1

8.6K 20 2
                                    

Sofie,budak yang cantik dan selalu menjadi perhatian orang ramai di kampung sebelah maknya.Dia merupakn seorang perempuan kacukan melayu dan rusia yang berusia 13 tahun.Sofie memang cantik sejak dia kecil lagi sehingga kan ramai yang ingin Sofie menjadi menantu mereka jika Sofie dah besar nanti.

Sofie memang baik budaknnya dan memang masih innocent.Selalunya kalau time cuti sekolah,mereka akan balik ke kampung atuk sebelah mak.Kadang2 mereka akan tinggalkan Sofie dengan atuknya sendirian jika parents dia sibuk bekerja ataupun outstation.Tetapi kali ini,hanya ibu Sofie dan Sofie sahaja balik ke kampung untuk cuti sekolah musim pkp ini.Ayah Sofie memang sibuk bekerja di Rusia kerana ada syarikat sendiri disana kadang2 hanya berjumpa 10 kali setahun manakala ibu Sofie hanya bekerja sebagai doktor.

Apabila sudah sampai rumah atuk Din(ayah ibu Sofie),ternampak Ayu(ibu Sofie)memeluk atuk Din dengan eratnya sehinggakan atuk Din meramas punggung Ayu yang bulat itu.Sofie kehairanan akan kejadian tersebut tetapi dia mendiamkan diri lalu masuk ke bilik atuk Din.Untuk pengetahuan korang,Ayu,Sofie dan atuk Din tinggal dalam satu bilik yang sama.Kalau ada Adryan(ayah Sofie),mereka akan tidur di bilik yang lain.Sofie juga hairan akan tentang tersebut tetapi hanya mendiamkan diri.

Sofie berasa bosan di bilik atuk Din lalu keluar dari bilik secara senyap2.Ketika berada di ruang tamu,Sofie tidak nampak akan ibunya dan atuk Din.

"Mana mama dengan atuk?tadi bukan main lagi bersembang dekat sini"kata Sofie dan tiba2 dia berasa kehausan lalu pergi ke dapur untuk minum tetapi dia berjalan dwngan perlahan2 apabila mendengar suara erangan daripada seseorang.Sofie mendekatkan lagi tubuhnya ke pintu ruang dapur dan melihat ibunya dan atuk Din sedang kusyuk berciuman di tepi singki.Seluar dan seluar dalam ibunya sudah berada di paras pahanya.Tangan atuk Din lincah bermain dengan kelintit ibunya sampaikan ibu meraung kesedepan.

"Ahh ahhh sayang..laju lagi sayang...ehhmmm ahhhh"kata Ayu yang memejamkan matanya,merasa kenikmatan yang telah lama tak dirasainya."Kenapa mama panggil atuk Din sayang?bukannya mama selalu panggil papa sayang?"Sofie kehairanan lalu mengintip perbuatan sumbang mahram oleh kedua2 anak dan ayah tersebut.Ayu kemudian membuka sarung pelikat ayahnya dan bermain dengan batang besar atuk Din walaupun dah berusia tetapi batang atuk din memang besar.

"ahhhhh sayang..sedapnye...hmmmm laju lagi laju"kata atuk Din dekat Ayu.Ayu mengikut akan arahan ayahnya dan melajukan lagi pergerakannya dia menghisap batang atuk din macam menghisap batang aiskrim.Ayu dapat merasakan yang ayahnya akan melepas dan dia melajukan lagi pergerakannya dan air mani atuk din pancut di dalam mulut Ayu.

"hmmm..banyak nye sayang..lama ke tak pancut?"tanya Ayu sambil menelan air mani atuk din.
"Lama la..dah berapa bulan sayang tak balik?air mani ni untuk sayang jer"kata atuk din dan mendirikan si Ayu yang duduk kangkang tadi.Dia meletakkan badan Ayu di meja makan sambil mebuang seluar serta seluar dalam Ayu ke lantai dan mengkangkangkan kaki Ayu sambil menjolokkan batangnya ke dalam lubang pussy Ayu."Ahhhhh hmmmmmm...lama tak rase batang sayang yang besar ni"kata Ayu.Ayu mengaku bahawa batang atuk din besar sedikit daripada suaminya,menyebabkan Ayu addicted dengan batang atuk din.

"Samelah sayang..lama dah tak rasa pussy ketat sayang"kata atuk din.Sofie yang dari tadi tercegat di belakang pintu dapur tertanya2 apa yang dibuat oleh ibu dan atuknya.Apa nama perbuatan mereka berdua??kenapa riak muka ibunya macam sakit tapi macam tak sakit??lalu dia beranikan dirinya untuk berhadapan dengan ibu dan atuk din.

"apa yang mama dengan atuk din buat ni?"tanya Sofie dengan muka innocentnya ke arah ibu dan atuk din.Aktiviti ibu dan atuknya terhenti lalu memandang ke arah Sofie.Ayu berasa takut lalu menolak ayahnya tetapi ayahnya tak bergerak langsung tetapi memulakan gerakan mendayung masuk keluar masuk pussy Ayu yang ketat itu.Ayu menggelengkan kepalanya untuk menandakan berhenti sebab dia takut yang Sofie akan bagitau perkara ini dekat suaminya.Manakala atuk din hanya tersenyum sinis dan melajukan dayungan itu membuat Ayu mengeluarkan desahan yang seksi.

"Atuk tengah urut mama kamu ni..mama kamu sakit"balas atuk din sambil senyum nakal ke arah Sofie.Sofie mengerutkan keningnya,sakit??"mama sakit apa tuk din?"tanya Sofie."Mama Sofie sakit pussy sebab lama tak kena jolok dengan pelir yang besar"kata atuk din.Ayu hanya mendiamkan diri dan membiarkan ayahnya menghandlekan perkara ini dan menikmati batang ayahnya yang besar telah rakus masuk keluar dari pussynya yang basah itu.

"Sakit pussy??mama okay ke?kenapa muka mama macam sakit jer?"tanya Sofie."Yer..mama sakit pussy tu sebab atuk din tolong urutkan pussy mama.Mama okay jer"kata Ayu sambil senyum ke arah ayahnya.Sofie hanya menganggukan kepalanya tanda faham tetapi kenapa atuk din perlu urut mamanya di atas meja makan?kan tak elok

"kenapa atuk din urut mama atas meja makan?kenapa tidak dekat ruang tamu?"tanya Sofie yang duduk dekat kerusi sambil tengok atuk din urut pussy mamanya tetapi kenapa tidak menggunakan tangan untuk urut pussy mamanya?"sebab pussy mama sakit sangat tadi..tak sempat nak ke ruang tamu"tipu atuk din,Sofie hanya menganggukan kepalanya.

"sayang..abah nak pancut ni"kata atuk din sambil meramas buah dada Ayu"samalah sayang..nak pancut ni..pancut jer kat dalam.Sayang rindu nak rasa air mani sayang penuh dalam rahim sayang"kata Ayu.Sofie melihat akan perbuatan mama dan atuknya."Arrghhhhh!!"jerit Ayu dan atuk din menandakan mereka berdua sudah pancut dan badan Ayu mengetar setelah menerima banyak air mani yang dipancut oleh ayahnya.Sofie mengerutkan keningya,takut yang mamanya sakit dibuat oleh atuknya.Atuk din mengeluarkan batang yang sudah kecil itu dari pussy Ayu,air maninya keluar melimpah dari pussy Ayu tetapi Atuk din memasukkan balik air maninya ke dalam pussy Ayu dengan menggunakan jarinya.Dia menginginkan Ayu mengandung cucu or dikatakan anaknya?

"atuk..apa benda putih yang keluar dari lubang tu?"tanya Sofie yang curious akan benda tersebut."Ouh ini dipanggil air mani..ubat untuk menghilangkan rasa sakit pussy mama Sofie"jawab atuk din sambil memakai balik sarung pelikatnya.Ayu memakai balik seluar dalamnya dan seluar yang berada di atas lantai sambil tersenyum ke arah ayahnya,orang yang sangat disayanginya setelah arwah ibu telah meninggalkannya ketika melahirkan Ayu."Ouhh..jadi mama okay dah ni?"tanya Sofie sambil memegang tanya ibunya."Yer baby..mama okay dah ni"balas Ayu.

"Tapi baby..jangan beritahu benda ni dengan daddy tau..ini hanya mama atuk din dan Sofie jer yang tahu benda ni understand?"tegas Ayu ke Sofie.Sofie menganggukan kepalanya menandakan faham."Mama..kalau pussy Sofie sakit..sapa tolong urutkan?"tanya Sofie.Atuk din gelak kecil lalu meramas tumbung bulat Ayu"takpe..atuk boleh tolong urutkan untuk Sofie..tapi tunggu Sofie dah matang la"kata atuk din lalu masuk ke bilik mandi.Sofie hanya mengangguk kepala lalu beredar ke ruang tamu.Ayu hanya tersenyum lalu pergi ke bilik mandi yang tak berkunci itu.

※※※※※

Bersambung

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SofieWhere stories live. Discover now