"KRALİYET AİLESİNİN GÜVENDE OLDUĞUNDAN EMİN OLUN !"
"NASIL OLUR DA TÜM SARAY UYUYABİLİR !?"
"UYANDIĞI ZAMAN KRALA NE CEVAP VERECEĞİZ !?
Kapımın hafifce aralandığını hissettim. Biri odama girmiş yavaşça bana yaklaşıyordu.Adım sesleri yatağıma birkaç adım kala durdu. Sonuçta muhafız da olsa bir prensese bu kadar yaklaşamazdı.
"Leydim uyanık mısınız ?"
Az önce dışardaki endişeli haline kıyasla bunu oldukça sakin ve yumuşak bir sesle söylemişti. Onu duymamış gibi yaparak sakince nefes alıp vermeyi sürdürdüm. Muhafız yorganın hafifçe kalkıp indiğini görünce rahatlamış olacak ki sesli bir nefes verdi."Çok şükür. En azından yaşıyor."
Muhafız beni uyandırmaya dikkat ederek odayı terk etti. Kapı kapandıktan sonra birkaç saniye bekledim. Ardından sessiz olmaya çalışarak hızla yataktan fırladım. Bir an önce üzerimdeki kıyafetleri değiştirmeli ve üstümdeki şu kokudan kurtulmalıydım.
Giyinme odama geçip dün gece çıkardığım elbiseyi hızlıca üzerime geçirdim. Dün geceki kıyafetleri ise dolabın kuytu köşelerine sakladım. Bu kısımda benim en özel kıyafetlerim duruyordu ve hiçbir hizmetkarın bunlara dokunmaya izni yoktu.
Saçımı da dün geceki şekline sokmaya çalıştım.Son olarak parfümlerimin bulunduğu dolaptan dün gece sıktığım parfümü alıp üstüme boca ettim. İşim bitince her şeyi eski haline getirdim ve gidip geri yattım.
Birkaç dakika sonra kapım tekrardan açıldı ve bana yakın bir o kadar da uzak bir ses duyuldu." Kızım nasıl ?"
"Gördüğüm kadarıyla iyi efendim. Sadece uyuyor."
Babam sesli bir nefes verdi. Ardından adım seslerini duyuldu. Kafama kadar çekmiş olduğum yorgan açıldı ve saçlarım sıcak bir nefesle kavruldu.
"Şükürler olsun ki nefes alıyor."
Bir an için içimde çocukça bir sevinç dalgası yükseldi. Ama devamında gelen soluksuz bir cümleyle mutluluğum kursağımda kaldı.
"Bu kız benim tek varisim. Başka çocuğum yok ve olmayacak. Eğer kızım ölürse krallık varissiz kalır. Kral Edwar'ı saymıyorum bile. Bu yüzden bundan sonra prensesin her adımında yanında olacaksınız. Gözünüz üzerinde olsun."
Askerler aynı anda " Emredin majesteleri " diyince bir anda yatakta dikleştim ve kapı tarafına baktım. Hala orada duran babamın ve birkaç muhafızın da bakışları yataktan fırlamamla bana doğru dönmüştü. Muhafızlar mahçup bir ifadeyle bana bakıyorlardı. Babamın ise yüzünde rahatladığını belli eden bir ifade vardı.
Sanki kralın odamın kapısında durduğunu yeni fark etmiş gibi hemen yataktan kalktım ve üstümü başımı düzelttim. Kısa bir selam verdikten sonra gözlerimi yere sabitledim." Bağışlayın efendim. Orada bulunduğunuzu yeni fark ettim."
Kafamı hafifçe kaldırıp babama baktığımda dudağının bir kenarının kıvrılmış olduğunu gördüm. Kral Hektor'un bu hayatta en çok önem verdiği şey saygıydı ve kendi kızının her ne durumda olursa olsun ona saygılı davranması onun hoşuna gidiyordu. Sonuçta kaç bebek doğduğu anda bile babasına hürmet edebilirdi ki ?
Babam bana sorun olmadığını belli etmek istercesine kafasını salladı. Ardından odadan tamamen çıktı.Kralları gözden kaybolduğunda odama girdiğini tahmin ettiğim muhafız bana dönerek hafifçe eğildi." Bağışlayın majesteleri. Uyandırdık."
Gülümseyerek kafamı hafifçe salladım."Önemli değil. Bana ne olduğunu açıklar mısın ?"
Muhafız gözlerini benden kaçırarak cevap verdi. Suçluluk duyduğu belliydi." Biri dün gece bütün sarayı uyutmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL VE KAN
Ficción GeneralYıllar önce tarihin tozlu sayfalarına karışmış bir tarikat yeniden doğuyor ama amaçları hala aynı mı ? Alina kendi krallığında hüküm süren bir prensesti. Resmi bir varis olmasına ve evlenmesine çok az bir zaman gerçekleşen bir cinayet bütün dengele...