Gözlerime değen gün ışığıyla gözlerimi araladım. Yatağımda doğrularak komidi'nin üzerinde duran telefonumu alıp saate baktım. Saat 06:35 di hemen yataktan kalkarak odamdaki banyoya doğru ilerleyip günlük runtinimi halledip çıktım. Dolabıma doğru ilerleyip siyah tişörtümü ve siyah tayt çıkarıp giyindim ve ayağıma beyaz spor ayakabımı geçirdikten sonra makyaj masama doğru ilarledim. Yüzüme hafif bı makyaj ve saçimi at kuyruğu yapıp odamdan çıktım.
Merdivenlerden aşağı inip mutfağa geçtim. Henüz kimse uyanmamıstı hemen birkaç birşey atistirip ahıra Rüzgarımın yanına doğru ilerledim.
Bugün Rüzgarımla biraz dolaşip kafa dağitmak istiyorum. Hem zaten Rüzgarla Siirtin tozunu attirmayalı çok oldu.
"Oğlum nasılsın."diyip basıni okmşamaya başladım "Seni çok özledim uzun zaman oldu senle buraların tozunu attırmayalı. Ne dersin bugün tekrar eskisi gibi buraların tozunu attıralımı" diyince hemen kişneyip şaha kalktı . "Oğlum tamam sakin ol hadi gel gidelim ozaman" diyip sırtına tam binecekken telefonuma bir mesaj geldi mesaj Helen dendi
"Arinim yarım saate göl kenrında bulusak seni çooooook özledim"
Diye mesaj atmıs helen ona gelceğime dair mesaj atıp rüzgarla beraber Siirtin tozlu yollarında koşmaya başladık.Helen ve Rüzgar bu hayattaki tek sırşalrım
o iki olmasa ben kendimi yasaymiyacakmıs gibi hissediyorum. Çünkü bir derdim , kederim, sıkntım olsa hep Helen ile Rüzgar yanımdaydı.Yarım saatlik yolun ardından nihayet Helenin bahsettiği göl kenarına gelmiştik . Rüzgarı bir ağaç bağlayıp sesizce helene doğru yaklaşıp yanağına sulu bir öpücük bırakıp karşısına oturdum.
"Keçe ben sana kaç defa diyorum yanağımı öpme diye sevmiyorum one öyel mıç mıç ıyyhh" (keçe "kız")
Helenin benim onu böyle öpmemi sevmediği için bilerek öpüyordum.
Seviyorum onu böyle sinirlendirmeyi napim. (Dhhshshsxhhs)"Hee bilmemi ö yüzden öpüyorum ya " diyip kahkah attım . Helen ise bana sinirli sinirli bakıp duruyor.
"Ee ne yapiyon nasılsın uzun zaman oldu görüşmeyeli seni özledim keçe ""He canım he kessin özledin beni ariyom acmiyon mesaj atiyom acmiyon ama beni özledin he Arîn xanim " dedi Helen
Hakklı ailelerimiz arasındaki düsmanlık yüzünden biz helenle görüsemiyorduk . Eğer ailelerimiz bizim görüştüğümüz ögrenirlese busefer daha büyük bir savaş olur aralarinda . O yüzden gizli gizli buluşuyoruz hep
"Ne yapayım keçe eğer bizim bulustuğumuzu bilirlerse olacakları sende biliyin " dedim
"Haklısın Allah bilir aralaındaki bu husumet ne zaman sona erer " dedi Helen üzüntü dolu bir sesle. Onlar sayesinde bu topraklarda huzur namına birşey kalmadı."Ee senin Aran ağabeyin gelmiş İstanbul dan niye geldi hayırdır İnşallah kötü birşey yoktur"dedim. Helenin ağabeyi aşiretin başina geçip düşmanlıga oratak olmak için İsatan bula gitmişti buralarada çok az uğrar zaten Aran ağa buralara geldiği zaman hiç kimseye görünmeden tekrar İstanbul'a gidiyor . Yani demem o ki adam ın ruhu var ama kendisi yok (hdhdhdjddjjdjdjr)
"Evet geldi Aran ağabeyim. Babam cağirdi bende bilmiyorum ama bu sefer çok büyük kavaga ettiler Arîn "dedi
"Bence Hamit ağa Aran ağa ile ağalık konusunda kavaga ettmistir. Zaten senin söyledigine göre ağabeyin ile sürekli ağalık konusunda kavga ediyormuş baban "dedim acaba bu sefer ne olduda bu kadar büyük kavga etmişler."Bilmiyom Arîn ama kötü birşey olacakmış gibi hissediyorum" dedi helen
"Dertlenme sen yetişkin insalar hallederler aralarındaki mevzu her neyse ... Ya biz buraya hasret gidermek için geliyoruz ama konuştuğumuz şeye bak ya " diyip güldüm Helenin içinin rahatlatmak için ."Ee sizin konaktakiler nasıl?" Diye sordu helen . Ama Helenin aslida konaktakileri sormadığini aslida Akın ağabeyimi sorduğunu cooook iyi biliyorum çünkü ne zaman Akın ağabeyimin adı geçse gözlerin içi parlıyor .
"Hmm iyi Akın ağabeyim oda seni düşünüyor gece gündüz ne yapsın " bu dedgim şeyin ardindan gür bır kahkah attım "Ya ben ağabeyini mu sordum hem ben ne yapayım seni ağabeyini ya "diye çemkirdi.
" Tabi tabi kessin ağabeyimi kastetmedin sadece ben yanlıs anladım . " Diyip tekrar sırttım.
"Arrrriiiinnn" diye bağırdı helen . Evet şimdi benim burdan kaçmam gerek çünkü helen şu anada kırmızı görmus boğa kadar sinirli .
"Tamam keçe ya niye hemen sinirelniyon"
"E sende sinirlenecegim şeyler yapma Arîn xanim " dedi hanfedi hazretleri (vhshhhhzjzjjx)
"Hadi kalkalım artık konaktakiler yoklugumu fark etemeden" diyip ayağa kalktım
Helnde ayağa kalkıp "Hadi görüşürüz . Kendine iyi bak o telefona bakmayida ihmal eteme " dedi
"Tamam keçe tamam Akın agabeyimede selam söyelerim"
"ARİİİİİİİNNNNN"
Evet canıni seven kaçsın. Koşarak Rüzgara binip helene el salliyark konağa doğru yol aldım.
*****************************************
Evett ilk kurgumu geciktirdigim için özür dilerim .
Eğer bi aksilik çıkmazsa haftada bir yada iki bölüm yayınlamaya çalışacağım.
Herkese iyi okurlarrr 😘😘❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARÎN
RandomAilesi icin hiç tanımadığı düşmanının oğlu ile evlenmek zorunda kalan doktor ARİN 'in hikayesi .