Taksiye bindik ve gitmeye başladık, dağlık bir alanda orta buyuklukte bir evdi, ev 8 ailelikti(2kisilik olarak) bizde zaten partnerlere ayrılacak olursak, tom ve jane. bill ve Olivia. Jacob ve ben. 3 ailelik oluyor. her türlü sığıyoruz, eve biraz göz gezdirdikten sonra jacobla üst kattaki balkonlu güzel odayı seçtik , jane de yarınlar yokmuşçasına nereye gidersem oraya geliyordu, amacı beni çatlatmak zaten. Hemen yanımızda ki odayı seçti, bizim yatak başlığımızın değdiği duvar ile onların yatak başlığının değdiği duvar aynıydı.
"Saat 6:30 jacob ben biraz yatıcam, 8:00 gibi uyanırım.Yarın yerleşiriz."
"Tamamdır"
.....
Küçük bi çığlık attım.
"NOLDU LANA"
Dedi ve ışïğı açtı."Tokam düştü"
"Of ödüm koptu"
"Ya al şunu jacob ya"
"Tamam dur, nereye düştü?"
"Yatak ile başlık arasına"
"Tamam dur."
"Aldın mı"
"Bu yatak hemen başlïğa yapışıyo çekip durmamız lazım"
Tom'un gözüyle
"Yat jane hadi."
"Tamam, İyi geceler öpücüğü?"
Tom tam jane'nin yanağını öpecekti ki sesler duymaya başladılar, Yatak gıcırdama sesi.
Tom konuştu."Lan, LAN BU NE SES.."
"Oha çok hızlılar"
"Ben gösteririm o hızlıyı"
Dedi ve kalktı bir anda odayı bastı ve bizi yatağın başlığından birşey almaya çalışırken gördü, girer girmez ona baktık."Napıyosun oğlum, pat diye girilir mi?"~Jacob
"Sus lan, bir şey yaptığınızı düşündüm"~Tom
Lana , jacob'a döndü.
"Jacob, bu odanın anahtarını bulalım yarın."
"Buluruzda neden"
"Bir şeyler yaparken basılmak istemiyorum"
Dedi ve beni ittirmeye başladı."Neden bahsettin sen, hayır olmaz."
Diye yanıtladım ama yüzüme bile bakmadı, benden tam anlamıyla bıkmıştı. Bahçeye çıktım, sigaramı yaktım ve arkamdan Bill geldi.
"Neden uyumuyorsun tom?"
"Uykum yok."
Tok ve net bir şekilde cevap verdim.Lana'nın gözünden
Su içmek için aşşağıya indim, Bill ve Tom bahçede oturmuş konuşuyorlardı, çaktırmadan dinlemeye başladım.
"Ah kardeşim, eğer seviyorsan söylemen lazım"
"Ne fark eder Bill, benden nefret ediyor(haklı)"
"Hiç denedin mi"
"Deneyemedim, denesemde inanmaz.Evlerine gittim. Konuştu benimle ama bana başka bir gözle bakıyordu."
"Sana jane'nin flörtü gözüyle bakıyordu, değil mi?"
"...evet."
"Tom"
"Efendim"
"Jane'i seviyor musun?"
"Güzel kız ama hayır"
"O zaman hangi kafayla onunla flörtleşiyorsun"
"Ya, benim en başında amacım Jane ile sahteden yakınlaşıp, Lana'yı daha sık görmekti, ne yapıyor kimlerle görüşüyor, nasıl, iyi mi kötü mü, merak ediyordum. Onunla yakınlaşıcaktım, Jane'de bahaneydi. Ama istediklerimin tam tersi oldu."
"Lana bunu kabullendi ve seni artık arkadaşının flörtü gibi görmeye başladı."
"Aynen öyle bill, sanki bizi izlemişsin gibi konuşuyorsun"
"Lana ile konuştum"
Tom
"Naptın sen"
dedi ve dikildi."Lana ile konuştum"
"Ne konuştun."
"Bak tom, Bu kız seni 8 aydır unutamamış, sen o gereksiz fazla gururunu bozup yanına gitseydin her şey çok güzel olurdu ama senide suçlamıyorum. Sevmediğin birinin neden peşinden koşasın"
"O zaman öyleydi evet ama şuan çok aşığım ve bu yalanı ona ilk ortaya çıktığımda sürekli söylediğim için artık bana inanmıyor, haklı olarak"
"Aynen öyle, bunun farkına varmanda güzel"
"Ne yapıcam ben, Lana ile yakınlaşayım diye Jane'i aldım bide başıma"
"Ha jane konusuna gelirsek, Jane sizin Lana önceden çıktığınızı bilmiyormuş, bilseydi şuan seninle çıkmaya yüzü olmazdı ve utanırdı, hele ki Lana'nın buna bir şey dememesinide fark edince yerin dibine girerdi."
"O zaman jane'e bunu söyliyeyim. Utansında bizi bıraksın"
"Senin kararın , kız şu anda eve gidemiyor, babası evden kovmuş, eğer şu sıra söylersen evden gitmek ister, Lana dur dese bile gidermiş. Lana'ya geldiğine göre kendi evinden başka gidecek bir yeri yok bunuda unutma ama"
"Ne halt yediği umurumda değil, ben o kız sayesinde Lana'ya yaklaşayım derken , Lana benden dahada çok soğuyormuş."
"Evet, biraz öyle oldu."
Dedim ve mutfaktan çıkıp yanlarına gittim."Lana?"
"....."
Heyecanlı yerde kestim, Yıldızları boyamayı unutmayın..