Arkadaşlar bu kitap çeviridir. Ben çalışan biriyim bazen boş vaktim olduğunda yabanci kitaplar okurum. En büyük favorimde bu kitablardakı karakterleri Jikook gibi hael etmək. Yalnış isim ve kelimeler buluna bilir. Bu sizi rahatsız edecekse okumayın. Bunu öylesine çevirdim yazdım bu kadar. İyi okumalar💜
Düzenli müşterilerden biri bana ıslık çalarken "Bu gece seksi görünüyorsun!" diyor.
Barda barmenlik yaparken sinirle gözlerimi deviriyorum. Ailemi trajik bir araba kazasında kaybettiğimden beri hayat benim için kolay olmadı.
Hayatım tamamen soğuduğunda henüz 15 yaşındaydım. Reşit olmadığım için beni yanına alacak kimse olmadığı için. Çocuk hizmetleri müdahale etmeye ve beni koruyucu aileye vermeye karar verdi. Ama arkama bakmama izin vermeden çok uzaklara kaçtım. Kiliselerde yaşarken lise diplomamı sürdürmek için okula kaydoldum.
Orada kendimi dünyadan güvende hissettim, bu yüzden yaşayacak bir yer bulana kadar burayı geçici evim yaptım. İki yıllık lise boyunca, asla kimseyle okuldan sonra benimle takılma planı yapmazdım. Kimsenin evsiz olduğumu bilmesini istemedim.
Kimsenin geçmişimi sormayı umursamaması komikti ama böylesi daha iyiydi.
Okulda sporcularla çıktığım ve amigo grupuyla arkadaş olduğum için popülerdim. Çeşitli zamanlarda arkadaşlarım beni takıma katılmaya ikna etmeye çalıştı ama bu bana göre değildi. Ta ki Golden Creek Lisesi'nin yıldız oyun kurucusu Kai ile tanışana kadar. Onun sayesinde amigoluğa katıldım ve kısa sürede kaptan oldum.
Başlangıçta harika bir ilişkimiz vardı ama onunla yatmam için bana baskı yapmaya başlayınca bu ilişki hızla bozuldu. Beş ay boyunca birlikteydik ve tüm bu süre boyunca bana onunla seks yapmam için baskı yaptı ama ben asla pes etmedim. Hazır değildim. Yani Kai her pisliğin yapacağı şeyi yaptı. Beni artık eski en iyi arkadaşım olan Ruby ile aldattı.
Sorsan aldattığını nasıl bilebilirim? Cevap basit; arkadaşlarımızın partilerinden birinde çarşafların altına giydirirken onlara rastladım. Bana bu şekilde ihanet ettiği için Ruby'ye tokat attığımı hatırlıyorum. Onun hiçbir zaman arkadaşım olmadığı ortaya çıktı. Beni sadece popülerlik için kullandı, gizliden gizliye cesaretimden nefret ediyordu. Hayatımın ne kadar boktan olduğunu bir bilseydi, hayatımı kıskanıyordu. Ona tokat attıktan sonraKai ilie hiç hoş karşılanmayan ilişkimizi bitirdim. Amigo kıyafetimin parasını ödediği ve birkaç kez onun evinde kalmama izin verdiği için bana sahip olduğunu düşünüyordu.
17 yaşımda nihayet şu anda çalıştığım Agenda adlı bir dans barında barmen olarak iş bulmayı başardım. İnanın bana pek çok yere başvurdum ama hiçbirinden çağrılmadım. Bu yüzden umutsuzca para kazanmak için buraya başvurdum. Her zaman kapıcıya yakalanmamak için kiliselerde yaşamaktan yorulmuştum. Yalnızca kiliselerin her hafta vereceği bedava yiyeceklere güvenerek doğru dürüst yemek yiyememekten yorulmuştum. Yani Gündem umutsuzca son çağrımdı.
Agenda'nın sahibi Rocky, yaşımdan dolayı ilk başta beni işe alacağından emin değildi, ancak ona yetim olduğumu söylediğimde kaç erkeğin bana baktığını gördü. O anda barına iş getireceğimi biliyordu ve ben de bunu yaptım. Sonunda işler benim için harika görünmeye başladı. Sapıkların bana her gece bahşiş vereceği büyük bahşişlerin yanı sıra iyi bir maaş da alıyordum. Yaşlı ve hoş bir kadının faturalarına ekstra yardım almak için kiraladığı küçük, güzel bir stüdyo bulmayı başardım.
Başımı sokacak bir çatım olduğu ve artık eskisi gibi açlıktan ölmediğim için çok mutluydum. Fazla kredim olması ve tüm şartların yerine getirilmesi nedeniyle liseden erken mezun oldum. Bu benim için harikaydı çünkü ne Ruby'yi ne de Kai'yi bir daha görememiştim. Ancak üniversite diploması alma hayallerim boşa çıktı. Bir dönem bile olsa üniversiteye paramın yetmesine imkan yok.
Yani burada bir yıl sonra hala Agenda'da çalışıyorum, geçimimi sağlamak için içki servisi yapıyorum, bir yandan da sapıklar tarafından dayak yiyorum ve saygısızlık görüyorum.
İş arkadaşım Nina "Jimin" diye seslendi.
Bir müşteriye bir içki verirken başımı çevirip ona bakıyorum.
"Yarın gece için hazırlan. Duyduğuma göre barın tamamını kiralayacak ateşli, özel bir konuğumuz olacak," Nina kaşlarını bana doğru salladı.
Davranışına gülüyorum. Nina benim en yakın iş arkadaşlarımdan/arkadaşlarımdan biri ve şunu söyleyeyim, liseden beri pek arkadaşım yok.
Nina asla bilemeyeceğin kadar çılgın bir karakter
bundan sonra ne yapacak? Tek bildiğim onun çok eğlenceli olduğu ve beni her zaman çılgınlığına güldürdüğü."Bardaki her şeyi nasıl her zaman biliyorsun?'' diye kıkırdadım.
Müşterilere üç kadeh uzatırken "Hımm büyük kulaklar" diye gülüyor.
"O halde yarın yoğun bir gece geçireceğiz gibi görünüyor," diye cevap veriyorum, yarının getireceği iş yükünü pek de sabırsızlıkla bekliyorum.
Barın tamamını kiraya veren özel konuklar genellikle zengin, bencil pisliklerdir. Burada çalıştığımdan beri bunlardan ne kadarıyla karşılaştığım hakkında hiçbir fikrin yok.
Nina bana göz kırparak, "Evet beyfendi, en ateşli halinizle görünmeye dikkat edin. Özel konuğun tam bir ateşli olduğunu duydum," dedi.
Büyük olasılıkla başka bir bencil pislik.
Gülümserken şakacı bir şekilde başımı salladım. Artık barı kapatma zamanı geldi, bu yüzden Nina ve ben alanımızı temizliyoruz. Bugünün yoğun gününden fazlasıyla yoruldum. Ancak yarın bu özel parti nedeniyle bugünden daha yorucu olacak. Dürüst olmak gerekirse, bunu pek sabırsızlıkla beklemiyorum ama Nina'nın beni vahşi ruhuyla eğlendirmesine izin verdiğim sürece.
İyi olmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Ação"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"