Burak'ın mezar yolunda yaşlı adama salladığı yumruk boşa çıkmıştı.
Oyun yöneticisi olarak oyuncuların dışındaki varlıkların hareketlerinden ben sorumluydum.
Ellerimi masanın üstünde birleştirdim. "Yumruğu profesyonellikle atlatan yaşlı adam Burak'ın çene ucuna yandan bir yumruk savuracak. Önce zarı ben sallayacağım. Şuan bilmediğiniz bir sebepten dolayı adam yumruğu çok seri atıyordu. Bu yüzden zarda çıkacak sayıya +1 ekleyeceğim" dedim.
Burak itiraz ederek çıkıştı. "Ya, adamın bir ayağı çukurda abi, +1 nereden geliyor?"
Sırıttım.
Elimdeki 20'lik zarı sallarken "Bilmem. Kendisine sormak ister misin?" diyip zarı masaya bıraktım.
Nefesler tutuldu.
Burak heyecanla yumruğunu ısırıyordu.
Zar yuvarlandı.
Üst yüzde 13 gözüktü.
Ama zar daha durmamıştı.
Son bir güçle bir parça daha yuvarlandı.
Ve....
Sonuç: [ 5 ]
Burak iki yumruğunu havaya kaldırıp "YEEESHH!" diye bağırdı.
Hasan, "Hacı sakin ol" dedi.
"Aynen" dedim, "Sevinmek için henüz erken, sıra sende"
Zarı hızla kapan Burak sallayıp bıraktı masaya.
Takara tak tak...
!!
[ 20 ]
!!Ben dahil herkes ayağa kalktık.
"Uyyy!" dedik hep beraber.
Bu oyunda 20 atmak mutlak başarı demektir. Ve birisi 20 atarsa başarısı abartılı olmak zorundadır.
Mesela uzay gemisinden astronot kıyafeti ile atlayan bir adam olsun. Paraşütü olmasın.
Oyuncunun aslında ölmesi gerekir.
Ama oyuncu ben zar çekeceğim diye tutturursa anlatıcı ona izin vermek zorundadır.
"Ben bol ağaçlı bir ormana düşmek istiyorum. Astronot kıyafetim var belki şansım yaver gider"
Sallar ve 20 çeker.
Tabi herkes şok.
Game Master mutsuz.
Çünkü oyuncuyu öldürmeyi planlıyordu.
Ama 20 attı...
"Dünya yavaşça dönerken atmosfere girişini yaparsın. Git gide hızlanıyordun. Bir meteor gibisin. Astronot kıyafetin ısınmaya başlar ancak uzay boşluğunda yüzlerce derece ısıya dayanabilecek malzemeden yapıldığı için seni kavrulmaktan korur. Yüzlerce takla atıyorsundur. Paraşütle atlayan bir adam fark edersin. Yanından geçerken adama yapışırsın. Adam çığlık atar. İkiniz hızla düşüp denize çakılırsınız. Kurtuldun."
Evet saçma...
Ama yapacak bir şey yok...
Çünkü 20 attı..
Burak da bu başarının tadını çıkarıyordu.
Gerçi yapacağı hareket yumruktan kaçınmak olsa da...
20 çıktığını görünce tek kolunu havaya kaldırdı "İşte böyle sokarlarr! Amk yaşlısı seni!"
"Evet." dedim. "Burak, yumruktan öyle havalı kaçınırsın ki aynı Matrixteki gibi ağır çekim olur. Çok havalı hissedersin"
Diğerleri de "Ooo..." dedi.
Burak come back yapıyordu.
Bakalım yaşlı adamın boks şampiyonu olması bir şey değiştirecek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20'lik Zar (S.FİNALİ)
FantasyBirlikte "Role Play" adı verilen fantastik kutu oyunu oynayan 4 arkadaş oynadıkları evrenin içerisinde bulur kendilerini. Senaryoyu bitirip gerçek dünyalarına geri dönebilecekler mi? Yoksa uyum sağlayıp keyiflerine mi bakacaklar. Ya da başarısız olu...