H1

245 14 4
                                    

SCARLET (zie foto)
Een zachte lage sexy grom verliet zijn mond en ik keek hem lustvol aan. Ik zette de fles wodka aan de kant en hij begon me hevig te tongen. Ik wreef sensueel door zijn haar en toen we even een adempauze namen beet ik zacht in zijn oor. En hij gromde nog eens. "Scarlet hoer kom hier en geef me die fles wodka!"schreeuwt casey naar me terwijl ze het steegje naast de fuifzaal ook komt ingelopen. Pfff wat is ze toch een momenten verpester! Odius verbrak het oogcontact waardoor in zijn snachts zo mooie grijze ogen niet kon zien. Bij odius moest je je kans snachts grijpen want het lijkt wel of de nacht hem een rustgevend gevoel geeft ofz. "Geef me nu die GODVEDOMSE FLES!" Schreeuwt ze terwijl ze nu naast me in men oor staat te schreeuwen. Met een pijnlijk gezicht wrijf ik over mij slapen en ik heb zin om de fles naar haar hoofd te gooien. Ik geef haar de fles en ze neemt er 4 grote slokken van waarna Odius de fles ook pakt en nog wat drank in mijn mond giet waarna hij de restjes die in mijn mondhoeken hangen weg likt. Casey trekt de fles uit zijn handen en begint hevig te drinken. En alsof de sfeer nog niet niet goed genoeg is komt nu ook Charlotte het steegje ingelopen. Odius gaat op de vuilbak die er staat zitten en trekt mij op zijn schoot ik voel hoe zijn je weet wel wat hard in zijn broek zat. Charlotte trekt de fles uit cadeaus handen en casey begint hevig te protesteren. "GEEF DAT TERUG!"schreeuwt ze terwijl ze het uit Charlottes handen wil trekken maar er niet aankan omdat Charlotte de fels in de lucht houd en casey veel kleiner is dan haar. Charlotte plaatst haar lippen tegen de fles en begint hevig te drinken, als ze de fels weer weghaalt begint ze hevig te lachen en ze staat nogal wankel op haar benen stond. Achter Charlotte komt ook Lowe het steegje binnen. Volgens mij en Casey had hij een cruch op Charlotte en voor Charlotte haar evenwicht verliest en met een smak op de grond zou vallen vangt Lowe haar op. "KRULLENBOL!"roept ze enthousiast. Lowe trekt een geïrriteerd gezicht, hij was nogal onzeker over zijn haar en vond zijn krullen niet leuk. Ik zie hoe casey de fels weer had gepakt en nog enkel slokken dronk. Charlotte daar integen had het te druk met Lowes gezicht onderzoeken. Ze wreef met haar hand over zijn gezicht en ze hadden nu al een helle tijd oogcontact. Ik liet men hoofd op Odius borstkast rusten en bekeek de 2. Odius nestelde zijn gezicht ik mijn Haaren en zijn ademhaling die mijn huid raakte liet mijn haartjes recht staan. Ik zag hoe Charlotte zich nu steeds dichter en dichter naar Lowes mond begaf. Dit was het moment! Charlotte wou net haar lippen tegen de zijnde aandrukken maar Lowe trok zich weg en zei:"jullie zijn dronken! We gaan nu meteen naar huis!" (Ik, casey, Charlotte en Lowe woonde allemaal in het zelfde huis. Hij trok Charlotte en Casey met zich mee en daar struikelde Casey weer eens over haar eigen voeten. Ze Belande hard op de grond maar begon hard te lachen wat ook Charlotte deed en ik ook. Toen had Lowe door dat ik niet gevolgd was en hij zei:"jij komt ook mee!"Ik kroop met een zucht van Odius schoot af en keek hem aan. Zijn ogen waren triest en ik kuste hem lief op de mond. Ik wou naar Lowe toe lopen maar hij hield mijn hand vast en trok me terug naar men toe. "Ik zorg wel voor haar"zei hij tegen Lowe die even knikte en dan wegliep. Lowe en Odius kwamen meestal niet overeen maar als Beta van de roedel moest hij wel hem zijn zin laten doen. Odius trok me dicht tegen zich aan en ik keek naar boven