Part1 nem tudom mi legyen a cím🤷🏻‍♀️

24 0 1
                                    

*Éppen a kocsimban ültem Pest felé mentem hiszen végre valóra vált az álmom hogy játszhassak a Fradiban*.
Egészen 7 éves korom óta akartam focista lenni és ma végre valóra vált.
Egészen 10 éves korom óta imádom a Fradit én és anyum kb minden meccsen ott voltunk.
*Leparkoltam a kocsimat a nagymamámék háza előtt,ahogyan felnéztem a 10.emeletre azonnal láttam drága nagypapám és nagymamám kezeit ahogyan integetnek nekem,én is vissza integettem nekik*.

"NAGYII!!!!" Kiabáltam örömömben amint megláttam a nagyimat.

"BIBIKÉM!!!!" Nagyim is örömében kiáltott és jó szorosan megöleltük egymást.
Közben Papi is megérkezett.
"Szia bius"mondta nagypapám azután megölelt engem.
Utána elkezdtünk bemenni és én mentem a vendégszobába ahol szoktam aludni ha itt vagyok náluk.
Körül néztem és mindenhol iszonyat sok fradis dolgot láttam,hát igen mert a nagyszüleim iszonyatosan nagy fradisták nagyon sok mezük van és sáluk de anyumnak van egy igazi lovrencsics gergő meze van amit a keresztapum szerzett neki.
Még mindig nem tudtam felfogni hogy bekerültem a fradiba.
Eddig még csak Zalaegerszegben játszottam de valahogyan a Fradi felfigyelt rám és úgy gondolta mivel eléggé jó vagyok szeretnének engem a férfi labdarúgó csapatba (most mondjuk azt hogy lehetséges) ami eléggé őrültségesnek hangzik most hogy mondom.( no sh*t Sherlock)
"Bibikém gyere kész az ebéd!" Nagyi hangja zavart ki a gondolataimbol.
"Megyek" ordítom.
*Time skip,after eating*
Már lefürödtem és hajatmostam,kipakoltam,fogat mostam és átöltöztem pizsimbe,de alig tudtam aludni mert majdnem pánikrohamaim voltak annyira izgultam a holnapi nap miatt,de végül sikerült elaludnom.

__________________________________
Arra keltem fel ahogyan nagyim bejön LEHÚZZA rólam a takarót és széthúzza a függönyt és a nap bele süt a szemembe,persze vakuljak meg mert miért is ne úgy kell azt.
"Bibikém gyerünk kelljél fel indulni kell" órdítja nagyim
"Oké!" Ordítottam vissza nagyimnak
Elkezdtem készülödni,a játékosok már tudják hogy én is a csapat része vagyok úgymond.

Miután elkészülődtem és megreggeliztem elindultunk nagyszüleimmel és miközben ültünk a kocsiban a családom is videohivásban ott volt velem. A kis Ákos aki már 7 éves lett és drága szüleim,az út röhögcséléssel telt el.

De viszont amikor kezdtünk közeledni akkor kicsit komolyabbak lettünk,szüleim és kistesóm elbúcsúztak és nagyszüleim is elmentek a kocsival.
10:20 ra beértem pont időben,ahogyan sétáltam az öltöző fele ami pont a rehab mellett van lattam a kollégiumot ahol gondolom vannak a u15 stb. És persze vannak a bejárósok.
Van egy játszótér is,és egyértelmű a focipályák,léptek zavartak ki a gondolataimbol,hátrafordultam megnézni ki az és Máté Csaba volt az a Fradi választotta új edzőnek miután kirúgták a Csercseszovot.
(L)
"Fülöpp Bianca,ugye?"
"Igen én vagyok" őszintén annyira félek hogy mindjárt pánikrohamom lesz és beszangok.
"Máté Csaba" mondta s közben nyújtotta jobb kezét hogy fogjunk kezet.
"Örülök a találkozásnak" mondtam és közben remegtem az idegtől és a félelemtől de azért kezet fogtam vele.
"Gyere mindjárt kezdődik az edzés bemutatlak a többieknek és azután öltözz át!" Mondja az edző es elkezd sétálni az öltözők felé.

Mikor oda értünk már úgy bepáltam az idegesséktől oszt közben még pluszban a félelem megevett.(never back down never what? NEVER GIVE UP)
Az edző benyitott és bementünk,és ott voltak...hús,vér iszonyatosan közelről,azt hittem ott fogok vissza fordúlni és csak kis csendben kisprintelni azon az ajtón oszt húzok haza félelmemben.
De sajnos nem tudtam megtenni mert már ahoz túlkéső és nem vagyok csicska aki mindentől fél úgyhogy nem.
"Na! Halo! Fiúk!" Az edző mondta es mindenki oda fordult hozzánk es nézték engem,most azt gondolhatják mi a f***t keres ez itt? Húzzon már el he! És el is húznék..OOH mennyire haza húznék most félelmemben oszt meg a lábamat sem raknám be de nem lehet mint már mondtam NEM VAGYUNK CSICSKÁK!
"Ő itt Fülöpp Bianca,gondolom tudjátok na de mindegy,mivel hogy ő új szeretném ha segítenétek neki és körbe vezetnétek,értjük?!"
"Igen" mondjak a játékosok és egyessével jönnek kezet fogni,előszőr Sigér Dávid jön eléggé barátságosnak néz ki.
"Sigér Dávid,üdvözlünk a csapatban!" Mondja nekem és kezet fogunk.
Azután Abu fani jön,Dibusz,Dorka(mondjuk azt hogy van plusz meg egy lány )Varga,Mergl,Őri,Mmaee,Knoester,Civic,Abena,Pászka,Cissé,Kaján,Almássy,Ramírez,Aii Ben Romdhane,Esti,Abu Fani,Zachariassen,Makreckis,Baráth,Katona,Manner,Tóth,Owusu,Gojak,Varga Barnabás,Traoré,Marquinhos,Varga Zétény és utoljára a kedvencem Lisztes Krisztián ( in Lisztes we trust)
Lisztest nagyon szeretem mert nagyon jó játékos,egyértelműen jóképű de engem az fogott meg ahogyan játszik,iszonyatosan jó támadó és szeretnék olyan jó lenni mint ő.

Amikor oda jött hozzám kezet fogni azt hittem elfogok ájulni,nem vicc halál komolyan mondom már megtörtént egyszer az OTP bankban és nem jó érzés úgyhogy remélem nem fogok kipurcanni.
"Lisztes Krisztián" mondja egy kicsit mosolyogva hogy barátságosnak tűnjön és kezet fogunk egymást szemébe nézve mert úgy illendő,azt hittem nagyobb lesz a keze az enyémhez képes de nem nagyon.
Meleg volt a keze és eléggé puha,milyen kézkrémet használ már ez he?!
El is felejtettem hogy amúgy körülöttünk vannak a többiek és a gondolataimból Botka zavart ki.
"Na legalább már nem Krisztián lesz majd a legfiatalabb,mennyi is vagy Bianca?"kérdezte Botka.
"17 vagyok" felelem.
"Örülünk a találkozásnak Bianca és annak is hogy a csapatunk tagja vagy,na de mindjárt kezdődik az edzés úgy hogy szerintem kezdjünk el öltözni.Bianca te tudsz a wc ben öltözni,vagy kimegyünk és azután ha végeztél akkor bejövunk és mi is átöltözünk,hogy szeretnéd?"kérdezte Dibusz.

Nem akartam ilyen rude lenni úgyhogy inkább választom a wc majd ha több hónapja vagyok itt akkor majd talán vagy velük öltözők vagy majd ki hesegetem őket,majd még meglátjuk.
"Nekem jó a wc,nem akarom hogy a melegben kint legyetek."
"Rendben akkor" és ezzel mindenki ment csinálni a maga dolgát,úgyhogy vettem az írányt a wc be.

__________________________________
*Time skip,öltözés után*
Amint felöltöztem azonnal ki is mentem mert nem a legtisztább az a wc mit me mondjak már.
De úgylátszik hogy gyorsabb voltam mint a többiek,páran még csak most vették fel a nadrágukat,vagy vették le a pólójukat,mit csináltak ezek ennyi ideig he?!
És valahogy Krisztián felé néztem és hát mit ne mondjak .

Az edzős nadrágban volt és meg csak most vette le a pólót még csak a cipője sincs rajta,milyen lassú ez a gyerek he?!
Na mindegy inkább megyek a pályára hátha ott van az edző.

Ahogyan mentem a pályához igazam is volt hiszen ott állt az edző,a pályán ott voltak az akadályok,labdák stb.
Gondolom hallhatta hogy jövök mert hátra fordult.
"Jó gyors voltál az öltözködéssel,remélem a pályán is ilyen gyors leszel" mondja nekem egy mosollyal,egyértelműen nem bántásként szánta.
"Hát ez csúnya volt,egyértelmű a pályán is gyors leszek" viszonzom én is a viccet mosolyogva.

Közben megérkeztek a többiek is.
"Na kezdjük" mondja edző.
__________________________________
Words:1106
Remélem jó
Bocsi ha valamit rosszul írtam

Lisztes KrisztiánWhere stories live. Discover now