'nın ne kadar korktuğunu gördük Minho ona yavaş yavaş yaklaştı ve konuştu.
Minho: Demek prensesimiz uyanmış.
Yuna: K-kimsiniz ve ne istiyorsunuz?Devam edicek
Nasıldı aceppp???