İyi okumalar dilerim.
Bölüm müziğini açmayı unutmayın. :)
2022Karakoldan çıkarken kafamda olan tek soru edatı Neden? Kim niye böyle bir şey yapar bence daha çok sorgulanması gereken, bambaşka bilinmezlikler var. Kendi iş yerime gittiğimde günlük yapılması gerekenleri yaptım dünkü basılan gazeteler bugün yayınlanacaktı ve yoğunluk gerçekten hiçbir koşulda yok olmuyordu. Yeni konular, yeni haberler, yeni anlaşmalar tüm karmaşıklığın bir an önce bitmesini istiyordum gerçekten.
İki üç saat sonra tüm işlerimi bitirdim tabi ki de en zor olduklarını düşündüklerim. Geçen gün bilgisayarımdan bulamadığım konuyu arşivden bakmaya karar verdim belki bu konuda her hangi bir şey vardır, tabi ki de o zamanın haberlerinde. Arşiv odasına indiğimde gerçekten çok düzenli ama bir o kadar da karışık bir ortam vardı. Yalnız kalmak istediğinde kendini bulmak istediğin bir yerdi burası. Sayfaların o güzel kokusu camın raflara yaydığı ince güneş ışığının arasından çok derin bir şekilde geçiyordu. Adımlarımı hızlandırıp rafların arasında kayboldum.
Tarihlerine göre sıralanmış raflarda; 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999 tarihi geldi tüm gazeteleri incelemek için hepsini orada bulunan masanın üzerine koydum. Yalnızca ekim ayı ve ondan sonraki tüm gazeteleri ayırdım ilk gazeteye baktığımda hiçbir şey yoktu bu konuya dair, sırasıyla devam ettim. Sonradan hiç dikkatlerden kaçmayan o kocaman gazete yazısını fark ettim.
"MASAL VE ALKIM KAYBOLDU!" Hemen tarihe baktım
09.10.1999 daha detaylı incelemeye başladım. "Dün akşam saatlerinden sonra kaybolan Masal ve Alkım hakkında hala haber bulunamamaktadır." Devam ediyordu. "Kaçırıldığı iddia edilen iki kişi hakkında polis sorgulama yapıyor. Daha henüz bir haber alınamadığı ve incelemelerin devam ettiği konuşuluyor."
İkinci gazete geçtim haber yoktu. Kenara bırakıp diğer gazeteyi aldım. Ve yeniden o büyük başlığını gördüm.
"MASAL VE ALKIM KAYBOLDU!"
11 /10/1999
"Masal ve Alkım'dan inanılamayacak haberler gelmeye başladı. Kayboldukları bölgede üç çift ayakkabı bulunduğu ve evin durumuna bakılırsa eğer uzun bir süredir birkaç kişinin yaşadığı bir yer olduğu düşünülüyor. Evin sahibinin CENK DUMAN olduğu belirtildi ve bunun üzerine polisler ve olay yeri incelemeleri daha büyük bir araştırma yapmaya başladılar ."
Yazının üzerinde bulunan resime baktığımda kos koca bir köşktü iyide neden burada öldüklerine karşı şüphe oluşacak bir durum olmuş olabilir. Cenk DUMAN kimdi? Bu kocaman köşk kime aitti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Çiçeği
Teen FictionAklı hala ondaydı ama verdiği kararlar onu başka sonuçlara yönlendirdi. Zaman geldi hiç ummadığı anda karşılaştı hayatının en büyük aşkıyla . Hiç çıkarmadı kalbinden onu vazgeçemedi ondan ama emindi gün gelecekti her hayat hak ettiği anı yaşayacaktı...