33. Bölüm

89 10 26
                                    

HYUNJİN'DEN

"bu güzel çiftin yüzünü görmek isteriz"

Dediğinde dudağımı dişlemiştim. Kafamı jeongin'e çevirmiştim. Kısa bir süre bakışmıştık.

"öp beni"

Dediği anda kaşlarımı çatmıştım.

"ne?"

"öp beni gerizekalı"

Demiş ve ensemi tutup beni kendine çekmiş ve öpmüştü. Çok narince öpüyordu beni. Ben de hafifçe karşılık vermiştim. Ne yaptığını anlamamıştım fakat beni öptüğü anda büyük bir uğultu kopmuştu.

Daha sonra bütün ışıklar bir anda kesilmişti. Hızlıca ayrıldığımızda konuşmuştu.

"kaç mal"

Demiş ve hızlıca elimi tutmuş ve sahneden inmek için merdivenlere koşmuştu. Hızlıca yüzümüzdeki maskeleri çıkarmış ve herhangi bir yere fırlatmıştık. O sırada ışıklar kesildiği için bir sürü çığlık sesi vardı. İnsanlar çoktan bizi unutmuşlardır diye düşünmüştüm.

"neden yaptın bunu?"

Demiştim arka çıkış kapısına koşarken.

"zaman kazanmamız gerekti"

"söyleseydin ben bir şekilde zaman kazanırdım. Buna gerek yoktu."

Dediğim anda durmuştu. Onun durması ile elimi tuttuğu için ben de durmuştum.

"ne yani seni öpmememi mi tercih ederdin?"

Sorar gözlerle bakmıştı.

Tabi ki onu öpmeyi çok isterdim. Fakat sevgilisi vardı ve bu kişi benim arkadaşımdı. Ayrıca bu sahneyi görüdüğüne de emindim.

"öyle bir şey söylemedim jeongin. Hem sen sevgiline ne açıklama yapacaksın "

Bu sefer sorgu sırası bendeydi.

"o anlayışla karşılar beni. Her neyse gitmeliyiz hadi. Her an ışıklar açılabilir."

Dediğinde tekrar koşmaya başlamıştık. Arka kapının önünde bekleyen ekip arabasını görünce hemen elimi jeongin'in elinden çekmiştim. Neden yaptığımı sorarca bakmıştı bana.

"bunun için bir açıklaman yok"

Cevabını beklemeden hızlıca arabaya adımlamıştım. O da hızlıca arkamdan gelmişti.

Arabanın bagajına bindiğimiz anda seungmin hariç bütün gözler bize dönmüştü. Seungmin arabayı sürmeye başlamıştı. Üzerimdeki gözler ile baskı hissetmiş ve kısa bir açıklama yapmıştım.

"onun fikriydi"

Demiş ve elim ile jeongin'i göstermiştim. Adamlığın ilk kuralı kaçmak değil miydi işte. Kaçmıştım.

"jeongin herşey tamam da bu abartı amk. Hani rol yapıyorduk." (jisung)

"lan daha söylemedim. Gerizekalı"

Dediğinde kaşlarımı çatmış ve açıklama beklerce jeongin'e bakmıştım.

"uzun hikaye depoda anlatırım"

"uzun değil hyung. Aslında jeongin ve leron sevgili değil. Hepsi seni kıskandırmak için yapılmış Bi oyun" (felix)

Dediği anda hızlıca kafamı jeongin'e çevirmiş ve konuşmuştum.

"hepsi yalan mıydı? Öpüşmeniz, yatmanız. Hepsi mi? "

Dediğim anda jeongin utanarak başını eğmişti.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin