Part 1 : Η αρχη

23 2 2
                                    

Με λένε Sarah και Κατάγομαι από την Σουηδία .Είμαι 20 χρόνων . Πρόσφατα μεταναστέυσαμε στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στον Ελαιώνα Σερρών . Η ζωή είναι διαφορετική από τη ζωή στη Σουηδία . Εκεί ζούσαμε σε ουρανοξύστη ενώ τώρα ζούμε σε αγρόκτημα . Καλύτερο κλίμα αλλά η ζωή τώρα είναι πιο δύσκολη ...Έχώ έναν αδελφό τον Tom και μια αδελφή την Greys . Ο Tom είναι 10 χρόνων ενώ η αδελφή μου 14 . Ο Tom είναι καλό παιδί αλλά και πειραχτήρι . Χώνει την μύτη του παντού και σε όλα . Αλλά είναι αδελφός μου και τον αγαπάω . Η αδελφή μου είναι η καλύτερη αδελφή στον κόσμο . Είναι ξεχωριστή και ειμάστε οι καλύτερες φίλες . Είναι πολύ κοινωνική . Οι γονείς μου ... Αφήστε το ... χαμένη περίπτωση!!! Η μαμά μου την λένε Bianga και είναι κάπως τρελή για δέσιμο ενώ ο μπαμπάς μου είναι κλινική περίπτωση . Ο μόνος άνθρωπος που με καταλαβαίνει είναι η κολλητή μου . Με αυτήν κάναμε τις τρελές της ζωής μας μμαζί με την αδελφή μου . Πρόσφατα ανακάλυψαμε κάτι πολύ συναρπαστικο.!!!!
Μια κρυφή περιοχή που μόνο εμεις μπορούσαμε να εχουμε προσβάση !!!
Φυσικά αυτό σήμαινε για Εμάς παρά πολλά .... Μπορούσαμε να κα νουμε ότι θέλαμε χωρίς όρια !!!! Χρησιμοποιώντας την φαντασία μας μπορούσαμε να σχεδιάσουμε , να δημιουργήσουμε , με μόνο όριο της φαντασίας μας !!!!

Η άλλη όψη των πραγμάτωνWhere stories live. Discover now