Sera Karataş, Yirmi üç yaşında. Ufak bir mahallenin kadın kuaföründe çalışıyor ve ek iş olarak haftasonları evlere temizliğe gidiyor. Her zaman ön plana ailesini koyuyor, annesinin vefatından sonra okulu bırakıp hayattını onlara adıyor.
Şuan bir ilişkisi yok, buna ayırıcak vaktide yok.Efe Karataş, on yeni yaşında. Üçüzlerden biri, aralarından en egolu, kavgacı ve zeki olan odur. Çoğu zaman ders çalışmaz, dinlemesi yeterli olur. Kendini dersten çok spora veren bir çocuk. Geleceği hakkında pek bir planı olmayan ama hayattından asla sporu çıkarmayı düşünmeyen biri. Kendisinin ayrılık anksiyetesi var.
(Sevdiği biri yanından ayrılınca abartı korku ve endişe.) Polen ve çilek alerjisi var, tüm üçüzlerde olduğu gibi.Ece Karataş, on yedi yaşında üçüzlerden biri. Süslü, bakımına düşkün, derslerle arası olmayan, müziğe ilgi duyuyor. Gelecek hakkında şarkılar çıkarmak istiyor fakat babası bu duruma çok karşı. Efe ve Ege yüzünden en zayıf ve en kolay hastalık kapan üçüzdür. Polen ve çilek alerjisi var.
Ege Karataş, on yedi yaşında üçüzlerden biri. Üçüzlerden en duygusal ve çalışkan olan odur. Aynı anda hem tüm derslerine çalışıp üstüne basketbol ve resimle uğraşabiliyor. Gelecekte bilgisayar mühendisi ve ya doktor olmak istiyor. Tüm üçüzlerde olduğu gibi ondada polen ve çilek alerjisi vardır ama ek olarak göz alerjisi de var.
(Damla damlatılmadığı sürece gözde kızarıklıklar, yanma, kaşınma olabiliyor.) Anne karnından fazla bir kiloyla doğduğu için diğerlerinden kiloluydu ve hep zorbalık gördüğünden sosyal anksiyetesi var.Şeyda Karataş, yedi yaşında ikinci sınıf öğrencisidir. Fazla hareketli, yernde duramayan bir çocuktur.
Atalay Karataş, bir buçuk yaşında. Tam cümle kurabilcek kadar konuşamıyor. Yürüyebiliyor ve basit gıdalar tüketebiliyor. Annesi kaza geçirip can çekiştiği için erken doğdu.
Bu ise kayıp abimiz, hakkında bir şey bilinmiyor. Hepimize süpriz!!!
!UYARI!
~BU KİTAPTA ŞİDDET VARDIR !!! (BU DESTEKLEDİĞİM ANLAMINA GELMİYOR TABİ Kİ AMA BİRAZ DAHA GERÇEK HAYATLA BAĞLANTILI BİR HİKAYE YAZMAK İSTEDİM. BU ONAYLADIĞIM ANLAMINA GELMİYOR. MAALESEF Kİ HAYATTA BU TARZ ŞEYLER VAR)
~YAZDIĞIM KARAKTERLER HER YÜKÜ SIRTLANMIŞ BİR ABLA, ÜÇ ERGEN, İKİ KÜÇÜK ÇOCUK VE YILLARCA KAYIP BİR ŞEKİLDE YAŞAMIŞ BİR ABİ HALİYLE BASKICI, ERGENCE, ŞIMARIKÇA TAVIRLARIN OLMASI NORMAL. KARAKTERLERE YAPILAN İYİ VE YA KÖTÜ YORUMLARI OKUMAK HOŞUMA GİDİYOR AMA BAZI KİTAPLARDA ONU YAZANA SÖVÜLÜYOR. (nolur yapmayın bunu, ayıp.)
~BU HİKAYE DAHA ÖNCE BAŞKA BİR HESAPTAN YAZDIĞIM SADECE BİR BÖLÜMLÜK OLAN HİKAYE, TELEFONUMU DEĞİŞTİRİNCE O HESAP GİTTİ HALİYLE BURDAN DEVAM EDİCEM O HESAPTA Kİ KİTAPLARI TABİ BİR KAÇ DEĞİŞİKLİK OLDU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALABALIK AİLE
ChickLitBir ailenin tüm maddi ve manevi zorluklara beraber göğüs germe hikayesi. Baş belası olan ergen üçüzler, Alkolik ne iş yaptığı belli olmayan bir baba, yaramaz ve şımarık küçük kardeş, durmadan ağlayan bir bebek,kayıp bir abi ve tüm bunları çözmeye ça...