Nad mestom sa rozprestierala hviezdna obloha, žiariaca tisíckami iskrivými bodami. Ticho bolo prerušované iba šepotom vetra, ktorý prinášal vôňu kvetov z neďalekého sadu.
Emília stála na starom kamennom moste, ktorý spájal dve časti mesta. Bola to ona, kto vždy túžila po dobrodružstve a romantike. Ale v poslednom čase sa zdalo, že sa romantika vytratila, zanechávajúc jej len prázdne chvíle.
Jedného večera, keď sa slnko sklonilo za obzor, uvidela tieň, ktorý sa blížil po moste. Spočiatku bol len nejasnou postavou, ale čím bližšie bol, tým viac sa rozpoznávali rysy. Bol to muž s hlbokými očami a úsmevom, ktorý zahrial srdce všetkých žien.
Keď sa dostal na most, Emília sa nervózne usmiala. Muž zastavil a pozrel sa jej do očí, ako by hľadal odpovede na tisíc otázok. "Prepáčte, či vás obťažujem," povedal ticho, "ale nebol som schopný odolať, aby som vás neprišiel osloviť."Emília bola trochu zaskočená, ale zároveň cítila teplo v srdci. Začali spolu hovoriť a zistila, že majú veľa spoločných záujmov a snov. Muž jej povedal o svojich cestách a dobrodružstvách, zatiaľ čo Emília sa delila o svoje vášne a plány.
Dlhé hodiny trávili na moste, ponorení do rozhovoru a smiechu. Keď konečne padla noc, muž sa zdvihol a ponúkol jej ruku. "Mám pocit, že som našiel niečo vzácne a cenné," povedal, "a rád by som vás znova videl."
Emília vzala jeho ruku a usmiala sa. "Som rada, že si prišiel a oslovil ma," odpovedala. "Tiež by som ťa rada spoznala lepšie."
A tak začala ich vzájomná cesta, plná dobrodružstva, smiechu a romantiky. Starý kamenný most sa stal svedkom ich stretnutia a prvých krokov k láske, ktorá sa zrodila pod hviezdnou oblohou.
ČTEŠ
Pod hviezdnou oblohou (jednodielovka) 🇸🇰
רומנטיקהNašli spriznenú dušu pod nočnou oblohou plnou hviezd.