1.BÖLÜM:ÇIKIŞ

40 5 10
                                    

Selam lafı çok uzatmayacağım çünkü açıklamayı OKUYUP geldiğinizi düşünüyorum,eğer okumadıysanız okuyup gelmenizi tavsiye ediyorum.Kısaca konumuz;Bir kız grubu JYP'de çıkış yapıyor isimleri 'Sunshine' ve bu grup zamanla Stray Kids ile yakın arkadaş oluyor.
Neyse lafı uzatmıyor ve size keyifli okunmalar diliyorum isteyen yukarıdaki müziği açabilir.
🤍!SİZİ SEVİYORUM!🤍

Binnie'den;

Squysh:Aaa!! Kızlar hâlâ inanamıyorum,çıkış yapıyoruz!
Min-ji:Bunu bana hatırlatıp,beni daha çok strese sokmana gerek var mıydı?!

Evet biz yeni çıkış yapacak gruptuk;SUNSHİNE!!
Ama Squysh sağolsun küçük maknae'mizi şimdiden strese sokmayı başarmıştı.

Eun kyung:Binnie! Zincirli,siyah kemerimi gördün mü?
Binnie:Stiliste sordun mu?
Eun kyung:Iımm...Hayır

"Klasik Sunshine işte..."

Tam o sırada kapı çaldı ve içeri bir kafa uzandı.B-bir dakika bunlar?!

Bang chan:Müsait miydiniz,şans dilemeye geldik.

Benim 'AŞIRI MİSAFİRPERVER' grup arkadaşlarım,misafirlerimize çok güzel ilgilenirken(!)Daha fazla kapıda kalmamaları için grup arkadaşlarım adına aşırı utanarak; 

Binnie;T-tabii ki müsaitiz,lütfen içeri gelin.Dedim

Onlar içiriye girerken bizimkilere fısldıyarak;

Binnie;'Ya siz iyi misiniz adamlara öküzün trene baktığı gibi baktınız,hayır insanüstü varlıklar değiller ki!'
Squysh;'Ama sonuçta onlar STRAY KİDS!'

Seungmin:Müsait değilseniz sonra gelebiliriz?
Eun kyung:Çok affedersiniz,çıkış yapacağımız için biraz heyecanlıyız da...
Seungmin:Sorun değil,bizde ilk debut zamanları böyleydik.

Herkese göz ucuyla baktım ve kızlara bizi rezil etmemelerini ima eden bakışlar attım,hepsi onaylar gözlerle bana baktı.

Biz JYP şirketinde çıkış yapacaktık,şirket;Bizim çıkışımıza özel tüm gruplarını toplamış ve ilk sahnemiz için herkesi davet etmişti.Bize nedense çok güveniyordu,sanırım uzun yıllar staj yaptığımız ve çok çalıştığımız içindi.Daha gençtik ama uzun sayılabilecek bir süredir stajyerdik.(Lena hariç).

Stray Kids'e çok saygı duyuyorum,gerçekten çok uğraşıp kendi emekleriyle buralara geldiklerini düşündüğüm gruplardan.Park Jin Young onlara olan sevgimi bildiği için Chan oppa gibi grubumu benim oluşturmama izin verdi.Bu olaylar biraz tuhaf gelebilir çünkü genelde bu adam bu kadar anlayışlı değil ve...bana da tuhaf geliyor,ama bir söz vardır;'çalışıyorsa dokunma!'.Bende bu mantıktan yola çıkarak sorun yoksa kurcalamamayı seçtim.

"Eee...heyecanınız geçti mi?"Sesin sahibine bakınca Felix oppanın konuştuğunu gördüm.Sesi gerçekten çok değişik.

Lena:Evet,ben heyecanlı değilim zaten ilk kez bir grupta çıkış yapmıyorum.
Felix:Sen daha önce de mi bir gruptaydın?
Lena:Evet ben HYBE'da çıkış yapmıştım daha önce.Grubumun adı 'Queens'ti.
Hyunjin:Seni sıkmak istemem ama buralıya benzemiyorsun,nerelisin?
Lena:Evet buralı değilim,Amerikalıyım ben.

Onlar sohbete devam ederken bizi süzen Chan oppayla göz göze geldik,gülümsedi ve bana döndü;

Bang chan:Üstünüzdekiler çok ilginç,konseptiniz nedir?

Şaşırmadım.Çünkü bu soruyu bizi gören herkes soruyordu.

Binnie:Şarkımızın adı;'Cutie Hot'.Konseptimizde soft ve pembe,siyah ve metal.
Bang chan:Anladım,peki grubunuzun isminin bir anlamı var mı yoksa öylesine mi koydunuz?
Binnie:Ae sen açıklamak ister misin,sonuçta fikir senindi?

Ae bana şaşkınca baktı,bunu hiç beklemiyor gibiydi.Sonra herkese baktı ve konuşmaya başladı;

Chung Ae:Sunshine:gün ışığı anlamına geliyor.Ve gün ışığı genelde insanlara umut ve motivasyon kaynağı oluyor,bize bu oldukça mantıklı geldi bizde Sunny'lerimize (yani fanlarımıza)Umut ve motivasyon kaynağı olabiliriz diye düşündük.Ayrıca altı kişiyiz ve gün ışığının içinde altı farklı renkte ışık var,buda altı farklı karakter ve altı farklı umut ışığı anlamına geliyor.

Kulis,Ae'nin konuşmasından sonra epey sessizleşti.Ae beğenmediklerini düşünüp başını hafifçe eğerken,ölüm sessizliğini duygulu bir ağlama bozdu;

Han:Ç-çok duygulu.

Chung dahil herkes gülmeye başladı.O sırada bir kadın gelip bize 10 dakikamızın kaldığını söyledi.Subnielerimiz bize şans dileyip çıktıktan sonra ortalık yine savaş alanına döndü.Ben son kez üstümdeki siyah ve zincirli kombine bakarken umarım bir aksilik çıkmaz diyerek diğerlerini bekledim.

Min-ji'den;

Ben tatlı,pembe bölümdeydim ve benimle beraber Lena ve Chung Ae de öyle giyinmişti.Birden arkamda bir sıcaklık hissettim.Squysh bana;
"İyisin değil mi?" diyerek arkamdan sarılmaya devam etti.Bir yandan da sallanıyorduk.

Chung Ae:Niye korksun ki benim minik maknaem?

Unniem benim sarı ve aralarında pembeleri olan saçlarımı hafifçe karıştırken,Squysh'tan kurtulup,Chung'a döndüm;

Min-ji:Unnie yapma,daha yeni yapıldı saçlarım!
Lena:Yine ne oldu?
Min-ji:Bir şey yok şakalaşıyorduk.
Lena:Tamam sonra şaklaşırsınız,2 dakika kaldı.

Hepimiz Lena'ya şaşkınlıkla baktık.Ne demek 2 dakika kaldı! Hemen koşup tacımı aldım ve başımın üstüne hafif yamuk koydum,çünkü böyle durması lazımdı.Aynaya baktım ve arkamı dönünce Binnie'nin Eun kyung'un zinciriyle uğraştıklarını gördüm.Ve işte o ses...

"Efendim sizin çıkış zamanınız sahnede yerinizi alır mısınız?"

Eun kyung'dan;

Bu sesi duyar duymaz Min-ji'ye baktım,çünkü çoğu idolde olduğu gibi Min-ji'de de anksiyete vardı.Yanına gittim ve sarıldım,titriyordu.Kulağına fısldadım;
"Korkma ve sadece odaklan bu ana yıllardır hazırlanıyoruz aksilik çıkmayacak emin ol"

Biraz daha rahatlamış gibiydi,elimi tutması için ona uzattım,bana baktı gülümsedi ve elimi tuttu

Binnie:Evet hazır mısınız?Sonunda yıllarımızın emeklerini alacağız.
Squysh:Aaa!!Çok mutluyum herkes orada bizi bekliyor!

Sonunda hepimiz sahnede yerimizi aldık.Min-ji'ye iyi misin bakışı attım ve cevap bekledim.Onay alınca rahatladım ve kapalı ışıkların açılmasını bekledik.En sonunda beklenen an geldi ışıklar açıldı ve büyük bir alkış tufanı koptu...

Eveettt!! Bölüm burda bitti umarım beğenmişsinizdir.Saçma bulduysanız üzgünüm acemiyim henüz 😅
Neyse sizi seviyorum 🫶🏻 Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın
Sağlıklı ve mutlu kalın! 🤍🤍

 Stray Kids with the SunshineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin