פרק 55: מספר\ת כל יודע\ת

738 21 28
                                    

נ.מ. מספר\ת כל יודע\ת
ההורים דרשו לדעת הכל, אז סופי התחילה להסביר, כשבכל מיני מקומות פיץ ודקס השלימו את החלקים בסיפור שסופי שכחה, וגם פירטו על חלקים שסופי לא ממש הדגישה. אחרי כמה זמן כל הסיפור סופר, וההורים השתתקו בזמן שהם עיכלו את הסיפור, כנראה בעיקר היה קשה לעכל שקיף, טאם ולין בעצם בגדו בערים האבודות. 
"אני..." דלה השתתקה מחוסר מילים המתאימות לתיאור המצב. שתיקה השתררה באולם העצום, כשכל האלפים ושומרי הראש בחדר הבינו מהי משמעות הסיפור. 
"זאת אומרת שאנחנו אמורים לצפות להתקפה בקרוב, נכון? אז-" אולדן נקטע על ידי צרחות. כל האלפים והגובלינים בחדר הסתובבו ורצו לכיוון היציאה מאולם המשפט במטרה להבין מה קורה. לא עברו כמה שניות עד שכולם הבחינו בצבא הקטן שצעד לכיוונם, והבהיל את כל האלפים באיזור. 
"ביאנה!" דלה צרחה כשהבחינה בביתה הקשורה, שלידה עמדה נערה בבגדים כסופים שכיוונה לעבר ביאנה פגיון עשוי זהב קיסרי, ולידה שני כלבים מתכתיים שעזרו בהפחדה, אחד הכלבים עשוי כסף והשני עשוי זהב. אלה היו כמובן ריינה, ארגנטום ואורום. אבל, כנראה שכדאי שאפסיק להתמקד בחצויה האהובה על הסופרת (ניקו כמובן מעליה (: ), ולחזור להתמקד במה שקורה, אז זה מה שאני אעשה. 
"מה אתם רוצים?" חבר המועצה אמארי שאל במין סנוביות לא מוסברת שכזאת, אחרי הכל הצד השני היה חזק יותר ואיים על חיים של אלפים, אבל נעזוב החידה שהיא חבר המועצה אמארי, ונצמקד בדלה הזועמת. 
"שלא תעז! אתה וחבריך חברי המועצה עומדים עכשיו לסדר את שחרורה של הבת שלי, שאחרי כל הפעמים שהצילה את הערים האבודות וכל חיי האלפים שהצילה, זה מגיע לה!" דלה צעקה. 
"מיס וואקר-" חבר המועצה אמארי נקטע על ידי גורם מפתיע. 
"היא צודקת" חבר המועצה ברונטה אמר בשקט, וכמה חברי מועצה הנהנו, ביניהם חברת המועצה אורהלי וחבר המועצה טריק. 
"ובכן, מי אלה כאן?" אחת מהצויים שעמדו בראש הצבא דיברה. זו הייתה אנבת', והיא אימצה לעצמה טון לעגני ומתנשא. 
"נערתי, אני מבקשת ממך, בבקשה שחררי את ביתי... היא לא עשתה דבר" דלה לחשה בייאוש. 
"או, היא דווקא כן עשתה כמה דברים, כמו למשל לרגל אחרינו. אבל, לא זה נושא השיחה. אם אתם רוצים שלום, אתם תצטרכו לעשות משהו בשביל זה"

------------------------------------------ 

עוד פרק! יאיי!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

סודותיו של וולדמורטWhere stories live. Discover now