"Kanka kalk da alışverişe çıkalım."
Jisung kafasını telefon ekranından kaldırıp Felix'e baktı.
"O ne diye şimdi?"
"Hani yarın buluşacağız ya onun için kıyafet falan alıp kombin yapalım."
Jisung koltuktan kalktı.
"Evet güzel olur hem kıyafetlerim giyilmekten eskidi artık kalk hadi."
Felix'de koltuktan kalktı ve üstünü değiştirmek için odalarına geçti. Jisung'da onun peşinden geldi.
Felix pembe renk eteğini, uzun beyaz çoraplarını ve pembe tişörtünü alıp odadan çıktı.
İkisi de giyinince salonda buluştular. Jisung bol paraşüt pantolon ve bol yeşil bir tişört giymişti.
"Hadi çıkalım."
🦋
Felix arabayı mağazanın önüne park etti.
"Geldik."
Birlikte arabadan indiler ve mağazaya girdiler.
"Ya ben gelirken hiç düşünmedim bu arada ilk buluşmada ne giyilir diye."
"Normal hayatında ne giyiyorsan yine onu giyeceksin."
Felix üstündeki kıyafete baktı.
"Pembe eteğim ile mi karşısına çıkayım?"
"Bu senin tarzın kimse beğenecek diye değiştirmene gerek yok."
"Galiba evet. Sen ne alacaksın?"
"Ben feminen giyinmeyi sevmiyorum. Bu yüzden yine klasik tişört ve pantolon alacağım."
"İyi tamam o zaman ben kız reyonundayım."
"Tamam."
İkili ayrıldılar. Felix kız reyonuna geçti.
Şöyle bir etrafına bakındı. Dikkatini siyah bir etek çekti.
Eteği eline aldı ve bakınmaya devam etti.
Siyah renk ve üstünde pembe detayları olan bir tişörtü beğendi ve onu da eline alıp giyinme kabinine girdi.
Tişörtü ve eteği giyip aynaya baktı. Çok güzel durmuşlardı.
Sonra telefonunu çıkardı ve üstündeki kombinle ayna selfiesi çekip instagrama post attı.
Üstündekileri çıkarıp kabinden çıktı.
"Jisung ben alacaklarımı seçtim. Sen de tamam mısın?"
"Hayır daha seçmedim."
Felix oradaki oturağa oturdu ve Jisung'u beklemeye başladı.
Bir süre sonra gözlerini kapatan eller hissetti.
"Bil bakalım ben kimim?"
Felix Hyunjin'in sesini duyunca büyük bir şaşkınlık yaşamıştı.
"Hyunjin?"
Felix Hyunjin'in gözünün üstündeki ellerini tutup aşağı indirdi ve arkasını döndü. Hyunjin ona çok yakın duruyor ve gülümsüyordu.
"Beklemiyordun sanırım."
"Beklemiyordum."
"İnstgarama attığın postu görünce aynı mağazada olduğumuzu fark ettim ve yanına geldim."
Felix Jisung'un olduğu yere baktı. O da Minho ile konuşuyordu.
Hyunjin Felix'in dudağındaki piercinge baktı.
"Piercing yakışmış. Kime yaptırdın söyle ben de gideyim."
Felix kıkırdadı.
"Çok yetenekli bir ustanın elinden çıktı."
Jisung ve Minho yanlarına geldi. Felix ve Hyunjin hâlâ Felix ilk gözlerini açtığındaki pozisyonda duruyordu.
"Hemen oynaşmaya başladınız mı?"
Hyunjin Jisung'un sözleriyle geri çekildi. Felix'de utanarak Hyunjin'in ellerini bıraktı.
"Ne alaka şimdi?"
"Bilmem."
Felix oturduğu yerden ayağa kalktı.
"Biz günün devamını birlikte takılarak geçiririz diye düşündük. Zaten yarın buluşacaktık ama olsun. Bu gün de gezmiş oluruz."
Minho'nun dediklerine kafasını salladı Felix.
"İyi fikir. Eğlenceli olur hem."
Felix Hyunjin'e döndü. Hyunjin'in çıplak bacaklarına baktığını fark etti ve etek giydiğini hatırladı.
İçinden sessiz bir siktir çekti. Pembe etek ile onun karşısında durmak çok utanç vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanficFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.