in zijn mooie grijze ogen. Ik voelde mijn hardslag versnellen. Waarom wou hij dat ik bleef? Het was zo vervelend dat Odius geen aparte wolf had. Hij wa see wolf en de wolf was hem, waardoor zijn ogen ook niet verkleurden dus ik wist niet wat er in hem om ging. Hij streelde zacht over mijn haar en nam me daarna op in bride-style. Ik hield mijn hoofd tegen zijn borstkas en zijn hart gaf me een rustgevend gevoel. Hij liep naar zijn huis opende de deur en liep de trappen op. Hij zette me zacht op zijn bed neer en keek hem onzeker aan. Wat was hij van plan! Wou hij seks hebben! Daar was ik niet klaar voor! Odius duwde me plat op het bed en ging over me heen staan hij zocht mijn mond op en begon me hard te zoenen en ik zoende terug. Onze zoen was heel lang en gepassioneerd. Ik wreef met mijn handen door zijn haar en toen we even een adempauze namen deed hij zijn T-shirt uit en ik keek nu uit op een prachtig gespierd lichaam. Ik zat vol lust ookal wist ik dat hij niet mijn mate was... maar ik had geen zin om een mate te vinden dat zou al mijn vrijheid weg nemen. Ik wreef over zijn sixpack en ik zag hoe hij genoot van mijn aanrakingen. Zachtjes begon hij nu ook mijn T-shirt naar boven te doen maar ik hielt hel tegen ik wou niet dat hij men litteken zag. Mijn lichaam was verminkt van mijnoor tot aan mijn vorsten had ik een litteken en ik schaamde me er voor. "Wat is er?"zei hij terwijl hij me onbegrijpend aankeek. Ik wende mijn blik af z'n wreef over mijn litteken."Je wil men lichaam niet zien"Ik keek hem terug aan en hij begreep er nog minder van. "Scarlet je bent prachtig...en wat het ook is het kan men niet schelen" Hij begon weer rustig aan mijn T-shirt te friemelen en hij keek me aan,bezorgt omdat ik dat zei. Ik stond namelijk bekend om een echte slet te zijn. Ik verdronk bijna elke dag mijn verdriet en ik was rebels. Door de drank papte in meestal met random gasten aan maar het ging steeds tot kussen...niet verder. Ik wou nog niet verder,daar was ik niet klaar voor...
Hij trok men T-shirt elegant uit en mijn litteken kwam tevoorschijn. Hij staarde er naar en bedekte het daarna. "Zie je wel..."zei ik zacht terwijl ik moest terugdenken aan die verdomd moeilijke tijden. Odius trok mijn handen weg en deed mijn haar dat ik altijd over mijn rechter schouder droeg naar achter. Hij keek nog eens naar het litteken van mijn borsten tot mijn oor en hij boog zacht naar mijn oor. "Het kan me niets schelen babe" Tintelingen kwamen weer tevoorschijn en hij wreef zacht over mijn buik naar mijn bh. Hij ging met zijn hand naar mijn rug en duwde me dicht tegen zich aan waarna hij mijn bh opende en mijn borsten er uit floepte. Dit voelde zo verkeerd maar ook zo goed. Hij keek me aan alsof hij om toestemming vroeg om ze aan te raken en ik knikte. Zacht liet hij zijn handen vanop mijn heupen naar mijn borsten gaan hij begon ze zacht te kneden en ik genoot er van. We verzakte weer verzeild in een lange tongzoen terwijl hij nog wat met ze speelde. Hij onderbrak de zoen en begon mijn borsten te likken, hij was zo lief en hot snachts terwijl hij overdag een gemene jerk was. Ik genoot van het moment wannee hij zachtjes in mijn tepel beet en ik onderdrukte een kreuntje. Ik was zo dronken als iets en ik liet het maar gebeuren.
---------------------
Bedankt voor het lezen hopelijk vonden jullie het tot nu toe al een leuk boek. Volgende hoofdstukken zullen ook meer gaan over de ander personages maar ik hoop dat jullie het al leuk vonden.
Ily all💋
Like?comment?follow?

HOLLOW |on hold|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu