8.BÖLÜM | "Hayatıma Girdiğin Güne Lanet Olsun!"

2.3K 94 51
                                    

MultiMedya: Pınar Çubukçu - Sana Söz Kalbim

Sınır: 50 Oy & 50 Yorum

Keyifli Okumalar...

*****

"Hamile mi?" Şaşkınlıkla elini Ateş'in dizine koydu Derya."Nasıl hamile kalır?"

"Birkaç kez mekana gittim,onun yanına değil ama.O küçücük beyniyle aklı sıra bana oyun oynayabileceğini sandı,olanlardan haberimin olmadığını."

"Ee...Şimdi ne yapacaksın?"

Keskin bir nefes aldı Ateş.Geriye yaslandı.Burun kemerini sıktı.Hiç de iyi planları yoktu.Daha doğrusu ne yapacağını bilemiyordu.

"Murat onu alarak benim evime götürdü.Sanem,doğuma kadar bu bebekten kurtulacak.Aksi yok.Su bunu öğrenirse bir daha asla bakmaz yüzüme.Daha fazla nefretini kazanırım."

"Su şu an zaten senden nefret ediyor Ateş.Senin aşkından ölmüyor yani.Hoş,hangi kadına bunları yaşatırsın da senden nefret etmez ki? Sanem,o bebeğe dokunmayacak.Sen ne zaman bu kadar gaddar bu kadar zalim oldun Ateş? Anlaşılan babamın yolunda emin adımlarla ilerliyorsun."

Ateş,kafasını kaldırıp keskin bakışlarını ablasına dikti.Herkes onu babasına benzetiyordu.Nefret ediyordu bundan.Önce Su sonra ablası.O,babasına benzemiyordu.Asla benzemeyecekti.Aynı kefeye bile konulamazdı.

Dişlerinin arasından tısladı.

"Beni o kansıza benzetmeyi bırakın! Derhal!"

Gözlerini kıstı.

"Sence de ben onun kadar zalim miyim abla? Çocuklarını para karşılığı evlendiren daha doğrusu satan,karısının elindeki üç beş kuruşa göz diken bir şerefsiz miyim?"

Derya,zorlukla yutkundu.Geçmişteki yaşantıları onu zaten rahat bırakmıyordu.Her gece rüyalarında bir daha bir daha yaşıyordu.Şimdi Ateş'in ona bunları bir kez daha hatırlatması canını yakmıştı.

"O masum bebeğe kıyarsan,babam gibi zalim olursun Ateş."

Ateş'in sesi yükseldi.

"O bebek Su'yu benden tamamen koparır abla! Su bunları öğrendiğinde bir daha bile yanımda durur mu sanıyorsun sen?! Onu tehdit ile yanımda tutuyorum,o vakit geldiğinde tehdit bile işe yaramaz."

"Ona yaptıkların yenilir yutulur şeyler değil Ateş!" Derya'nın bu ani çıkışı Ateş'i şaşırttı.Başını hafifçe yana eğerek ablasının gözlerinin en derinine baktı."Bu duyguların sadece bir alışkanlık veya bağımlılık olabilir mi kardeşim? Su'yu seviyorsun,bunu anlayabilirim ama anlamadığım bir şey var: Siz ilk tanıştığınız sıralarda gayet iyi bir ilişki sürdürmüşsünüz lakin sizi bu duruma kadar getiren senin haddi hududu olmayan kıskançlıkların mı?Doğru,Su'yu sevmiyorum ama bu demek değil ki senin de yaptıklarını tasdikliyorum.Yanıldığın bir husus var: Sen böyle yaparak onu kendinden daha da soğutuyorsun.Ona zarar vermeye devam ettiğin sürece seni sevmeyecek,hiçbir zaman."

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin