13-"Haklı Çıktın Minik Çocuk"

240 16 16
                                    

Jimin

"Hoseok evin önüne geldim zaten. Kapat artık."

"Geldin mi? Ne ara lan? Neyse ben sana kapıyı açmaya geliyorum ba-"

Telefonu yüzüne kapatmış cebime koymuştum. Sanki 10 dk sonra onu görmeyecekmişim gibi resmen tüm hayatını anlatmıştı.

Kapıya yaklaşınca, birden açılmış ve Hoseok üstüme atlamıştı bile. Beni her gördüğünde üstüme atlamak zorunda mıydı?

"Hoseok aşağı düşersek benden değil ona göre."

Sarılmayı bırakmış ve geri çekilmişti. Bana gülümseyerek bakması bütün sinirimi alıyordu. Onun gülümsemesini izlemek sizin tüm sorunlarınızı alıp götürürdü. Buna emindim.

"Yok düşmeyelim ikimizde. Hadi eve girelim."

Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girmiştim. Her yer dağınıktı ama buna hiç şaşırmamıştım. Taehyung başlı başına dağınıklıktı zaten.

"Taehyung evde değil demiştin. Ne zaman gelir?"

Omuz silkip televizyonun karşısında ki koltuğa oturmuş ve eline masada duran bir paket cipsi alıp yemişti. Telefonunda saati kontrol edip konuşmuştu.

"Birazdan gelir. Ayrıca seni böyle canlı kanlı pembe renkli görmek kalbime hiç iyi gelmedi. Söyleyeyim."

"O kadar da değil, abartma. Bende beğendim ama kalbime bir şey olmadı yani."

Bende yanına oturmuş elinde ki cipsten bir tane almıştım. Tam ağzıma götürecekken diyette olduğum aklıma gelmişti. Hoseok görmesin diye şekilden şekile girmiş ve en sonunda cipsi yemeden yok edebilmiştim. Daha doğrusu camdan dışarı atabilmiştim.

"Bence sen aynadan kendine bakmıyorsun. Mükemmel olmuş daha ne olsun. Benim onayımdan geçtin. Bakalım Taehyung'un kinden de geçebilecek misin?"

Sahi Taehyung görünce ne diyecekti? Meraklıydım şahsen. Aynı zamanda da heyecanlı.

"Geçerim geçerim. Hadi gel biraz etrafı toparlayalım sonra da hazırlanıp çıkarız."

"Jimin benim sana birşey demem lazım."

Ayağa kalkıp yerde ki paketi alacakken Hoseok'un konuşmasıyla geri diklemiştim. O da ayağa kalkmıştı. Bana bakarken biraz gergin olduğunu anlamıştım. Ama neden?

"Şey biz o gün Taehyung'la eve gelirken Jungkook'u gördük o da buralarda oturuyormuş biliyor musun?"

"Hayır bilmiyorum."

Heyecanlı heyecanlı konuşurken birden susmuştu. Neden ikiside böyle gergin olduklarında Jungkook'dan bahsediyordu?

"Doğru bilmiyorsun. Zaten nereden bileceksin ki. Neyse onunla karşılaştık sonra onu da....davet ettim. Ama hemen kızma. Sadece yakınlaşmak için."

Ne yani, partiye Jungkook'ta mı gelecekti? Bunu duymayı hiç beklemiyordum. Onu fazla sevmezdim daha doğrusu çok ısınamamıştım ona. Ama yine de partiye gelmesine gerek varmıydı, pek emin değildim.

"Peki Taehyung bu duruma ne dedi?"

"Biraz mırıldandı o kadar. Ayrıca bence o da Jungkook'a yavaş yavaş ısındı gibi."

"Nereden çıkardın bunu? Taehyung ondan da Yoongi'den de hoşlanamazdı."

"O gün onları konuşurken yakaladım. Zaten oradan davet ettim. Taehyung'la karşılaşmışlar sonra Jungkook ona eve kadar eşlik etmiş."

My Tear • YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin