1.Bölüm

2K 113 100
                                    

BU FİCİ TAMAMEN ZORLA YAZIYORUM. DOKTORLARI Bİ ADET TAEKOOK FİC YAZMIŞ REÇETELERİNE. BENDE ECZANECİ OLARAK VERİYORUM.VE KİTABİN ORTASİ DEĞİL BU BAŞI ORTASI SANMAYİN.

-Senin gibi bir ezik nasıl olur da benim gibi birisiyle konuşmaya cüret eder?

-Sanırım yürek yiyip gelmiş.

Taehyung'un sözlerinden zorbalığın durmayacağını anlamıştı Jungkook. Hemen ordan uzaklaşmalıydı. Ama bacakları ona itaat etmiyordu

-Şuna bak Yoongi bacakları titriyor.

-Korkuyor musun Jeon?

-Özür dilerim.

-Aww şuna bak çok tatlı. Kaybolmak için 3 saniyen var. Bir...

Jungkook hızla yerdeki çantasını alarak arkasına bile bakmadan uzaklaşmıştı.

-Ne güzel eğlenecektik niye gitmesine izin verdin ki?

-Merak etme Jin nede olsa yine bir yerde sıkıştırırız eziğimizi.

Gülerek uzaklaşmaya başlamışlardı. Jungkook saklandığı duvarın arkasından çıkarak bir taşın üstüne oturmuştu.

-Ne düşünüyordum ki? Zorbalardan seni rahat bırakmalarını istemek. Ne kadar mantıklı ama. Vicdanları olsa en başında yapmazlardı zaten.

-Jungkook?

-Efendim?

-Özür dilerim karşılarında duramadım.

-Kendini suçlama Hoseok. Sen karşı dursan senide zorbalarlardı.

-Nerden biliyorsun? Belki onlardan olduğum için yapmazlardı. Veya benim için zorbalığı durdururlardı.

-Sen bunları takma. Zaten kısa sürede okul değiştirmeyi düşünüyorum.

-Başka bir yere gidelim mi? Şimdi bizimkiler gelirse bu sefer kurtulamazsın.

-Eve gidecektim zaten şimdi bende.

-Tamam işte eve kadar beraber gidelim.

-Olur. Sahi sen ne diyerek ayrıldın yanlarından?

-Eve gidicem karnım ağrıyor dedim tamam dediler.

-Keşke beni de öyle bıraksalar.

-Belki arkadaş olursunuz.

-Hiç sanmıyorum.

Bir yandan sohbet ederken bir yandanda ilerliyorlardı.

-Okul değiştireceğim demiştin. Hangi okula gitmeyi düşünüyorsun?

-Bilmem. Tae,Jimin,Jin,Namjoon,Yoongi ile karşılaşamayacağım herhangi bir okula.

-Uzak olsun yeter.

-Evet. Seninle görüşürüz belki yine.

-Numaram var sende istediğin zaman görüşürüz.

İlk önce Hoseok'un evine varmışlardı.

-Seninle beraber gelmemi ister misin? Sohbet ederiz.

-Saçmalama oraya kadar gelip geri mi döneceksin? Ben giderim tek. Hem 5 yaşında değilim ya.

-Sohbet ederiz diye demiştim. Ve evet sen 5 yaşındasın

-Ha ha ha çok komik. Ben gidiyorum. Görüşürüz.

-Görüşürüz ezik.

Jungkook gülerek yoluna devam etti. biraz ilerledikten sonra tanıdık sesler duydu. Kim oldugunu dikkatle dinlediğinde Tae ve arkadaşları olduğunu anladı.

-... kafasını lavaboya sokabiliriz istersen.

Ardındam gülme sesleri geldi. Dahada yaklaştıklarını anlayınca Jungkook hemen yolunu değiştirdi. Biraz ilerdeki duvarın arkasına saklanarak gitmelerini bekledi. Bir yandan da konuşmalarını dinliyordu.

-Ezik Jeon için yeni bir planım var.

-Ne planı?

-Bir hafta kadar ona iyi davranacağız.

-Yapma o aptala iyi davranmak işkence gibi bir şeydir eminim.

-Bir haftacık sonra ne özeli varsa öğreniriz.

-Hepimiz iyi davranacağız deme.

-Üzgünüm Jimin ama hepimiz iyi davranacağız.

-Aman be. BU HOSEOK'UN EVİ NE KADAR UZAK BE. YİYECEKLER BOZULUCAK!

-Lan cips nasıl bozulsun salak. Zaten yarısını yedin yolda.

-Açım.

-Sen ne zaman doyarsın ki.

-Diyene bak Jin ile beraber sen sömürdün zaten Namjoon.

-Açız.

Son gülmelerin ardından sesleri artık duyulmuyordu. Jungkook yavaşça çıkarak gittiklerinden emin oldu. Hemen ordan uzaklaşarak eve gitti.

-Özelimi öğreneceklermiş. Götümün kenarları. Bende size bi bok anlatırsa-

-Jungkook? Sen misin?

-Evet anne benim.

Bayan Jeon oturduğu koltuktan Jungkook'i görünce biraz yana kayarak Jungkook'a yanında oturması için koltuğu gösterdi.

-Gel sana iyi haberlerim var.

-Ne tür bir iyi haber?

-Son günlerde okulunu değiştirmek istediğini söyleyip duruyordun. Baban bu gün istediğin okullardan birisine kaydını yaptırabileceğini söyledi.

-Gerçekten mi?

-Evet. Yarın sen oluldan geldiğinde boş olurmuş. Kaydını oraya aldırabileceğini söyledi. Eğer okulu beğenmezsen yeniden eski okuluna dönebilirmişsin.

-Beğeneceğimden adım gibi eminim! Siz süpersiniz.

Annesine sıkıca sarılarak bir öpücük verdikten sonra koltuktan fırladı.

-Sana yemek hazırladım. Odana çıkarken onu da al yersin.

-Tamam.

Mutfaktan yemeği alınca hemen odasına çıktı. Tepsiyi çalışma masasına bırakınca çantasınıda kenarıya fırlattı. Ceplerini karıştırarak telefonunu aramaya başladı.

-Telefonu ne yaptım ben? Buldum.

Hızla telefonu açarak Hoseok'a mesaj atmak için Whatsapp'a girdi. Mesajı yamış tam gönderecekti ki son anda vazgeçti.

-Saçmalama Jungkook. Tae zaten Hoseok'un yanına gidiyordu. Mesajı görürlerse ona da kötü davranırlar.

telefonu kapatarak yatağın üstüne fırlattıktan sonra çalışma masasının başına oturdu.

-Neyse sonra söylerim önce yemeğimi yemem lazım. Zorbam Jin'inde söylediği gibi 'açım'.

BENDE AÇIM ANNEM PATLICAN ALDİRTİP FIRINA VERDİRTTİ. HEMDE BEN VERDİM. YAPACAK BAŞKA YEMEK YOKMUS GİBİ.


ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin