Fatih ve Hilal

54 9 8
                                    

-Hey burdayım burda ,

Elini sallayarak ve sesini kullanarak kendi konumunu açıklığa kavuşturan Fatih bir yandan da gözüyle karşısındaki odağını süzüyordu . Bu sırada Hilal ise Fatih'e doğru yürümeye başlamış ve kısa bir süre sonrasında Fatih'in yanına ulaşmıştı .

+ Hadi bir kafeye geçelim ,

- Tamam ,

Kısa kesit anlaşmalardan sonra en yakın kafeye doğru yürümeye başlamışlar ve bu sırada fatih ellerini sabit tutmak için giydiği çantanın alt kısmını tutması sonucunda çok masum bir görüntü oluşturması sebebiyle yolda ilerlerken geçen gidenlerin bakışlarını üstünde toplamıştı . Güneş konumunu yine minik bir farkla değiştirirken kafeye varmış olan Hilal ve Fatih önden soğuk bir içecek istedikten sonra Hilal'in sesinin öncülüğünde konuşmaya başlamışlardı .

+ Fatih görüşmeyeli nasılsın , sekiz yıl epey bir değiştirmiş seni ,

- Valla iyi olmaya çabalıyorum ama bu hayatta kim mutluluğu elinde tutabilmiş ki ben tutayım . Neyse beni boşver sen nasılsın ne yaptın bunca zaman ,

+ Valla senle beraber mezun olduktan sonra bir işe girdim , çalıştım didindim iyi bir pozisyon elde ettim . Sonra bir adamla tanıştım ve ilk görüşte aşık oldum . Bir yıl flört ettikten sonra evlendim , aile kurdum bir süre sonra ise çocuk sahibi oldum . Sen ne yaptın bunca zaman sen daha başarılıydın benden ,

- Şey mezun olduktan sonra bir işe girdim , acemiden normal çalışana , normal çalışandan elite derken rütbemi yükselttikçe yükselttim en sonunda patron yardımcılığına eriştikten sonra 1 yıl daha çalıştım ve biriktirdiğim parayı bankaya yatırarak çalışmama gerek kalmayacak bir sermaye elde etmeyi başardım . İşten ayrıldım . Ailemden kalan küçük bir evde kalmaya başladım ve derken bunca zaman akıp geçmiş ...

Söyledikleri soğuk içecekler geldiğinde bir süre ara vermek zorunda kaldılar konuşmaya . Fatih bir yandan içeceğini içerken bir yandan dışarıyı seyrediyor , Hilal ise içeceğinden bir yudum alırken gözleriyle Fatih'i süzüyordu ... Güneş iyice batıya doğru hareket etmiş ve bu süreç içerisinde Hilal ile Fatih'in önündeki boş bira şişeleri biriktikçe birikmişti ve ikisininde sakladıkları yüzleri istemeseler de açığa çıkmaya karar vermişti .

+...

- ...

İkisi birden ayağı kalktılar . Gözlerinden yaşlar akarken hesabı ödeyip kafeden çıktıktan sonra bir binaya doğru yürümeye başladılar . Binanın merdivenlerini çıkarken ,

+ ben bunu hak etmemiştim , aldatılmayı , boynuzlanmayı , şiddeti .

- ben bunu hak etmemiştim , kullanılmayı , iftiraları , hakaretleri .

İkisininde daha söyleyecekleri olmasına rağmen binanın ucuna varmışlardı ve ikiside daha içini boşaltamamışken soluyacakları ne nefesleri kalmıştı nede söyleyecek ağızları ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin