Yari parçan' diyor Ahmed Arif mektubunun sonunda..Yari parçan...
Sanirim bu, sevmekten çok ötesi..🌼
Perinin anlatımıyla:
Şaşkınca Fırata baktım "Ne?" Yani onun bana aşık olma ihtimali çok yüksekti ama yinede ben kendimi hep onun bana aşık olmadığına inandırdım.
Fırat gülümsedi ve dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı "Sevdaliyum sağa." Gülümsedim "Bende sağa." Dedim onu taklit ederek kıkırdadı ve yanaklarımı ard arda öptü.
"Oh oh karicum." Fırata sarıldım ve boynuna bir öpücük bıraktım o da bana sarıldı "Seni seviyorum."
Anlımdan öptü "Bende seni seveyrum."
****
Çerçeveyi masamın kenarına koyup kocaman gülümsedim. Düğün resimlerimizden birini çerçevelettirmiştim ve şimdi masamın ucunda duracaktı.
İşimin başına koyulmuştum ama içim öyle kıpır kıpırdı ki..artık gerçek bir evliliğim olacaktı.
Elimdeki yüzüğe bakıp gülümsedim.
Mola saatim gelince elime telefonumu aldım Fırata mesaj atacakken kapım açıldı.
Fıratı görmek beni gülümsetirken ayaklanıp ona sarıldım "Ya Fırat." Fırat anlımdan öptü "Hayde yemeğe."
Elimi eline alınca hızla telefonumu aldım ve beni odadan çıkardı Arabaya binince yanağını okşadım "Nereye?"
"Sen ne yemek istiysan onu sunan bir yere." Gülümsedim "Hımm ben galiba mantı yemek istiyorum ya." Fırat yanağımı sıktı "Bende seni yemek istiyorum."
Kıkırdayıp avuç içini öptüğümde elimi eline aldı sonra sırıtmaya başladı "Niye sırıtıyorsun bakim?"
"İlk defa bu eli acaba rahatsız olur mi, tutmasam mi, düşüncesi olmadan tutayrum." Fıratın yanağına bir öpücük bıraktım "Biz çok güzel olduk."
"Biz olduk." Dediğinde gülümsedim.
Bir Restorana gelince Fırat arabayı park etti ben inecekken beni durdurdu "Yok öyle hem ben taxiciluk yapayum hem ben Yemeğe götürmeyi akıl edeyum." Kıkırdadım "Tamam Fırat bey borcumu nasıl ödeyebilirim?"
"Opucuk." Güldüm "Öpücük olmasın o." Ofladı "Neyse ne Peri ya." Güldüm ve Fıratın yanağına bir öpücük bıraktım tekrar inecektim ki belimden tutarak beni kendisine doğru çekti ve dudağıma uzun bir öpücük bıraktı "Senun ettuğun Öpücüktü benum ettuğum Opucuk."
Restauranta girip bir yere oturduk Fırat elimi eline aldı "Çok güzelsun." Gülümsedim "Sende çok yakışıklısın." Fırat elimi öptü "Oy benum Birtanem."
Yengem arayınca telefonu açtım "Efendim canım?"
"Ya Peri çok canım sıkılıyor keşke burda olsan kahve içerdik." Gülümsedim "Abim nerde? Niye ilgilenmiyor seninle."
"Abin şirkette onun yanına mı gitsem yasa? Ya sen onu bıraktı siz Fırat'la nasılsınız?"
Garson yemekleri koyunca Fırat bana baktı "Güzelum tuzluği uzatir misun?" Fırata düzlüğü verdiğimde Yengem çığlık attı "Ay Güzelim mi dedi Peri siz yoksa aşık mı oldunuz birbirinize nolur evet de nolur." Kıkırdadım "Evet."
Yengem tekrar çığlık attı "Ay tamam siz eğlenin kapatayım ben." Gülerek kapattım ve yemeğimi yemeği başladım.
****
Arabayı Park ettim ve konağın kapısını çaldım kapıyı Fırat açınca gülümsedim. Fırat bana sarıldı "Hayde yemek hazur."
Birlikte masaya geçtik ve yemeğe başladık Fırat herkese baktı "Yarun pikniğe mi gitsek?" Gülümsedim "Olur Oğlum olur." Dedi Firuz Anne Fırat bana baktı "Sen yarun saat kaça kadar çalışıysun ?"
"Yarın iki de biter işim."
Fırat gülümsedi "İyi çok güzel."
Yemek bitince Fırat saçlarımdan öptü "Çay getur diçarida oturalum." Başımla onayladım Esma abalaya masayı toplarken yardım edecekken beni durdurdu "Ula git kocanun yanuna." Kıkırdadım ve elime Çayları alıp gittim.
Çayları sehpaya bırakıp Fıratın yanına oturdum beni göğsüne yaslayıp saçlarımı okşamaya başladı sonra ard arda öptü saçlarımı koklayarak.
"Oh benum canunmun içu." Ona baktım ve yanağını okşamaya başladım "Fıratım."
"Uyyy nenem çifte kumrular da burayaymuş Cemil gördun mi?" Cemil kıkırdadı "Hee gördüm abim gördüm sence çocuk ne vakut burda olir?" Fırat kaşlarını çattı arkamızda duran Cemil ve Cemal'e vurmak için kalkacakken tuttum onu "Fırat tamam dur."
Cemil ve Cemal'e döndüm "Sizde girin eve yoksa takarım kelepçeyi geceyi nezarette geçirirsiniz."
İkiside bileklerini bana doğru uzattılar "At." Dediler aynı anda. Güldüm "Ya yürüyün gidin ya." Dedim gülerek.
Onlar içeri geçince bana gülümseyerek bakan Fırata döndüm "Daha bu sabah uyanduğumda o kadar umutsuzdum ki, acaba hiç o bağa da sevdalanur mı diye düşünüyordum ve şimdi burda böyle." Gülümsedim ve Fıratın yanağından öptüm.
Beni göğsüne doğru çekip bana sımsıkı sarıldı "Seni yerum yerum." Fırat bana bakıp anlımdan öptü ona bakıp gülümsedim "Fırat?"
"Hım?" Fırata mümkünmüş gibi daha çok yanaştım "Ben yarın saçımı kestireceğim." Fıratın kaşları çatıldı "Neden?"
Omuz silktim "Bugün bir Kız gördüm böyle saçları omuzlarına kadar geliyordu çok güzeldi. Belki bende saçlarımı kesersem öyle olurum." Fıratın kaşları daha çok çatıldı "Sen zaten çok güzelsun yavrum hem ben senun saçlaruni çok seveyrum."
Bakışlarımı kaçırdım "Sen bana aşıksın diye sana öyle geliyor bence bir şey eksik." Fırat kıkırdadı "Ha ben aşuğum diye Ula dışarı çıkıyoruz herkes sağa bakay hayran hayran."
Gözlerimi tekrar kaçırdığımda Fırat çenemden hafifçe tuttup beni kendine doğru çevirdi "Noli Güzelum? Sen kendunu mu beğenmiysun?"
Fırata baktım "Ya bugün Karakolda sorguya girdim bir adam bana çirkinsin dedi. Fırat ben çirkin miyim?" Fırat güldü " Ula sen gördüğüm en güzel Kadunsun, bak aşktan da değil bu ha seni ilk gördüğüm gün de dibum düşmüştü."
Güldüm "Ne düşündün beni ilk gördüğünde? Ben sana çok sinir olmuştum bakmayı bırakmıyorsun diye." Fırat önüme gelen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdı "İlk gördüğümde bir durdum Horon tepeydun gülüyordun o kadar güzeldun ki. Sonra babam bağa dedu ki bu kizla evelenecesun şaşurdum ama o kadarda üzülmedum çünkü çocukluk aşkumla evleneceğum diye duşundum."
Kaşlarım çatıldı "Ya madem aşıktın niye uğraştın benimle o kadar?" Güldü "Hiç bağa suç atmayun Peri Hanum, sen benumla uğraşaysun diye ben senunla uğraştum."
Omuz silktim "Ben abimi dinliyordum bana erkeklerden uzak dur onlar uzak durmazsa onlarla uğraş dedi."
****
Gözlerimi araladığımda başımda durup saçlarımı okşayan Fıratı görünce kaşlarım çatıldı "Fırat?"
Fırat Gülümsedi "Hım?"
"Saat kaç." Diye sordum zor açtığım gözlerle "Uç." Gülümsedim "Niye uyumayıp benim saçlarımı okşuyorsun?" Esnedi "Ya Perim, benum aklıma takıldi sen kenduni uzmayaysun değil mi millet sağa çirkun dedu diye." Doğrulup Fıratın dudaklarına bir öpücük bıraktım "Fıratım sen bana onca güzel söz söyledikten sonra ben aklımda ki kötü olan her düşünceyi unuttum, sen birde kafana takıp uykundan mı oldun? Kıyamam sana."
Fırata sarıldım "Oy gel uyuyalım." Fırat uzandı hemen başımı göğsüne yaslayıp ona sarıldım "İyi geceler Seni seviyorum." Fırat anlımdan öptü "Bende seni seveyrum."
🌼
Yaaaaaaaaaaaaa Fıraaaatt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palamut
Romance"Bu artık bir Aşk hikayesi değil,çok güçlü bir sevdaluk." 🌼 Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek. Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda...