Mistrovství

89 6 0
                                    

,,Proč oni můžou spát a my ne?" kňourala Ginny a šinula se ke stolu. ,,Protože mají zkoušku z přemisťování, narozdíl od vás," přišel do kuchyně Arthur a následovali ho rozespalé dvojčata a Caleb, všichni tři se posadili vedle, stejně unavené, Ginny, která dokázala dojít dolů.

,,Na to jsou zkoušky?" zaujalo Harryho. ,,Jistě drahoušku, je to dost těžké, může se stát, že se osoba rozštěpí," vysvětlovala Molly. ,,Rozštěpí?" zopakoval po ní. ,,To znamená, že část osoby může zůstat na původním místě ne?" připojil se Caleb, kterého to zaujalo. ,,Přesně tak, není to moc příjemné." ,,A Bill, Charlie a Percy tu zkoušku mají?" ,,Ano, i když Charlie ji musel dělat na dvakrát, protože se přemístil úplně jinam," ušklíbl se George.

,,Ale ne mou vinou," objevil se jmenovaný a dal mu pohlavek. ,,Au, mami on mě bije," postěžoval si George. ,,A on pomlouvá." ,,Nechte toho oba dva," okřikla je hned na to. ,,To mi řekni koho jiného by to byla chyba, že si ty neudělal zkoušku?"

,,Nech mě hádat," zívla Ginny. ,,může za to strůjce všeho zla." ,,Přesně tak," vzal si jablko z košíku. ,,Můžeš mi říct, jak může Susan za to, že ty si neudělal zkoušku?" smál se Caleb. ,,Jednoduše, povídal jsem si s kamarádem a ta mrcha mi řekla špatné místo," vysvětlil a vyhnul se utěrce, kterou ho chtěla mamka přetáhnout.

,,To sedí, strůjce všeho zla," ucedil Ron směrem k Harrymu. ,,Přesně."

,,Proč jsi vůbec vzhůru? Můžeš spát," kroutil hlavou Ron. ,,Musím ještě domů, kvůli výmyslu naši drahé máti," kývnul hlavou k ní a vyhnul se další utěrce.

,,Kdybych měla čekat, až to ty uděláš to dřív umřu." ,,Co kecáš, co konec roku?" ,,Ale po pěti letech," rozkřikla se dotčeně. ,,Jen po čtyřech," hájil se. ,,Jo a taky časový posun dvě hodiny."

Ginny škemrala tak dlouho, dokud Charlie nesvolil, z části to bylo kvůli tomu, že když se posadil ke stolu sedla si na něj a odmítala vstát dokud ji to nepovolí. Kdyby opravdu chtěl, sundal by ji hned, ale nechal jí pocit vítězství.

,,Neměl by si ji pořád uhýbat," podotkla Molly, když se Ginny běžela převléknout. ,,Není to pořád," protestoval. ,,Skoro pořád." Jen nad tím protočil oči. ,,Řekl bych, že je jedno jak se tam dostane." ,,Měli jít všichni dohromady." ,,To já taky měl jít s Billem a Percym." ,,To je něco jiného."

,,Proč teda musíš domů?" vložil se do toho George, když mladší bratr a jeho kamarád odešli. ,,Sue jde ještě do nemocnice, takže kvůli holkám, nemůžou být dlouho sami, zvlášť teď když se projevuje magie," vysvětlil. ,,Už?" vyjekla Molly. ,,Je jim pět," připomněl a Molly se nezapomněla zamračit.

,,Zase Jessica něco vyplavila?" zajímala se pobavená Hermiona, s otázkou v očích se na ni podíval. ,,Byla jsem u toho, když paní profesorce," U toho oslovení se ušklíbnul. ,,vyplavila kabinet." ,,No tentokrát rozbila všechno nádobí ve skříňce.",,Jak to nesla chudinka moje?" strachovala se Molly.

,,Moc bych před Susan nepoužíval přivlastňování holek, hlídá si je. No Jess to nesla hůř než Jenny, ta chodila po domě a schválně se všeho dotýkala, aby to chytlo. Susan to nezaregistrovala a Jenny pod ní podpálila sedačku, bylo pálení čarodějnice." ,,Doufám, že si ji pomohl," řekl Arthur a popohnal ostatní, kteří měli jít s ním. ,,Samozřejmě," přikývnul. ,,ale až jsem se přestal smát, protože její zpomalené reakce, jsou k nezaplacení, musel jsem se dívat jak skáče po sedačce," při té vzpomínce se zasmál.

,,Tatíííí," vletěla Jennifer do obýváku hned když zaregistrovala zvuk letaxu. ,,Ahoj princezno," Zvednul ji ze země a dal ji pusu na tvář. ,,Teto," nadšeně se drala od táty, aby mohla k Ginny. ,,Ahoj," taky ji zvedla ze země. ,,Kde máš maminku a Jessy?" ,,Jessy nechce vstávat," vysvětlila. ,,Měla jsi snídani?" Holčička zavrtěla hlavou. ,,Tak pojď," vyzval ji a všichni tři odešli do kuchyně.

Who are you? I'm your found woman. Kde žijí příběhy. Začni objevovat