Eg eg Fredrik gikk inn porten hans. Og inn døra. Også inn døra til romme hans.
-skal vi spille lan?? Spurte Fredrik
-ja kan vi godt. Kreativ eller åverlevelse??
-vi kan ta kreativ vi.Etter vi hadde 2 problemer med pcen min og lagde feil verden 3 ganger begynte vi å bygge.
Eg bygde et lite hus og et hotell med et lite hus på toppen.(Karlon på taket)
Fredrik begynte å lage ein slags ramme eller noe med diamanter og gullblokker rundt.
-hva bygger du Fredrik??
-det får du se!!!!
Eg likte ikke når han svarte sån.
Etter lit så eg på det han hadde bygd. Det var et hjerte inni ramma. Og i hjerte stod det: M+?=s.-Fredrik ikkeeee... Ikke kult.
-haha. Eg bare tulla. Men son ser hvem er det du der forelska i??
-sier det i mora på skolen!!
Sa eg med en lit furten stemme.- nå er det mat.
Hørte vi morra til Fredrik rope fra stua.
-det lukter godt. Sa eg og lukta som en hund runt i lufta.
-mamma vet at du er her. Og når du er her blir det taco.
Vi gikk til stua der maten sto. Di som sat sammen med oss var Ingri og Kåre. Mamman og pappas til Fredrik. Og Lise og Hege, tvillingsøstrene til Fredrik di var 7 år, så di var lit plagsome.
-så vordan går det på skolen da Marco?? Spurte Ingri med en lit glad stemme.
-litt opp og med. Svarte eg med munne full av taco.
-er det noen kjærester i klassen da.
Eg så på Fredrik og han heva øyenbrynene.
Eg rista på hodet og fortsatte å spise maten min.
Pappa kom ca. 2 timer etter vi hadde spist. Eg var sliten. Eg savna med en gang vi kom hjem.
I drømmen drømte eg om Lise. Ho bar sat på en huske og lo og lo. Og lo
YOU ARE READING
Den Eg Elsker
RomanceFørste historie på wattpad ======================== Eg er Marco eg er en gutt på 13. Og som alle gutter, blir eg forelska. Men denne jenten er helt annerledes en alle andre i klassen.