(▰∀◕)ノ
𝙎𝙚𝙡𝙖𝙢𝙡𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙧𝙠𝙚𝙨𝙚 𝙚𝙛𝙚𝙣𝙞𝙢!
𝙏𝙖𝙨𝙡𝙖𝙠𝙩𝙖 𝙙𝙪𝙧𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝙖 𝙙𝙖𝙮𝙖𝙣𝙖𝙢𝙖𝙙𝜾𝙢 𝙗𝙪 𝙛𝙞𝙘𝙞𝙣 𝙗𝙖𝙯𝙚𝙣 𝙞𝙡𝙝𝙖𝙢 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙙𝙚𝙙𝙞𝙢 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩?𝙊𝙮 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙖𝙙𝙖 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙖𝙙𝙖 𝙤𝙮 𝙜𝙚𝙧𝙘̧𝙚𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙚𝙢𝙚𝙜̆𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙠𝙖𝙧𝙨̧𝜾𝙡𝜾𝙜̆𝜾 (ᗒᗣᗕ)՞
𝙎𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙖𝙨̧𝙠𝜾𝙢 𝙄̇𝙩𝙖𝙙𝙤𝙧𝙞'𝙣𝙞𝙣 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙡𝙞𝙜̆𝙞𝙣𝙞 𝙙𝙤𝙨𝙩𝙙𝙤𝙜̆𝙧𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙨𝜾𝙩𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙘̧𝙖𝙡𝜾𝙨̧𝙖𝙘𝙖𝙜̆𝜾𝙢 𝙑𝙀 𝙮𝙣'𝙢𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙙𝙖 𝙤𝙡𝙨𝙖 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞'𝙮𝙚 𝙮𝙖𝙠𝜾𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙖𝙡𝙖𝙘𝙖𝙜̆𝜾𝙢.(𝘬𝘢𝘭𝘦𝘮 𝘺𝘰𝘬 𝘢𝘮𝘢 𝘰𝘭𝘴𝘶𝘯)
𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙠𝙞𝙯 𝙠𝙖𝙧𝙙𝙚𝙨̧𝙞𝙯 𝙗𝙪 𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖!
"𝙃𝙖𝙧𝙪𝙠𝙤" 𝙨𝙞𝙯𝙞𝙣 𝙗𝙪 𝙚𝙫𝙧𝙚𝙣𝙙𝙚𝙠𝙞 𝙖𝙙𝜾𝙣𝜾𝙯. 𝘽𝙖𝙗𝙖𝙣𝜾𝙯𝙖 𝙘̧𝙤𝙠 𝙗𝙖𝙜̆𝙡𝜾𝙨𝜾𝙣𝜾𝙯 𝙫𝙚 𝙗𝙪 𝙝𝙪𝙮𝙪𝙣𝙪𝙯 𝙨𝙞𝙯𝙞 𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚𝙞 𝙙𝙚𝙣 𝙪𝙯𝙖𝙠𝙡𝙖𝙨̧𝙢𝙖𝙣𝜾𝙯𝙖 𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙤𝙡𝙪𝙮𝙤𝙧. 𝘼𝙢𝙖 𝙤 𝙨𝙞𝙯𝙞𝙣 𝙤𝙣𝙖 𝙠𝙖𝙧𝙨̧𝜾 𝙢𝙚𝙨𝙖𝙛𝙚𝙡𝙞 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙣𝜾𝙯𝙖 𝙩𝙖𝙗𝙞𝙞 𝙠𝙞 𝙪𝙢𝙪𝙧𝙨𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙫𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙪̈𝙧𝙡𝙪̈ 𝙜𝙤̈𝙨𝙧𝙚𝙧𝙚𝙘𝙚𝙠.
"𝙏𝙤𝙟𝙞 𝙣𝙚 𝙖𝙡𝙖𝙠𝙖? 𝙊 𝙗𝙞𝙯𝙞 𝙗𝜾𝙧𝙖𝙠𝜾𝙥 𝙜𝙞𝙩𝙢𝙚𝙙𝙞𝙢𝙞 𝙤𝙘̧" 𝙙𝙞𝙮𝙚𝙘𝙚𝙠𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯 𝙝𝙖𝙮𝜾𝙧 𝙚𝙛𝙚𝙣𝙞𝙢 "𝙗𝙞𝙯𝙞" 𝙗𝜾𝙧𝙖𝙠𝙢𝙖𝙙𝜾. 𝙆𝜾𝙯𝜾𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙗𝙖𝙜̆𝙡𝜾𝙮𝙙𝜾 𝙫𝙚 𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙞𝙯𝙞 𝙝𝙖𝙩𝜾𝙧𝙡𝙖𝙙𝜾𝙠𝙘̧𝙖 𝙮𝙖𝙣𝜾𝙢𝜾𝙯𝙖 𝙪𝙜̆𝙧𝙖𝙧, 𝙮𝙖𝙨̧𝜾𝙮𝙤𝙧 𝙢𝙪𝙮𝙪𝙯 𝙙𝙞𝙮𝙚 𝘽𝘼𝙆𝘼𝙍𝘿𝙄.
𝘼𝙨𝙡𝜾𝙣𝙙𝙖 𝙗𝙞𝙯𝙚 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙗𝙖𝙜̆𝙡𝜾 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝜾𝙣 𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣𝙞
𝙕𝙚𝙣'𝙞𝙣 𝙠𝙡𝙖𝙣𝜾𝙣𝜾𝙣 10 𝙜𝙤̈𝙡𝙜𝙚 𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙡𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙜𝙪̈𝙘𝙪̈𝙣 𝙗𝙞𝙯𝙙𝙚
𝙊𝙡𝙙𝙪𝙜̆𝙪𝙣𝙪 𝙙𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙣𝙢𝙚𝙨𝙞𝙮𝙙𝙞. 𝙔𝙖𝙣𝙞 5-6 𝙮𝙖𝙨̧𝜾𝙣𝙙𝙖 𝙡𝙖𝙣𝙚𝙩 𝙜𝙪̈𝙘𝙪̈𝙢𝙪̈𝙯𝙪̈ 𝙖𝙘̧𝜾𝙜̆𝙖 𝙘̧𝜾𝙠𝙖𝙧𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙮𝙚𝙩𝙚𝙣𝙚𝙜̆𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙫𝙖𝙧𝙙𝜾.𝙔𝙖𝙣𝙞 𝙗𝙪 𝙮𝙪̈𝙯𝙙𝙚𝙣 𝙏𝙤𝙟𝙞 𝙗𝙞𝙯𝙞𝙢 𝙪̈𝙨𝙩𝙪̈𝙢𝙪̈𝙯𝙚 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙘̧𝙤𝙠 𝙩𝙞𝙩𝙧𝙚𝙙𝙞...
𝙏𝙖𝙢 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 4,5 𝙮𝙖𝙨̧𝜾𝙢𝜾𝙯𝙙𝙖 𝙡𝙖𝙣𝙚𝙩 𝙜𝙪̈𝙘𝙪̈𝙢𝙪̈𝙯𝙪̈ 𝙖𝙘̧𝜾𝙜̆𝙖 𝙘̧𝜾𝙠𝙖𝙧𝙩𝙩𝜾𝙠 𝙫𝙚 𝙗𝙖𝙗𝙖𝙢𝜾𝙯𝜾𝙣 𝙘̧𝙤𝙠 𝙞𝙮𝙞 𝙗𝙞𝙧 𝙢𝙞𝙠𝙩𝙖𝙧𝙙𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙖 𝙠𝙤𝙥𝙖𝙧𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙥 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙠.𝙍𝙖𝙝𝙢𝙚𝙩𝙡𝙞 𝙤̈𝙡𝙢𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙤̈𝙣𝙘𝙚; 𝙠𝜾𝙯𝜾𝙣𝜾𝙣 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜̆𝙪𝙣𝙪 𝙫𝙚 𝙤𝙣𝙪𝙣 𝙞𝙮𝙞 𝙗𝙞𝙧 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩 𝙮𝙖𝙨̧𝙖𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝜾 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙙𝙞𝙜̆𝙞𝙣𝙞 𝙂𝙤𝙟𝙤'𝙮𝙖 𝙨𝙤̈𝙮𝙡𝙚𝙙𝙞. 𝙉𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙙𝙪̈𝙨̧𝙢𝙖𝙣 𝙤𝙡𝙨𝙖𝙡𝙖𝙧𝙙𝙖 𝙂𝙤𝙟𝙤 𝙗𝙞𝙯𝙚 𝙗𝙖𝙠𝙢𝙖𝙮𝜾 𝙠𝙖𝙗𝙪𝙡 𝙚𝙩𝙩𝙞.
𝙔𝙖𝙨̧𝙖𝙙𝜾𝙜̆𝜾𝙢𝜾𝙯 𝙚𝙫𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙙𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙖𝙠𝙩𝜾 𝙏𝙤𝙟𝙞'𝙣𝙞𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙫𝙚𝙡𝙚𝙙𝙞 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙫𝙖𝙧𝙢𝜾𝜾𝜾𝙨̧.
"𝘽𝙖𝙘𝙠 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙗𝙪 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧"
𝘽𝙖𝙗𝙖𝙘𝜾 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝜾𝙯𝜾𝙯 𝙗𝙪 𝙮𝙪̈𝙯𝙙𝙚𝙣 𝙞𝙠𝙞𝙯 𝙠𝙖𝙧𝙙𝙚𝙨̧𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙈𝙪𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙙𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙞𝙨̧𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯. 𝙊𝙣𝙪𝙣 𝙝𝙖𝙧𝙞𝙘𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙤𝙡𝙜𝙪𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙡𝙞𝙜̆𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜̆𝙪 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙪̈𝙨𝙩 𝙨𝜾𝙣𝜾𝙛𝙡𝙖𝙧 𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙮𝙞 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙨̧𝜾𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯.
𝙃𝙚𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙚 𝙉𝙖𝙣𝙖𝙢𝙞 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚𝙞𝙮𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙩𝙤𝙣𝙞𝙜̆𝙞𝙯(;'༎ຶٹ༎ຶ') 𝙮𝙖𝙨̧ 𝙛𝙖𝙧𝙠𝜾𝙣𝜾 𝙖𝙘̧𝜾𝙠𝙡𝙖𝙢𝙖𝙢𝙖 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙮𝙤𝙠 𝙘̧𝙪̈𝙣𝙠𝙪̈ 𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙮𝙖𝙘𝙖𝙠. 𝙔𝙞𝙣𝙚𝙙𝙚 𝙨𝙤̈𝙮𝙡𝙚𝙮𝙚𝙮𝙞𝙢 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙃𝙖𝙧𝙪𝙠𝙤 15 𝙮𝙖𝙨̧𝜾𝙣𝙙𝙖.
𝘽𝙪 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙠𝙪̈𝙘̧𝙪̈𝙠 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖𝙠 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙚𝙯𝙙𝙞𝙢 𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙣𝙞𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙣𝙜𝙖 𝙗𝙪 𝙮𝙖𝙨̧ 𝙨𝜾𝙣𝜾𝙧𝜾 𝙪̈𝙨𝙩𝙪̈𝙣𝙙𝙚 1. 𝙎𝜾𝙣𝜾𝙛 𝙤̈𝙜̆𝙧𝙚𝙣𝙘𝙞 𝙚𝙠𝙡𝙚𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨̧ 𝙗𝙪 𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣𝙡𝙚 𝙗𝙪 𝙠𝙪𝙧𝙖𝙡𝙖 𝙪𝙮𝙢𝙖𝙡𝜾𝙮𝜾𝙢.~(>_<~)
𝙄̇𝙨̧𝙩𝙚𝙚𝙚 fushiguro Haruko;
𝙃𝜾𝙠 𝙙𝙚𝙢𝙞𝙨̧ 𝙗𝙖𝙗𝙖𝙨𝜾𝙣𝜾𝙣 𝙗𝙪𝙧𝙣𝙪𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙙𝙪̈𝙨̧𝙢𝙪̈𝙨̧ 𝙚𝙫𝙩
𝙐̈𝙣𝙞𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝜾 𝙥𝙖𝙡𝙩𝙤 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙨𝙖𝙧𝙡𝙖𝙣𝙙𝜾. 𝙈𝙪𝙘𝙠 𝙨̧𝙚𝙛 𝙠𝙞𝙨𝙨
( ̄^ ̄)ゞ...
𝙏𝙖𝙣𝜾𝙩𝜾𝙢 𝙗𝙪 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧𝙙𝜾 𝙜𝙚𝙡𝙚𝙘𝙚𝙠 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙡𝙚𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙞𝙨𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 ♥︎𝙖𝙜̆𝙖𝙜̆𝙖𝙜̆𝙖𝙜̆♥︎
YOU ARE READING
𝑷𝒍𝒂𝒕𝒐𝒏𝒊𝒌 𝒊𝒌𝒊𝒛𝒍𝒆𝒓➪ ʏᴜᴜᴊɪ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
Fanfiction*•.¸♡ 𝗂𝗍𝖺𝖽𝗈𝗋𝗂 𝗑 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 ♡¸.•* @𝗄𝖾𝗅_𝗆𝖺𝗁𝗆𝗎𝗍_ Bu mükemmel kıza bu harikalar harikası kurguyu yazdığı için teşekkür ediyoruz!( ' ▽ ' ).。o♡ Megumi'nin ikiz kardeşi olan Haruko, abisini ölümden kurtaran çocuk ile tanışır. Onun tamame...