Selamın Aleyküm .Her zaman düşünüyorum ALLAHIM ız verdiği nimetler ne kadar güzel ama kimse şükretmiyor herkes daha fazla olsun istiyor kimse elindekiyle yetinmiyor.
Yüce Rabim bize 5 vakit namaz verdi 5 vakit namaz kılıyomuyuz?
Çoğumuz kılmıyoruz hani Elhamdülillah müslümanız ya ama artık müslümlık sözde kalmış bi çevremize bakalım.Düşün her namaz kıldınızda tüm günahlarımız siliniyor ne kadar güzel bişe degilmi?düşünün bu günde kıyamet kopmadı bu günde karnımız doydu ama bizler şükret miyoruz bizim kitabımız Kuran-ı Kerim ama kimler onu okuyor hangi müslümanlar okuyor . Rabimize dua edin ona iman edin onun sevgisini kazanalım vücudumuzu kapatalım ki Rabim biz ölünce bizi cehennem ateşiyle yakmasın ey müslümanlar!Saçınızı örtün bacaklarınızı kapatın kollarınızı kapatın o açtınız bucut sizin size özel siz size özel şeyi herkese kösteriyosunuz yapmayın ölünce Peygamber efendimiz karşısına nasıl geçeceksiniz yüzünüz kızarmıcakmı söyleyin bana!Ben sizi kınamıyorum ben Elhamdülillah müslümanım sizler gibi ama ben sizden bi tıkta öndeyim çünkü ben namaz kılıyorum Rabbım ibadet ediyorum Kuran-ı Kerim okuyorum Rabbimin huzurunda hafızlıga dönüm sizi de davet ediyorum namaz kılmaya Kuran-ı Kerim okumaya ey müslümanılar!Allah sizi huzuruna çarıyo gitmiyormusunuz ?redmi ediyorsunuz yapmayın müslüman kardeşlerim!" Evlerinizi,namaz kılmak ve kur'an olumak suretiyle nurlandırınız."
(Beyhaki,Şuabu'l- İman,ll,358)