Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya Reis ~
Kalender, "Sabah sabah helva mı yaptın sen?" dedi ve yanıma gelip bana sarıldı. Sarma iç harcını karıştırırken "Evet, yer misin?" diye sordum.
"Canın mı çekti? Söyleseydin ya bana." Helin'in kapıdan bizi izlediğini fark ettiğimde, Kalender de ona doğru döndü.
Kaşlarını çatıp, "Sabah sabah ne işin var senin burada?" diye sordu. Ne kadar naziksin kocacığım. Dirseğimle dürtüp Kalender'e imalı şekilde baktım.
"Sen bilmiyorsun bunu, sabahın köründe damladıysa kesin bir şey isteyecektir." diyerek bana baktı. Evet benden istemeye geldi, ama ben senin için kabul etmedim kocacığım. Arkandan yeterince iş çeviriyorum, bunu da listeye ekleyemem.
"Ya abicim aşk olsun, yengeme yardıma geldim." dedi Helin de. He canım kesin yardıma geldin, asla yardım istemiyorsun.
Kalender ikimize bakıp, "Hadi öyle olsun bakalım." dedi. Kısmet abla, "Kahvaltı hazır Kalender bey." dediğinde masaya geçtik.
Kahvaltımızı ederken, "Sabah beni neden uyandırmadın? Hani sporu birlikte yapacaktık?" diye sordum.
"Dün biraz halsiz gibiydin kıyamadım. Yarın yaparız güzelim, olur mu?" diyerek saçlarımı okşadı. Ben olumlu olarak kafa sallarken, Helin bize imrenerek bakıyordu.
"Ne kadar tatlı oldunuz siz öyle ya. Abi, yengemin yanında inanılmaz mutlu gözüküyorsun. Maşallah size." dedi. Ben de kahkaha atarak Helin'e göz kırptım.
Kahvaltıdan sonra Kalender telefonunu kontrol edip yerinden kalktı. "Akşam görüşürüz Helin, karımı yorma." Helin göz devirerek, "Aşk olsun abi." dedi.
Ben de Kalender'in arkasından giderek yukarıya çıktım. "Güzelim buradan uğurla sen beni." dedi Kalender.
Kapıya çıkmayayım mı? Neden? Üstümü kontrol ettiğimde hâlâ geceliğim ve onun üstünde sabahlığım olduğunu fark ettim.
"Kıskancım diyorsun?" dediğimde, belimden kavrayarak beni kendisine çekti. "Sadece adamlarıma yazık olmasın istiyorum. Bu güzellik karşısında büyülenmeyecek kimse yok." dedi. Aslında gönlümü almaya çalışıyordu.
"Helin gelince üstümü değiştirmeye vaktim olmadı."
"Evimizde nasıl rahat ediyorsan öyle, benim için önemli olan sensin. Ayrıca adamlarıma güvenirim Arya, kafalarını kaldırmazlar. Ama ben onların yanında seni böyle öpemem." dedi ve dudaklarıma yaklaştı.
Kıkırdayarak kafamı geriye çektim. Elimle hafifçe göğsüne vurup, "Sabah yatakta uğraşamadın diye mi böyle yapıyorsun?" diye sordum.
Dalga geçerek, "Kim demiş? Nasıl uyuduğunu bir bilsen ohooo." dedi.
"Akşam erken gelmeye çalış, bu ilk aile yemeğimiz." dediğimde kafasını sallayarak, "Emredersin karıcığım." dedi.
Şımarık bir tavırla, "Onu iyi ederim işte." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK (+21) - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +21 detaylı anlatılan cinsellik ve cinayet, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve maf...