18☄️

115 17 0
                                    

Lara ölmüştü.

Yere düşmesiyle birlikte bedeninden çıkan sert ses hala kulaklarımdayken üşüdüğümü hissettim. Ölüm her zaman böyle soğuk muydu?

"Mila, ne oldu?"

Bars'ın sesi arkamdan yine tekrarlanırken yutkundum. Bize doğru uzaktan bakarlarken ne cevap vereceğimi bilemiyordum.

Bars'ın kahveleri korkuyla olduğum tarafa yönelirken sanki bir terslik olduğunu anlamış gibiydi. Arkasından gelen Laden de görüş açıma girerken nasıl göründüğüme dair bir fikrim yoktu ama halimden bir terslik olduğunu anlamışlardı.

"Ne oldu?"

Bars nefes nefese olduğu yerde duraksayarak bana bakarken nefes alıp almadığımı anlayamadım. Gözlerim kızarmış olmalıydı, ağlamıştım. Dağılmış olduğuma emindim.

Lara neden ölmüştü ki?

"Lara nerede?"

Bars duraksayarak çatık kaşlarla bana bakarken ona bakamadım. Tam o anda sanki hissetmiş gibi bakışları çimenlerin arasında karanlıkta varla yok arası belli olan narin bedene giderken titreyen bedenimle birlikte dudaklarımı aralamaya çalıştım ama beceremedim. Hala şokta mıydım?

"Hayır, HAYIR- LARA!"

Bars'ın yüksek sesle bağırmasının ardından bir anda yanımıza doğru büyük adımlar atmasıyla birlikte arkalarında beliren Umar ve Reha'yı da görürken yanımdan geçmesiyle birlikte beni savurmasıyla geriye düştüm. O an kimsenin umrunda olduğumu zannetmiyordum. Laden hızla Lara'nın yerde yatan narin bedenine giderken titreyen ellerimi düştüğüm ıslak çimenlere bastırmıştım.

"Lara! Sikeyim, ne oldu?"

Bars hızla Lara'yı kucağına çekerken kafayı yemiş gibiydi. Kahverengi saçlarını dağıtırken mırıldandı.

"Lara, hadi kendine gel güzelim..."

Bars Lara'yı kendine getirmeye çalışırken Lara'nın beyaz tenine uyum sağlayan bal rengi kısa saçları hareketleniyordu. O an ne olduğunu tam olarak kavrayamadım. Ama tam anlamıyla hepsi çıldırmıştı.

"NE OLDU LAN?"

Laden çıldırırcasına bağırırken aklını kaybetmişe benziyordu. Ellerini saçlarından geçirip ağaca bir yumruk atarken geriledim.

"Lara bana baksana güzelim."

Bars kabullenemezcesine hala Lara'yı uyandırmaya çalışırken Reha Lara'nın öldüğünü direkt anlamış gibi yanına çaresizce çömelip sadece onun yüzünü izlemişti.

Olduğum yerde titrerken hala kendimde değildim. Şoka girmiş gibiydim. Neden Lara bana o şekilde veda etmişti ki?

Laden önce Lara'nın yanında kalırken sonrasında kabullenemezcesine geriye doğru adımlayıp hızla öfkeli bakışlarını bana çevirmişti. Açıkça belli ediyordu. Beni suçluyordu.

Kalbim deli gibi çarparken Umarsa olduğu yere çömelip olan biteni sessizce izlemişti. Korkuyordu. Olduğu yerde çömelip olan biteni izlerken sadece titremişti ve ara sıra kafasını dalgınca iki yana sallamıştı.

Ve ben tüm bu karmaşa ve uğultunun içinde uyuşmuş gibiydim. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Titriyordum. Bende korkuyordum.

Kabullenmek istemiyordum ama o ölmüştü.

Ruha ve ölüm.

Bilgeliğin ruhası bunu mu demek istemişti?

Bu düşünce tüylerimi diken diken yaparken Laden'in üstüme yürüdüğünü görmüştüm.

DKT- Dokuz Kuyruklu TilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin