𝐏𝐨𝐯 : Sokakta beyaz tüylü bir kedi görüyorsun ve Gojo'ya olan benzerliği aklını başından alıyor.
𝐓𝐮̈𝐫 : Soft
»»————- ★ ————-««
»»————- ★ ————-««
Sokakta Gojo Satoru'ya benzer bir kedi görüyorsun. Beyaz ve yumuşacık bir kedi.
Ani heyecanın herkesin dikkatini çekti. Kediyi görmen bile gözlerinde yıldızlar oluşmasına yetti. Gözlerinde yıldızlarla, tüylü kedinin bir kaç metre önünde aniden durdun.
Tüyleri bembeyazdı. O kadar saftı ki, güneşin altında tıp ki bir kar gibiydi. Fırçalanmamış tüylerinde biraz kir var ama bu senin için sorun değildi.
O sana yaklaşıyor, onu incitmekten korkuyorsun, ama bu, kedi kendi avucuna sürtünene kadardı.
Gözlerin daha önce hiç olmadığı kadar parlıyor ve kediyi bebek pozisyonunda kollarına almadan önce ona doğru koşuyorsun.
Kedi mırıldanmaya başlıyor, gürleyen ses, seni adeta eritiyor. Kedinin gözleri güzel, parlak bir mavi olduğunu fark ettiğinde ona aşık oldun
"Ah? Bir kedicik mi?" Omzunuzun üzerinden eğilerek size yaklaşırken Shoko'nun sesi yankılanıyor. " Kız mı erkek mi?"
Bacaklarını biraz açarak aşağıya bakıyorsun. Erkek olduğunu öğrendiğinde daha da aşık oluyorsun.
Kediyi okşarken "Satoru..." diye mırıldanıyorsun.
"Satoru mu?" Suguru geliyor, sevimli kediyi görünce onunda gözleri hafifçe parlıyor.
"Satoru'ya benziyor değil mi?" Onu herkesin görmesi için daha yükseğe kaldırıyorsun, kedi protesto eder gibi miyavlıyor, patileri tekrar size dönme arzusuyla sallanıyor.
İkisi de ona analitik olarak bakıyorlar
"Evet öyle" diye fısıldıyor. Suguru da ona aşık olmuştu.
Shoko, "Kesinlikle onda Gojo'yu görüyorum" diyor.
"Bana benzeyen ne?" Satoru nihayet yaklaşıyor ve onu nasıl geride bıraktığınız konusunda yakınıyor.
Arkanı dönersin ve kediyi ona doğru işaret edersin. "Sana benzemiyor mu?"
Satoru yüzünü buruşturuyor. "Kirli görünüyor."
Alınmadın, kediyi tekrar kollarına aldın, kediye sevgiyle bakarken dudaklarını süsleyen tatlı gülümsemeyi fark edemedin.
"Bilmiyorum, sanırım gerçekten sana benziyor. Sana benzemesi çok tatlı. Onu yanımda tutmak istememi sağlıyor..." Sesindeki şefkat kimsenin dikkatinden kaçmıyor.
Satoru'nun yanakları kıpkırmızı. Suguru gülümserken, Shoko kıs kıs gülüyor.
Artık Satoru, kediyi ne kadar sevimli bulduğundan, özellikle de birbirlerine olan esrarengiz benzerliklerinin farkında, sizinle aynı fikirde: "Bana benziyor, değil mi?"
"Evet!" diye hemen katılıyorsun. Satoru parlıyor.
"İkimiz de çok tatlıyız, değil mi?" Shoko ve Suguru gülerek alay eder.
Yanağını kedinin yüzüne sürterken hayranlıkla, "Her şeyden çok," diye fısıldıyorsun.
Kedi için o kadar baygınsın ki ağzından çıkan kelimelerin farkına varmıyorsun.
Satoru şu anda bir ego yolculuğunda, "O zaman belki de onu gerçekten sahiplenmeliyiz!"
"Ben de öyle düşünüyorum. Böylesine muhteşem bir kediyi bırakma düşüncesi... Olamaz" Kedinin burun köprüsünü öpüyorsun.
"Onu sahiplenseydim'' diye fısıldıyorsun, Satoru'ya bakmadan önce kediyi bir kez daha havaya kaldırıyorsun, "Ona senin adını vermeme izin verir misin?"
Güneş arkanda ve üzerine turuncu bir parıltı saçarak mükemmel görünmeni sağlıyor. Üstelik gülümsüyorsun. Gojo'nun gözlükleri burnundan aşağı kayıyor, ağzı hafifçe açık. Ve o kesinlikle size aşık.
"Evet.. Verebilirsin" Nefes nefese kekeliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt