"Dünya üzerinde ateş , su , toprak ve hava olmak üzere 4 topluluk var. Her bir topluluğun kendine özgü kuralları ve amacı olduğu gibi aralarında eski yıllardan bu zamana kadar gelen bir düşmanlık söz konusu.
Bu düşmanlık ilk olarak ateş temsilcisi hestia ve su temsilcisi thetis' in sebepsiz yere kavgalarıyla başlamış ve imkansız aşklarıyla cezalandırılarak son bulmuş. Onların cezalandırılması diğer toplulukları da etkilemiş ve huzurun yerini yavaş yavaş savaş, intikam gibi acımasız duygular hapsetmiş .
Acımasız duygular en çok ateş topluluğunu ele geçirmiş çünkü kendi halkı hestia'yı, thestis'in zorladığını ve onun üzerinde büyü kullandığını iddia ediyor."Kurduğum cümleyi su içmek için yarıda kesmiştim, sehpanın üzerinde bulunan su dolu bardaktan kocam bir yudum aldım ve artık tamamen dolu olmayan bardağa dikkatlice baktım
Aslında böylede acizdik ateş topluluğundan olduğum hâlde ve su topluluğundan ölesiye nefret ediyorken yaşamak için yine de suya ihtiyacımız vardı ve bu beni ister istemez tuhaf hissettiriyordu.
"Hyung peki sonra nolmuş. Thetis gerçektende büyü mü kullanmış"
Gülümseyerek soru soran küçük çocuğa baktım
"Bu kesin olarak bilinmiyor. Tarih ne yazık ki bu konuda bize pek de açıklayıcı davranmamış "
"Senin fikrin ne peki hyung."
"Aslına bakarsan bence ne hestia büyü kullandı ne de thetis . İkiside aşkın saf büyüsüne kapıldı "
"Aşk canlı bir şey mi hyung, nasıl büyüsü var ki"
"Aşk öyle bir şey ki nasıl geldiğini anlamıyorsun. İlk başta her şey normal diye düşünüyorsun, sadece basit bir hoşlantı diyip geçiyorsun ama sonradan sonraya öyle büyük bir boyut kazanıyor ki karşındaki kişiyi kıskanmaya , her anını onunla geçirmeyi, gece onunla uyuyup sabah onunla kalkmayı, her anında, her zaman , her ne olursa olsun kavgada, üzüntüde, mutlulukda , kırgınlıkta , her şekilde yanında olmasını istiyorsun ,sonra bu duygular o kadar ağır geliyor ki altında eziliyorsun ve sen daha ona engel olamadan o bizi yok ediyor. Muhtemelen hestia ve thestis de böyle hissetti."
"Vay canına hyung daha önce aşık olmuş muydun"
"Hayır Küçük ateş topu daha önce hiç aşık olmadım, olmayacağım da"
"Hyung ama o kadar güzel anlattın ki bir an aşık olduğun biri olduğunu düşündüm, hem güzel olmaz mıydı seninle bunları yapan birinin olması"
"Elbette güzel olurdu ama unutma bizim kurallarımız da aşk en alt sırada "
"Kuralları sevmiyorum hepsi çok saçma"
Burnunu kırıştırarak kurduğu cümleyi birkaç dakika düşündüm . Onun yaşında bende saçma buluyordum ama büyüyünce mantıklı olduğuna karar vermiştim
"Senin yaşında ben de böyle diyordum ama büyüyünce her şey değişti. Hayata bakış açım, yaşama amacım, her şey değişti eminim ki seninde değişecektir"
"Eğer bu kurallara büyüyünce bakış açım değişecekse kalsın hyung ben büyümek istemiyorum"
Bu düşünce istemsizce kıkırdamama sebep olmuştu.
Belki de haklıydı ama Ateş topluluğu olarak katı ve kuralcı yaşam tarzına sahibiz . Bu durum İlk derslere girdiğim zaman her ne kadar beni gerse de zamanla bende alışmıştım ve şuan en katı ve kuralcı insan olabilirim. Sırf bu düzen kurallarına alışıp ona göre yaşamaya başladım diye diğer toplulukların gözünde kırmızı saçlarım sayesinde de canavar diye anılmaya başlamıştım ki bu ateş topluluğunda iltifat olarak kabul ediliyordu. Evet benimde hayatım böyle. Ben Kim Taehyung! ateş topluluğunda katı ve kuralcı yaşam tarzına sahip ve disiplini elden bırakmayan tek kişiyim ve diğer topluluklar tarafından canavar lakabına sahip ateş topluluğunun temsilcisiyim
"Evet küçük ateş topu bu günlük bu kadar sohbet yeter de artar bile gidip güzelce dinlen hadi"
"Off hyung! ama ben daha yorulmadım ki biraz daha sohbet edelim, burada bir tek senin sohbetin sarıyor"
"Benim sözümü ikiletme ve dinlenmeye git hadi"
Son kez kırmızılıkların yeni belli olduğu gözüne bakarak kurduğum cümleye bıkkınca nefes vererek kalktı ve yavaş adımlarla odadan çıktı.
Kuralcı olmaktan kastım bir nevi buydu aslında, sözümüzün üstüne söz söylenmesini sevmeyiz.Biraz daha burada oturarak vakit geçirmek isterdim ama topluluğun ne hâlde olduğunu kontrol etmem gerektiği aklımı kurcalayıp durduğu için derin bir nefes vererek dışarı çıktım
Ezbere gittiğim yollarda hiçbir mimik kıpırdamadan hareket ediyordum. Sonuçta temsilci olmak kolay değil.
Eğer bir şeye karşı zaafım olduğunu diğer topluluklar öğrenirse bunu kullanmaktan çekinmezler di.
Zaman ateş topluluğunu acımasız yapmakla kalmamış onunla beraber diğer toplulukları da acımasızlaştırmıştı ve beni en çok yoran da buydu.____________________________________
Merhabaa 👋
Beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın
Kendinize iyi bakın sağlıkla kalın
Sizi morluyorum💜💜
bir dahaki bölümde görüşürüz👋
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
water and fire~taekook
Fanfictionateş topluluğunun temsilcisi kim Taehyung ve aşkın getireceği acıdan korkan su elçisi jeon jungkook..