Bölüm 1: Ateşli Çete

84 5 4
                                    

JENNIE'S POV

Lütfen dizlerinizin üzerine çökün çünkü Jennie Ruby Jane Kim geri döndü. Gözlerimin içine bakmaya cesaret eden herkes, onu bırakmam için bana yalvarırken kaderine katlanacak. Bir şey istediğimde hayır cevabını kabul etmeyeceğim çünkü kimse beni reddetmedi. Hiç kimse beni üzmeye çalışmadı çünkü herkes bana meydan okumanın onları ne beklediğini biliyordu. Bu yıl hiçbir şey değişmeyecekti.


Aynada önceden aldığım yeni kıyafetime bakarken sırıttım. Dizlerimin üzerine kadar uzanan siyah kalem etek ve yünlü beyaz bir kazak, bu kıyafet mevsim için mükemmeldi. Okulun ilk gününden itibaren bir sürtük gibi davranıp Bayan Choi'nin kalp krizi geçirmesine neden olmak istesem de sade spor ayakkabıları tercih ettim. Zaten sizi siz yapan kıyafetleriniz değil, benim sürtük olarak doğmuş olmamdır. Göz alıcı bir görünüm vermek için parmaklarımı geçirerek saçlarımı hızla karıştırdım. Düz, dümdüz saçlarım olmasından nefret ederdim çünkü saçlarımla çok fazla inektim.

Yatak odamdaki ışıkları kapatmadan önce arabamın anahtarlarını masamdan aldım. Ayrıca tüm ekipmanı kapattığımdan emin olmalıydım. Bu, yalnız yaşadığınız ve elbette zengin ebeveynlere sahip olduğunuz zamandır. Arkadaşlarımı alma zamanım gelmişti çünkü zengin olmam grubun şoförü olmamı engellemedi.

"Tanrım, okulun ilk günü için bile duramadın."

"Kapa çeneni Daehwi, yoksa seni arabamdan atarım ve kampüse dönmek için diğerlerinin peşinden koşarsın," diyorum kıyafetimle ilgili yorumuna sinirlenerek. Onu seviyordum ama bazen öyle hırçın bir dili vardı ki ona bir am yalatmak istiyordum. Belki bu onu sakinleştirebilirdi.

"Bunu benim gibi bir divaya yapmaya cesaret edemezsin. Her neyse, umarım Yeeun, Sana ve Soojin hazırdır çünkü geç kalmayı beklemiyorum, "araç hoparlörleri yandı ve tüm aracı titretti, Daewhit sürtük çalma listesini oraya koyarak telefonunu bağlamıştı. Hiçbir şey söylememeyi tercih ettim ve sadece kızların hazır olmasını umuyordum çünkü sabah birine tokat atmaya bu kadar yaklaşmıştım.

"Kızım, Rosalia ve müziği bende kıçımı siklere hareket ettirme isteği uyandırıyor. Yakışıklı, kaslı adamlarla tüm gün parti yaptığımız bir adada ne düşünüyorsun?" Dudak kremini sürmeye başlamadan önce bana hızlıca baktı.

"Seninle aynı fantezileri paylaşmadığım için üzgünüm ama kimsenin gelip senin yaptığın gibi canımı sıkmayacağı cennet gibi bir adanın beyaz kumlarına uzanmayı tercih ederim," diye tersledim onu.

"Geçen yıldan bile daha kaba ve sıkıcı olduğunu biliyor musun? Cidden, git biraz sakso çek, sana iyi gelir." Parmaklarını şıklatarak tipik gay hareketini yaptı ve koltuğuna tekrar düzgünce oturdu, "Kızlar Soojin'in evine gelmiş, bizi bekliyorlar." Mesajları okudu. Mekâna yaklaşıyorduk ki iki sarışın ve uzun siyah saçlı bir hatun gördüm.

Onları gerçekten özledim.

Üç arkadaşımın kıyafetlerini gördüğümde sırıtarak, "Görüyorum ki dördümüz de bu yeni okul yılı için aynı fikri benimsemişiz," dedim. Arkadaş olmamızın nedenlerinden biri de buydu. Aşağı yukarı aynı kişiliklere sahiptik ama çoğunlukla sürtüktük ve bunu kabullenmiştik. Öte yandan, duyduğunuzda orospu anlamını anladığınızı düşünüyorsanız baştan beri yanılıyordunuz. Sürtük derken, bize çirkin gelenlere karşı çirkin olmaktan korkmadığımızı ya da çekilmez insanlar olmayı kabul ettiğimizi kastediyorum. Ama hayır, rastgele insanlarla yatmadık, o kadar sürtük değiliz, tamam mı? Bizim standartlarımız var.

"Bayan Choi'ye küçük kalp krizlerini kışkırtmanın buradaki son yılın başlangıcını kutlamanın bir yolu olacağını düşündük, değil mi kızlar?" Yeeun diğer ikisinin gülüp ıslık çalmasının önüne geçti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD LUST- JENLİSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin