helloooo
upuzun bir süredir yoktum ve sebebinden panomda bahsetmiştim
artık düzene girmeye başlayan bir hayatım var ve yine ortalık karışmadığı sürece burada olmaya devam edeceğimgeri dönüşümün şerefine sizlere çok tatlış ve tabi ki asla seksüel tansiyonu eksik olmayan yeni bölümle geldim
Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnn 💗
🍷
Taehyung sırtını saran sıcaklık hissi eşliğinde uyandığında vakit gün ortasına yaklaşıyordu.
Gözlerini açmadan, uykudan yeni uyandığı her seferinde yaptığı gibi, kocaman gerinirken bir kedi misali mırıldandı. Kolları gerindiği esna sert ve sıcak bir şeye çarptığında gözlerini kırpıştırdı.
Gözleri bunun ne olduğunu anlamak için açıldı ve işte ancak o zaman onu göğsüne yatırmış olan alfanın üstünde sırt üstü uzandığını fark edebildi. Hissettiği sıcak ve sert şey de alfanın yapılı göğsü oluyordu.
" Ah... "
Aralanan dudakları arasından bir nida dökülürken şaşkındı çünkü böyle sabahlara alışık değildi. Aynı şaşkınlık sürerken hareketlenip alfadan yavaşça uzaklaşmak istedi ancak kıçından başlayan bir acı bacaklarına ve sırtına doğru yol alınca dişlerini sıkarak gerisin geri yatmak zorunda kaldı.
" Yuh... Bu ne biçim sikmek? "
Hayatı boyunca çok kez seks sonrası yorgunluğu yaşamıştı ancak hiçbirinin bacaklarının tutmamasına sebep olduğunu hatırlamıyordu dahi.
Gerçi tüm bedeni sağlıklı bir şekilde yerli yerinde olsaydı dahi kocasının sırtından karnına doğru dolanmış kolu ve göbeğinin üstünde duran eli onu olduğu yerde tutardı.
Yaptığı ufak yer değiştirme hareketi sonrası kıçından omurgasına ve bacaklarına doğru yayılan sızı bir şeyleri iyice hatırlatırken birden dank etti. Dün geceyi hatırladı, ilk sekslerini; ağladığı ve özür dilememek için direndiği o dakikaları, yediği her tokattan sonra daha da azgınlaştığı anı, çığlıklar içinde boşaldığı ve alfanın sırtıyla kollarına geçirdiği tırnaklarını, aldığı zevk onun kendini kaybetmesine sebep olurken kulaklarının birden ortaya çıktığı utanç verici sahneyi dahi hatırladı.
Yüzü kıpkırmızı kesilirken dudaklarını birbirine bastırarak inlemesini yuttu. Ancak kıçındaki sızı ve vücudunu kaplayan ağrı utancından ağır basmıştı.
Hala dinmek bilmeyen acıyla dişledi dudaklarını ve tekrar hareket etmeye yeltendi, ufak bir hasar kontrolü yapmalıydı. Ancak ona dolanan eller birden sıkılaştı ve Taehyung kendisini yine ve yine gerisin geri yatarken buldu.
" Mi amour? "
Kulağının dibindeki, yeni uyandığı için daha derinden gelen, tok ve hırıltılı ses ile omega dudaklarını birbirine bastırdı. Bir efsane canavarı ile evlenmiş gibi hissediyordu aksi takdirde mağaralarda gizlenerek yaşayan şu canavarların kükremesini andıran ses kocasından çıkmış olmak zorundaydı.
" Gerdek gecemizin sabahı nereye böyle? "
Ve Tanrıçalar aşkına, kocasının sadece konuşurken bile bu kadar çekici olması şart mıydı cidden?!!
Taehyung dönüp bakmaya utandığı surata omzunun üstünden hızlı bir bakış attı. Saçı başı dağılmış olan alfanın dudaklarında çarpık bir sırıtış vardı.
" Sadece kalkmak istedim ama maalesef dün geceki iki posta yüzünden pek mümkün değil gibi! "
İşte. Dudakları aralanmıştı ve olan olmuştu. Bu alfaya aşık olmuş, onunla evlenmiş, onu kocası yapmış olabilirdi ancak sabah çirkefliği her daim olduğu yerdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanfictionİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN